quote:
Spannend setje!quote:
Welness is misschien wel lekker met dit weerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:09 schreef Ynske het volgende:
Dubio, moet nog cadeautjes kopen, wil misschien nog iets van leuke kleren, moet nog wat afmaken, wil misschien nog wen stuk gaan wandelen, misschien is ontspannen in wellness in aken een goed idee, en heb alleen dit weekend nog
Mijn visual week wel iets af van je foto op WAquote:
ik stuur even een nieuwe, zonder broekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn visual week wel iets af van je foto op WA
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem, auto's bij de Aldi vanaf woensdag de 18e![]()
http://aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_1807_48_5_254_2784.html
Die bus is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ga vanmiddag iets bakken denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
En die etagère ook, maar dan wil ik hem eigenlijk altijd gevuld met baksels of chocola in de keuken hebben staan
Het is er echt perfect weer voorquote:
Daaromquote:
Tijd voor een krukje in de keuken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
DaaromEn ik weet inmiddels hoe de oven werkt, vorige keer had ik 'm op de verkeerde stand staan, het was beton geworden
(Ik kan niet op het schermpje kijken, moet een beetje op gevoel
)
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik wil dezehendigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel zo'n workmate gehaald laatst, maar zaagtafel is ook handig
![]()
Uhuquote:
Ja die zijn ook leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hendigik heb wel zo'n workmate gehaald laatst, maar zaagtafel is ook handig
Ze heeft voor de gemiddelde man de IPHquote:
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen héquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leukHet liefst zou ik zo'n knoeperd van een werkbank hebben, maat eettafel enzo.
Valt toch nog wel mee voor een vrouwquote:
Neemt ongelofelijk veel ruimte in beslag ja, maar moohh wat zou het tof staanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leukHet liefst zou ik zo'n knoeperd van een werkbank hebben, maat eettafel enzo.
Nou hij zou wel in de schuur kunnen, maar daar staat al een klein werkbankje, dus ik skip maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen hé
[..]
Valt toch nog wel mee voor een vrouw
Haha, beste zin van de dagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen hé
[..]
Valt toch nog wel mee voor een vrouw
Mijn vriendin is niet heel veel groter heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, beste zin van de dagDat hoor ik echt nooit
Is dat dan 1.50m in werkelijkheid, of was het 1.55m?quote:
Met knuffelen wel fijn, komt ze precies tot je borstkasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet heel veel groter heurmisschien 5cm ofzo
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan 1.50m in werkelijkheid, of was het 1.55m?
Petitequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisDenk dat het er iets onder zit
Neem hetgene wat je moet afmaken mee als je naar de wellnes wandelt om het in het bubbelbad af te maken, cadeautjes kopen doe je in de giftshop en kleren heb je daar toch niet nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:09 schreef Ynske het volgende:
Dubio, moet nog cadeautjes kopen, wil misschien nog iets van leuke kleren, moet nog wat afmaken, wil misschien nog wen stuk gaan wandelen, misschien is ontspannen in wellness in aken een goed idee, en heb alleen dit weekend nog
Heb ik iets van je aan soms?quote:
Lutje Lutte dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisDenk dat het er iets onder zit
Snuggies zijn voor seksloze mensenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snuggies zijn voor seksloze mensenmaar goed, jij bent 14 ofzo hé
Dus nou ja dit dus zus zo lets not go there kthxbai
quote:
Want dit deel is slecht?:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Waar Facebook start stopt privacy.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.quote:Na alarm politie ingeschakeld
Mocht de scanner aanslaan op een conversatie wordt een medewerker van het bedrijf ingeschakeld die controleert of de melding klopt. Zo gebeurde dat ook in het geval van een conversatie van een 13-jarig meisje uit California. Zij raakte in gesprek met een man van begin dertig en het onderwerp kwam op seks. Uiteindelijk spraken zij met elkaar af voor de volgende dag, maar inmiddels was de scansoftware al aangeslagen, een medewerker gealarmeerd en de politie gebeld. De man is aangehouden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem hetgene wat je moet afmaken mee als je naar de wellnes wandelt om het in het bubbelbad af te maken, cadeautjes kopen doe je in de giftshop en kleren heb je daar toch niet nodig.
Opgelost, slotje!
en wat zou je zeggen met stoppen van posten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dit deel is slecht?:
[..]
Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.
Als je dit al erg vindt zou ik snel verhuizen, je woont in het land met veruit de meeste telefoontaps per inwoners, en sowieso worden allerlei soorten van communicatie globaal gescand voor welk doel dan ook.
Nou ja, dat weet je nergens, je flikkert hier je hebben en houwen ook op een publiek forum hé, ik denk als je even een dagje je posts naloopt je vervolgens ook zo naar je voordeur wandeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef Pagan het volgende:
In Nederland wordt idd veel getapt, alleen dat gebeurt na toestemming van een rechter-commissaris en gericht.
Hier gaat het om 100% controle door een beursgenoteerd bedrijf. Als je ziet dat een overheidsapparaat als Echelon al misbruikt is om Airbus een order door de neus te boren, hoe vertrouwd is het dan wat FB doet
Ik heb zo'n kiespijn laatst gehad, sinds ik die zak heb gekocht, ik mijd nu linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zal wel een aanslag op tanden zijn ja
Wat lief![]()
Ik denk ook dat het qua winkels idd (bijna) gelijk is, zeker omdat die bruine hier dus nu meteen ligt. 2 weken geleden lag er niksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Lutte het volgende:
Zes dezelfde!Dan zullen de potjes in etappes de winkels in komen ja
Of we hebben gewoon dezelfde smaak haha, zou normaal ook nooit groen (!) op doen maar deze
Wel mooie dubbele?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
Dan is het niet zo erg neeSowieso scheelt het ene potje nogal met het andere potje, de Paris Pink die ik heb (toen ze deze nagellak net hadden) en die ze nu hebben scheelt tien tinten of zo
Ander badje
Van de Action!quote:
Tja voor 45 centquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat zal ook wel door de prijs (kwaliteit) komen vermoed ik zo
Hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt helemaal wild van die rij kleuren![]()
[/dagboek]
Ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaIk ga een foto van m'n stash maken
hadden ze hier nietquote:
Ik zet hem op de lijst!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef Lutte het volgende:
Pisc 108 is een hele mooie zeeblauw, als je die kunt scoren, doen!
Ook niet de 3 in 1 pakken? Misschien moet het nog komen, bij Lut waren er ook even geen lakjesquote:
Jammer!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lutte op 14-07-2012 18:57:39 ]
Oh nom nom nomquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:32 schreef Strega het volgende:
Pagan is de kruisbessen aan het oogsten. Ik ga er zo een taart van bakken.![]()
En de blauwe bessen zijn ook rijp! Lekker
Lut, ik dacht dat je er 15 had, hoe kom ik daar nou bij?quote:
Ja, echt een oogst aan kruisbessen dit jaar. We hebben maar één struik en daar is net twee kilo afgekomen. Dus dat is jam en taart!quote:
Heb je met Paypal betaald? Dan kun je het melden en haalt Paypal het waarschijnlijk voor je terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Ah, ik ben opgelicht op Marktplaats.
Daar gaat mijn geld![]()
Iemand een idee wat te doen?
Bank bellen om het geld te retourneren oid?
Fiew, dan heb ik het aantal wel goed onthoudenquote:
zelf overgemaakt, kun je niet storneren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Daar gaat mijn geld![]()
Nee, bank.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je met Paypal betaald? Dan kun je het melden en haalt Paypal het waarschijnlijk voor je terug.
Niet? ook niet verzekerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelf overgemaakt, kun je niet storneren.
Hoe ben je er al achteraan gegaan? En om wat voor bedrag gaat t?
In ieder geval melden aan Marktplaats en er is een site, ik dacht opgelicht.nl of zo iets.Waar je de gegevens kunt melden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, bank.
[..]
Niet? ook niet verzekerd?
50 euro.
Wat shitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Daar gaat mijn geld![]()
Leuk hé, al die kleurtjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Batteriijen op, dus flitsen kon niet meer, en m'n nieuwe koraal-kreeftkleur kon ook niet meer
nope, is je eigen verantwoordelijkheid om over te maken dus kan dat niet zo terug geboekt wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, bank.
[..]
Niet? ook niet verzekerd?
50 euro.
Jaquote:
Oh, wat liefquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Pisc, heb ze er speciaal voor neergezet, op nummer ook, voor als je naar een kleurtje uit wilde kijken haha.
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
En het rijtje kost nog geen 10 euro, nog niet eens zoveel als 1 enkel ander potje dat ik heb staan...
Dat ken ik helemaal niet, even googlen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.
kruidvat heeft nu ook weer de essence 2voor 2 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.
Oh Strega kun je je spoiler even leeghalen please?quote:
ok ff domme vraag maar wat was er zo belangrijk aan die foto dat hij niet in n quote mag staan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Strega kun je je spoiler even leeghalen please?
Ik wil het liefst geen enkele foto bij m'n account op Fok!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff domme vraag maar wat was er zo belangrijk aan die foto dat hij niet in n quote mag staan?
Thanks!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef Strega het volgende:
Heb ik al de spoilers nu leeggehaald of moet er nog iets?Ben lekker klunzig vandaag.
maar je laat wel de foto online staan, google is snel hoor ;-)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil het liefst geen enkele foto bij m'n account op Fok!
Dat hoeft ook niet, we zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Ynske het volgende:
K vind t een rare gedachte, vooral bij zoiets onbelangrijks als lakjes. Maar dat zal wel aan mij liggen
Ik heb nog niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe ben je opgelicht trouwens, kreeg je helemaal niets, of een baksteen met een postzegel of zo
Ze stond niet op de blacklist van Marktplaats.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Lutte het volgende:
Oei, sowieso altijd ff van tevoren door Google gooien! Radar en Kassa en zo hebben hele lijsten met oplichters
Tsja, ik heb een bepaald schoolbedrag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef Pagan het volgende:
Wat kut Miniem, kun je dat bedrag missen? Voor de een is het vervelend, voor de ander een probleem.
quote:
Nee!quote:
Herkenbaar!quote:
Samen een tukkie doen vanmiddag?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik ben zo gaar als een klontje
Jaquote:
Diepte in je gezicht, goeie arcadeboog en je wenkbrauwen in beeld houden, dawast eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
Moet een keertje kunnen
Oeh als het was is, linkje
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
Wit, kun je lekker gecamoufleerd over zebra's crossen
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
Wit, kun je lekker gecamoufleerd over zebra's crossen
Oei even denken, ze hebben wel redelijk wat kleuren staan...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:27 schreef Miniem het volgende:
Wat voor kekke kleurtjes hebben ze eigenlijk bij de Action?
Van spuitbussen?
Ja, ik weet ook niet precies meer.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei even denken, ze hebben wel redelijk wat kleuren staan...
Dat is inderdaad voor 1 keer leuk, maar niet telkens..quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je valt ongelofelijk op, heel herkenbaar.
Oh myquote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
Neongeel met deze stickers zou vet zijn![]()
[ afbeelding ]
Mijn oude fiets is groen met blauw, met de scheiding over het midden. Dus rechts groen en links blauw (of andersom, weet het niet meer precies) Was een toffe fietsquote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Ik wil mijn fiets in 2 kleuren spuiten, hij is al zwart.
Wel kleur zal ik ernaast doen? zat aan een thema te denken maar kon zo gauw niks verzinnen.
zuuk da nie?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Lutte het volgende:
Ik moet vanavond op feest, komen ruim zeventig man, zuuk da nie
Huis plus tuin.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, dank voor de vertaling
En dan gewoon ergens thuis of in de tuin, of ergens in een toko?
Dan maar gaan voor de borrels en snacksquote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huis plus tuin.
50% ken ik niet en de andere 50% wil ik niet kennen, maar zal toch ff m'n hoofd moeten laten zien
De Tour de Feest gaat maar door.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huis plus tuin.
50% ken ik niet en de andere 50% wil ik niet kennen, maar zal toch ff m'n hoofd moeten laten zien
quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar gaan voor de borrels en snacks![]()
Voordeel van huis + tuin; als iemand je zoekt ben je nét binnen, of juist nét naar buiten
Heel fijn! Ja, lekker bunkeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk eet m'n buikje maar rond en train het eraf door mensen te ontwijken
Daar lijkt het onderhand wel op hè Vaduz? Vanavond geen Col du Middelvinger dus dat is een meevallertje!
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zienquote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Vavoet! Heb jij Contagion met Kate Winslet al gezien? Zo ja; aanrader?
Ohquote:Op zondag 15 juli 2012 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor vanavond had ik Carnage met Kate op het programma. Ik was verrast dat je me het vroeg, juist nu.
Zo op gesnikt. Wat een film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zien
Ze is ook geniaal in The Reader
Ik twijfel of ik die gezien heb, ik denk dat ik in de war ben met Little Children en dat vond ik me toch een zeikfilm.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zien
Ze is ook geniaal in The Reader
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekker, filmpje kijken
Maar onder een deken nu?
Ahzoquote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijken
Als het regent zal de temperatuur ook wel zo zijn dat het dekentje lekker is!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijken
Benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, Ralph Fiennes zit in The Reader, die moet ik nog even uit de Red Dragon-rol halen
Ik denk dat ik vanavond maar deze ga kieken, op extra aanraden van Lut
Hij staat al vanaf Januari 'geleend', dus mooi moment om hem nu te doen ipv die andere. Dan kan Vaduschk over die andere als eerste commentaar geven hierquote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benieuwd wat je er van vindt!
Wij moesten hem kijken, of nee wacht het boek lezen, voor school.
Boek was vooral heel stugquote:Op zondag 15 juli 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij staat al vanaf Januari 'geleend', dus mooi moment om hem nu te doen ipv die andere. Dan kan Vaduschk over die andere als eerste commentaar geven hier![]()
Hoe was het boek?
Oke, tof, ben benieuwd!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boek was vooral heel stugHet was het originele Duitse, dus ja
Film heeft net iets meer soap zonder het verhaal schade aan te brengen.
Ik heb ooit een (nog warm) zakje groene thee op m'n oog gelegd, misschien speelt dat meequote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Ynske het volgende:
K drink.t liefste groene thee of zoethoutthee
Wallen? Blauw oog? Overspannen?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ooit een (nog warm) zakje groene thee op m'n oog gelegd, misschien speelt dat mee
Standaard groene thee uit theezakjes vind ik niet zoveel aan, maar heb nu deze en die is heel lekkerquote:
Ron had groene thee, dus ik zei voor de gein oh dat werkt ontspannend toch? *zakje op oog* Vuurroodquote:
Dat zal wel beter smaken jaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Standaard groene thee uit theezakjes vind ik niet zoveel aan, maar heb nu deze en die is heel lekker
http://www.simonlevelt.nl(...)japan/kukicha-green/
Whehequote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron had groene thee, dus ik zei voor de gein oh dat werkt ontspannend toch? *zakje op oog* Vuurrood![]()
Dat jaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Zwabs, ik zag je @ Qwea's, je gezicht is echt veranderd
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veldquote:
Lekker geplonst met muziek?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veld
Je hebt de vissen water gegeven hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veld
Is dat die favo rooie van je, Ll?quote:
Ben je naar Slash geweest?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Lzzy
Sowieso is Halestorm best wel lekkere muziek, kende het totaal nietMaar ze deden voorprogramma van Slash, en werd letterlijk en figuurlijk weggeblazen
Ja, paar weekjes terug, was gaafquote:Op zondag 15 juli 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je naar Slash geweest?Oh wacht, tijdje terug...
Oh wel recent, wat tofquote:
Asociaal meisje is Lutte tochquote:Op zondag 15 juli 2012 22:55 schreef Lutte het volgende:
Alweer thuis
Snacks waren goed vertegenwoordigd*buuuuurp
Ook. Van alle markten thuis!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsskik dacht dat jij lief en onschuldig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |