Op deze manier kunnen door trial and error hun toekomstige cliënten optimaal ondersteunenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Huh wat, alles aanpakken, ergens werken? Hoe zit het met het bureau dan
Ik vertrek ouders in een notendopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
"Ik vind het niet leuk. Hier regent het keihard."
"Hhhja, haha, IN NEDERLAND hebben ze handschoenen aan."
Altijd dat "Ja, je mag misschien wel klagen over het feit dat je hier geen werk, een belabberd inkomen en dito woonsituatie en geen vrienden hebt, maar IN NEDERLAND zijn er regeltjes regeltjes regeltjes en oh ja, kutweer, dus stop met zeiken we genieten hier met volle teugen."
Ik wou net zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Het emigratiebureau is dus mislukt, dan maar gasten ontvangen.
Die kinderen denken nu ook dat het altijd sneeuwt in Nederlandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat hebben de ouders ze in ieder geval mooi aangepraat.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Waarom zeggen ze Grüss Gott tegen Portugezen?
Ik tsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsji tsji tsji tsji gustavo lima.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Bij al het Portugees dat ik hoor denk ik nu: No sa, no sa!
Dat vind ik een leuk liedjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:44 schreef alors het volgende:
Bij al het Portugees dat ik hoor denk ik nu: No sa, no sa!
y voceeeeequote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik tsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsjitsji tsji tsji tsji gustavo lima.
Wel Hollandse handelsgeest iigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cee het volgende:
Ze koopt in Holland de plaatselijke Accessorize op en verkoopt het voor 3x de prijs in Portugal?
Ik kon er ook recht in kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ze had geen bh aan kunnen doen voor tievie?
Hahah ik kreeg flashbacks naar een andere aflevering, die had ook zulke hanguiersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:49 schreef Cat22 het volgende:
Ze had geen bh aan kunnen doen voor tievie?
Niks pront.quote:
Zo, dat valt niet tegen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Op de kalender zijn wel reserveringen te zien.
Beetje leeg maar ze zijn er nogquote:
je hebt gelijk. ik had de info van tvgids.nlquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef Cheja het volgende:
Is geen nieuwe aflevering.
Bij uitzending gemist staat een fam. vd Ploeg uit Groningen van nov 2011.
Dat zullen ze wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |