Mijn oude fiets is groen met blauw, met de scheiding over het midden. Dus rechts groen en links blauw (of andersom, weet het niet meer precies) Was een toffe fietsquote:Op zondag 15 juli 2012 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
Ik wil mijn fiets in 2 kleuren spuiten, hij is al zwart.
Wel kleur zal ik ernaast doen? zat aan een thema te denken maar kon zo gauw niks verzinnen.
zuuk da nie?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Lutte het volgende:
Ik moet vanavond op feest, komen ruim zeventig man, zuuk da nie
Huis plus tuin.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, dank voor de vertaling
En dan gewoon ergens thuis of in de tuin, of ergens in een toko?
Dan maar gaan voor de borrels en snacksquote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huis plus tuin.
50% ken ik niet en de andere 50% wil ik niet kennen, maar zal toch ff m'n hoofd moeten laten zien
De Tour de Feest gaat maar door.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huis plus tuin.
50% ken ik niet en de andere 50% wil ik niet kennen, maar zal toch ff m'n hoofd moeten laten zien
quote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan maar gaan voor de borrels en snacks![]()
Voordeel van huis + tuin; als iemand je zoekt ben je nét binnen, of juist nét naar buiten
Heel fijn! Ja, lekker bunkeren.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk eet m'n buikje maar rond en train het eraf door mensen te ontwijken
Daar lijkt het onderhand wel op hè Vaduz? Vanavond geen Col du Middelvinger dus dat is een meevallertje!
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zienquote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Vavoet! Heb jij Contagion met Kate Winslet al gezien? Zo ja; aanrader?
Ohquote:Op zondag 15 juli 2012 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor vanavond had ik Carnage met Kate op het programma. Ik was verrast dat je me het vroeg, juist nu.
Zo op gesnikt. Wat een film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zien
Ze is ook geniaal in The Reader
Ik twijfel of ik die gezien heb, ik denk dat ik in de war ben met Little Children en dat vond ik me toch een zeikfilm.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had het er vandaag nog over dat ik die wil zien
Ze is ook geniaal in The Reader
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lekker, filmpje kijken
Maar onder een deken nu?
Ahzoquote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijken
Als het regent zal de temperatuur ook wel zo zijn dat het dekentje lekker is!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, t regent dat t zeikt, en dan vind ik bij zoiets als supernatural t net even wat fijner, minder eng kijken
Benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, Ralph Fiennes zit in The Reader, die moet ik nog even uit de Red Dragon-rol halen
Ik denk dat ik vanavond maar deze ga kieken, op extra aanraden van Lut
Hij staat al vanaf Januari 'geleend', dus mooi moment om hem nu te doen ipv die andere. Dan kan Vaduschk over die andere als eerste commentaar geven hierquote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benieuwd wat je er van vindt!
Wij moesten hem kijken, of nee wacht het boek lezen, voor school.
Boek was vooral heel stugquote:Op zondag 15 juli 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij staat al vanaf Januari 'geleend', dus mooi moment om hem nu te doen ipv die andere. Dan kan Vaduschk over die andere als eerste commentaar geven hier![]()
Hoe was het boek?
Oke, tof, ben benieuwd!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Boek was vooral heel stugHet was het originele Duitse, dus ja
Film heeft net iets meer soap zonder het verhaal schade aan te brengen.
Ik heb ooit een (nog warm) zakje groene thee op m'n oog gelegd, misschien speelt dat meequote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef Ynske het volgende:
K drink.t liefste groene thee of zoethoutthee
Wallen? Blauw oog? Overspannen?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ooit een (nog warm) zakje groene thee op m'n oog gelegd, misschien speelt dat mee
Standaard groene thee uit theezakjes vind ik niet zoveel aan, maar heb nu deze en die is heel lekkerquote:
Ron had groene thee, dus ik zei voor de gein oh dat werkt ontspannend toch? *zakje op oog* Vuurroodquote:
Dat zal wel beter smaken jaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Standaard groene thee uit theezakjes vind ik niet zoveel aan, maar heb nu deze en die is heel lekker
http://www.simonlevelt.nl(...)japan/kukicha-green/
Whehequote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron had groene thee, dus ik zei voor de gein oh dat werkt ontspannend toch? *zakje op oog* Vuurrood![]()
Dat jaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Zwabs, ik zag je @ Qwea's, je gezicht is echt veranderd
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veldquote:
Lekker geplonst met muziek?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veld
Je hebt de vissen water gegeven hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik kom net uit bad terug van jagen op bizons op het veld
Is dat die favo rooie van je, Ll?quote:
Ben je naar Slash geweest?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Lzzy
Sowieso is Halestorm best wel lekkere muziek, kende het totaal nietMaar ze deden voorprogramma van Slash, en werd letterlijk en figuurlijk weggeblazen
Ja, paar weekjes terug, was gaafquote:Op zondag 15 juli 2012 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je naar Slash geweest?Oh wacht, tijdje terug...
Oh wel recent, wat tofquote:
Asociaal meisje is Lutte tochquote:Op zondag 15 juli 2012 22:55 schreef Lutte het volgende:
Alweer thuis
Snacks waren goed vertegenwoordigd*buuuuurp
Ook. Van alle markten thuis!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsskik dacht dat jij lief en onschuldig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |