SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lutte op 14-07-2012 18:57:39 ]
Oh nom nom nomquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:32 schreef Strega het volgende:
Pagan is de kruisbessen aan het oogsten. Ik ga er zo een taart van bakken.![]()
En de blauwe bessen zijn ook rijp! Lekker
Lut, ik dacht dat je er 15 had, hoe kom ik daar nou bij?quote:
Ja, echt een oogst aan kruisbessen dit jaar. We hebben maar één struik en daar is net twee kilo afgekomen. Dus dat is jam en taart!quote:
Heb je met Paypal betaald? Dan kun je het melden en haalt Paypal het waarschijnlijk voor je terug.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Ah, ik ben opgelicht op Marktplaats.
Daar gaat mijn geld![]()
Iemand een idee wat te doen?
Bank bellen om het geld te retourneren oid?
Fiew, dan heb ik het aantal wel goed onthoudenquote:
zelf overgemaakt, kun je niet storneren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Daar gaat mijn geld![]()
Nee, bank.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je met Paypal betaald? Dan kun je het melden en haalt Paypal het waarschijnlijk voor je terug.
Niet? ook niet verzekerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelf overgemaakt, kun je niet storneren.
Hoe ben je er al achteraan gegaan? En om wat voor bedrag gaat t?
In ieder geval melden aan Marktplaats en er is een site, ik dacht opgelicht.nl of zo iets.Waar je de gegevens kunt melden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, bank.
[..]
Niet? ook niet verzekerd?
50 euro.
Wat shitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef Miniem het volgende:
Daar gaat mijn geld![]()
Leuk hé, al die kleurtjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Batteriijen op, dus flitsen kon niet meer, en m'n nieuwe koraal-kreeftkleur kon ook niet meer
nope, is je eigen verantwoordelijkheid om over te maken dus kan dat niet zo terug geboekt wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, bank.
[..]
Niet? ook niet verzekerd?
50 euro.
Jaquote:
Oh, wat liefquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:53 schreef Lutte het volgende:
Ja Pisc, heb ze er speciaal voor neergezet, op nummer ook, voor als je naar een kleurtje uit wilde kijken haha.
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
En het rijtje kost nog geen 10 euro, nog niet eens zoveel als 1 enkel ander potje dat ik heb staan...
Dat ken ik helemaal niet, even googlen!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.
kruidvat heeft nu ook weer de essence 2voor 2 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Strega het volgende:
[..]
ik kreeg van de week drie van de Etos. Niet 's werelds beste kwaliteit, maar leuk voor erbij. Ik had een tijdje geleden een hele mooie nude in mijn "Trulyyours"box zitten.
Oh Strega kun je je spoiler even leeghalen please?quote:
ok ff domme vraag maar wat was er zo belangrijk aan die foto dat hij niet in n quote mag staan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Strega kun je je spoiler even leeghalen please?
Ik wil het liefst geen enkele foto bij m'n account op Fok!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok ff domme vraag maar wat was er zo belangrijk aan die foto dat hij niet in n quote mag staan?
Thanks!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:03 schreef Strega het volgende:
Heb ik al de spoilers nu leeggehaald of moet er nog iets?Ben lekker klunzig vandaag.
maar je laat wel de foto online staan, google is snel hoor ;-)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil het liefst geen enkele foto bij m'n account op Fok!
Dat hoeft ook niet, we zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:04 schreef Ynske het volgende:
K vind t een rare gedachte, vooral bij zoiets onbelangrijks als lakjes. Maar dat zal wel aan mij liggen
Ik heb nog niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe ben je opgelicht trouwens, kreeg je helemaal niets, of een baksteen met een postzegel of zo
Ze stond niet op de blacklist van Marktplaats.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:20 schreef Lutte het volgende:
Oei, sowieso altijd ff van tevoren door Google gooien! Radar en Kassa en zo hebben hele lijsten met oplichters
Tsja, ik heb een bepaald schoolbedrag.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:48 schreef Pagan het volgende:
Wat kut Miniem, kun je dat bedrag missen? Voor de een is het vervelend, voor de ander een probleem.
quote:
Nee!quote:
Herkenbaar!quote:
Samen een tukkie doen vanmiddag?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik ben zo gaar als een klontje
Jaquote:
Diepte in je gezicht, goeie arcadeboog en je wenkbrauwen in beeld houden, dawast eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Lutte het volgende:
Moet een keertje kunnen
Oeh als het was is, linkje
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
Wit, kun je lekker gecamoufleerd over zebra's crossen
quote:Op zondag 15 juli 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
Wit, kun je lekker gecamoufleerd over zebra's crossen
Oei even denken, ze hebben wel redelijk wat kleuren staan...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:27 schreef Miniem het volgende:
Wat voor kekke kleurtjes hebben ze eigenlijk bij de Action?
Van spuitbussen?
Ja, ik weet ook niet precies meer.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei even denken, ze hebben wel redelijk wat kleuren staan...
Dat is inderdaad voor 1 keer leuk, maar niet telkens..quote:Op zondag 15 juli 2012 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je valt ongelofelijk op, heel herkenbaar.
Oh myquote:Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
Neongeel met deze stickers zou vet zijn![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |