Lutje Lutte dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisDenk dat het er iets onder zit
Snuggies zijn voor seksloze mensenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snuggies zijn voor seksloze mensenmaar goed, jij bent 14 ofzo hé
Dus nou ja dit dus zus zo lets not go there kthxbai
quote:
Want dit deel is slecht?:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef Pagan het volgende:
Waar Facebook start stopt privacy.
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.quote:Na alarm politie ingeschakeld
Mocht de scanner aanslaan op een conversatie wordt een medewerker van het bedrijf ingeschakeld die controleert of de melding klopt. Zo gebeurde dat ook in het geval van een conversatie van een 13-jarig meisje uit California. Zij raakte in gesprek met een man van begin dertig en het onderwerp kwam op seks. Uiteindelijk spraken zij met elkaar af voor de volgende dag, maar inmiddels was de scansoftware al aangeslagen, een medewerker gealarmeerd en de politie gebeld. De man is aangehouden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neem hetgene wat je moet afmaken mee als je naar de wellnes wandelt om het in het bubbelbad af te maken, cadeautjes kopen doe je in de giftshop en kleren heb je daar toch niet nodig.
Opgelost, slotje!
en wat zou je zeggen met stoppen van posten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dit deel is slecht?:
[..]
Ook mis ik denk ik de alinea waar staat dat het geopenbaard wordt, die data? Of dat het in ieder geval word gebruikt voor iets anders dan tegengaan van online criminaliteit, of misleiding van minderjarigen.
Als je dit al erg vindt zou ik snel verhuizen, je woont in het land met veruit de meeste telefoontaps per inwoners, en sowieso worden allerlei soorten van communicatie globaal gescand voor welk doel dan ook.
Nou ja, dat weet je nergens, je flikkert hier je hebben en houwen ook op een publiek forum hé, ik denk als je even een dagje je posts naloopt je vervolgens ook zo naar je voordeur wandeltquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef Pagan het volgende:
In Nederland wordt idd veel getapt, alleen dat gebeurt na toestemming van een rechter-commissaris en gericht.
Hier gaat het om 100% controle door een beursgenoteerd bedrijf. Als je ziet dat een overheidsapparaat als Echelon al misbruikt is om Airbus een order door de neus te boren, hoe vertrouwd is het dan wat FB doet
Ik heb zo'n kiespijn laatst gehad, sinds ik die zak heb gekocht, ik mijd nu linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zal wel een aanslag op tanden zijn ja
Wat lief![]()
Ik denk ook dat het qua winkels idd (bijna) gelijk is, zeker omdat die bruine hier dus nu meteen ligt. 2 weken geleden lag er niksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Lutte het volgende:
Zes dezelfde!Dan zullen de potjes in etappes de winkels in komen ja
Of we hebben gewoon dezelfde smaak haha, zou normaal ook nooit groen (!) op doen maar deze
Wel mooie dubbele?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:29 schreef Lutte het volgende:
Dan is het niet zo erg neeSowieso scheelt het ene potje nogal met het andere potje, de Paris Pink die ik heb (toen ze deze nagellak net hadden) en die ze nu hebben scheelt tien tinten of zo
Ander badje
Van de Action!quote:
Tja voor 45 centquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, dat zal ook wel door de prijs (kwaliteit) komen vermoed ik zo
Hahaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt helemaal wild van die rij kleuren![]()
[/dagboek]
Ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaIk ga een foto van m'n stash maken
hadden ze hier nietquote:
Ik zet hem op de lijst!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:37 schreef Lutte het volgende:
Pisc 108 is een hele mooie zeeblauw, als je die kunt scoren, doen!
Ook niet de 3 in 1 pakken? Misschien moet het nog komen, bij Lut waren er ook even geen lakjesquote:
Jammer!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |