abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:12:22 #51
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_114189983
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:

[..]

1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuis :') Denk dat het er iets onder zit ;)
Lutje Lutte dus.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_114191202
Ik wil een snuggy
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_114191258
Tis even een uurtje droog geweest, meteen weer met bakken uit de hemel
pi_114191274
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een snuggy
Snuggies zijn voor seksloze mensen :{w maar goed, jij bent 14 ofzo hé :') Dus nou ja dit dus zus zo lets not go there kthxbai
pi_114191329
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Snuggies zijn voor seksloze mensen :{w maar goed, jij bent 14 ofzo hé :') Dus nou ja dit dus zus zo lets not go there kthxbai
_O-
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114191436
Die laatste zin. _O-
That's all folks!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:02:48 #57
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_114191449
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Lutte het volgende:
Ik wil een snuggy
pi_114191482
Een snuggie, ontstaan door een monnik die de verkeerde maat had besteld.
That's all folks!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:12:56 #59
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_114191762
Waar Facebook start stopt privacy.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
pi_114192328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Waar Facebook start stopt privacy.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Want dit deel is slecht?:

quote:
Na alarm politie ingeschakeld
Mocht de scanner aanslaan op een conversatie wordt een medewerker van het bedrijf ingeschakeld die controleert of de melding klopt. Zo gebeurde dat ook in het geval van een conversatie van een 13-jarig meisje uit California. Zij raakte in gesprek met een man van begin dertig en het onderwerp kwam op seks. Uiteindelijk spraken zij met elkaar af voor de volgende dag, maar inmiddels was de scansoftware al aangeslagen, een medewerker gealarmeerd en de politie gebeld. De man is aangehouden.
Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.

Als je dit al erg vindt zou ik snel verhuizen, je woont in het land met veruit de meeste telefoontaps per inwoners, en sowieso worden allerlei soorten van communicatie globaal gescand voor welk doel dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2012 13:31:35 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:10:31 #61
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_114193472
In Nederland wordt idd veel getapt, alleen dat gebeurt na toestemming van een rechter-commissaris en gericht.

Hier gaat het om 100% controle door een beursgenoteerd bedrijf. Als je ziet dat een overheidsapparaat als Echelon al misbruikt is om Airbus een order door de neus te boren, hoe vertrouwd is het dan wat FB doet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 juli 2012 @ 14:13:44 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_114193571
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:

[..]

Neem hetgene wat je moet afmaken mee als je naar de wellnes wandelt om het in het bubbelbad af te maken, cadeautjes kopen doe je in de giftshop en kleren heb je daar toch niet nodig.

Opgelost, slotje!
O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 juli 2012 @ 14:16:04 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_114193639
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Want dit deel is slecht?:

[..]

Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.

Als je dit al erg vindt zou ik snel verhuizen, je woont in het land met veruit de meeste telefoontaps per inwoners, en sowieso worden allerlei soorten van communicatie globaal gescand voor welk doel dan ook.
en wat zou je zeggen met stoppen van posten.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_114193876
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef Pagan het volgende:
In Nederland wordt idd veel getapt, alleen dat gebeurt na toestemming van een rechter-commissaris en gericht.

Hier gaat het om 100% controle door een beursgenoteerd bedrijf. Als je ziet dat een overheidsapparaat als Echelon al misbruikt is om Airbus een order door de neus te boren, hoe vertrouwd is het dan wat FB doet
Nou ja, dat weet je nergens, je flikkert hier je hebben en houwen ook op een publiek forum hé, ik denk als je even een dagje je posts naloopt je vervolgens ook zo naar je voordeur wandelt :)

Persoonlijk maak ik me meer druk over allerlei bedrijven die links en rechts zo lek als een mandje zijn en gehackt worden. Het is wachten tot er een grote overheidsinstantie aan de beurt is, of een bank ofzo. En dan wordt identiteitsdiefstal heel gemakkelijk. Dat vind ik boeiender dan dat Facebook leest wat ik met mijn vriendin of vrienden bespreek.

overigens is dat hele facebook gezeik ook een beetje uit de bocht geschoten, natuurlijk moet je nauwlettende privacy in de gaten houden, maar het moet allemaal maar gratis zijn, want ik denk serieus als facebook ineens 5 euro per maand vraagt dat je rellen en protestmarsen gaat krijgen :') Maar dat het miljoenen kost om zo'n bedrijf draaiende te houden dat vergeet iedereen even. Want stel je voor dat op basis van wat jij 'liked' een gerichte advertentie aan de zijkant verschijnt :o

Het is hier toch niet anders, als ik 3x autobanden roep, dan zie ik een halfjaar lang Profile en Kwikfit in Google ads hier op het forum :D

En ja, beursgenoteerd bedrijf, das ook zulke boohoo, die Mark Zuckerberg heeft zichzelf nooit astronomische salarissen toebedeeld, en zeker al niet ten koste van arme mensen die geen keuze hadden daar wel/niet aan mee te werken. Nu gaat z'n bedrijf naar de beurs, en is hij in één klap miljardair, nou big deal :D hij heeft zelf dat bedrijf opgebouwd, anderen vinden het dusdanig interessant dat ze er dikke knaken voor neertellen om een aandeeltje te hebben. Die mensen kopen overigens ook geheel vrijwillig die aandelen.

Er zijn wel ergere dingen :Y)
pi_114195710
Het is weer zover hoor _O-

Oma moest iets via internet doen, dus die zit nou hier. Ron was ermee bezig, telefoonnummer nodig.

Mama: drie-vijf .. .. Dat klopt toch mam?
Oma: nee vijfendertig
Mama: das hetzelfde
Oma: nee

O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114196534
LUTTTTTT, ik heb de bruine lak *O*

Ik zat te graaien in pakjes van 3, zag pas later de losse. Heb er 3 genomen, op goed geluk, alleen de bruine was zeker een nieuwe. Heb net recent het lijstje met nummers weggegooid omdat ik dacht dat de lakjes niet meer zouden komen, dus ik hoop dat de andere 2 niet bij de 13 in huis zitten :9

En Fudggggggggggge. Ik was altijd verknocht aan die witte sneeuwcaramels, die de drogist vaak in een doorzichtig zakje heeft liggen. Blijkt het ook in zo'n 'kant en klare' zak in de winkels te liggen O+ Ik had het nooit herkend van het plaatje op de verpakking.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_114196577
Ja je hebt hem!!! *O* *O*

Ik ga voor je hopen dat het andere zijn!

Die zijn lekker hè, die ballen zijn dat toch? :9~
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114196652
Ja die ballen idd :9~
pi_114196675
Je eet je echt ongans aan die dingen :') _O-
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114196747
Yes, nieuwe flesjes *O*

Is jouw bruine lak ook nr 92? Ik twijfelde even of ik later nog een nieuwe zag, maar dan blijf ik graaien _O-

16 heb ik er nu, straks weer nieuw lijstje maken om volgende keer te kunnen vinken :')
pi_114196757
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:00 schreef Lutte het volgende:
Je eet je echt ongans aan die dingen :') _O-
Ik heb zo'n kiespijn laatst gehad, sinds ik die zak heb gekocht, ik mijd nu links _O-
pi_114196805
De buschauffeur kwam helemaal brullend uit de bus lopen om te vragen of ik wel de pas had uitgecheckt, de schat :D
pi_114196889
Jup nummer 92! Heb ook een lijstje hangen hier :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zal wel een aanslag op tanden zijn ja :D

Wat lief O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_114197106
Ik heb ook 1 groene genomen, die is zo mooi dat ik hem bijna overweeg te gaan gebruiken :o
pi_114197139
Haha _O- Ik had er ook een groene bijzitten, komt er een nummertje overeen?
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')