Nederlandersquote:do 02 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.30 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 17.42 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
do 02 aug 18.46 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 18.59 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.01 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 1-2
do 02 aug 19.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 1-2
vr 03 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 1e Ronde
vr 03 aug 17.16 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
vr 03 aug 17.41 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Herkansingsronde
vr 03 aug 17.58 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
vr 03 aug 18.48 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 2e Ronde
vr 03 aug 18.59 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
vr 03 aug 19.06 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
vr 03 aug 19.12 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
vr 03 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
vr 03 aug 19.35 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 7-12
vr 03 aug 19.40 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 1-6
za 04 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwalificatie
za 04 aug 11.30 Baanwielrennen Mannen Omnium - Flying Lap
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/16 Finale
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 1
za 04 aug 17.11 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/8 Finale
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 2
za 04 aug 17.54 Baanwielrennen Mannen Omnium - Points Race
za 04 aug 18.42 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
za 04 aug 18.49 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
za 04 aug 18.56 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
za 04 aug 19.03 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
za 04 aug 19.20 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
za 04 aug 19.25 Baanwielrennen Mannen Omnium - Elimination
zo 05 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Omnium - 4km Individual Pursuit
zo 05 aug 11.58 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwalificatie
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/16 Finale
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 1
zo 05 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwartfinale
zo 05 aug 18.01 Baanwielrennen Mannen Omnium - Scratch
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 2
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/8 Finale
zo 05 aug 19.16 Baanwielrennen Mannen Omnium - 1km Time Trial
zo 05 aug 19.47 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
zo 05 aug 19.51 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
ma 06 aug 17.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Halve finale
ma 06 aug 17.08 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Flying Lap
ma 06 aug 17.43 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwartfinale
ma 06 aug 18.06 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Points Race
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 3-4
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 1-2
ma 06 aug 19.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Elimination
ma 06 aug 19.41 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
di 07 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Keirin - 1e Ronde
di 07 aug 11.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 3km Individual Pursuit
di 07 aug 12.15 Baanwielrennen Mannen Keirin - Herkansingsronde
di 07 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Halve finale
di 07 aug 17.07 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Scratch
di 07 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Keirin - 2e Ronde
di 07 aug 17.53 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 500m Time Trial
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 3-4
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 1-2
di 07 aug 18.50 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 7-12
di 07 aug 18.57 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 1-6
quote:Teun Mulder - Keirin
Levi Heimans - Ploegenachtervolging
Jenning Huizenga - Ploegenachtervolging
Wim Stroetinga - Ploegenachtervolging
Tim Veldt - Ploegenachtervolging
Michael Vingerling - Ploegenachtervolging
Willy Kanis - Teamsprint, keirin en sprint
Yvonne Hijgenaar - Teamsprint
Kirsten Wild - Ploegenachtervolging en omnium
Ellen van Dijk - Ploegenachtervolging
Vera Koedooder - Ploegenachtervolging
Amy Pieters - Ploegenachtervolging
Dat laatste. Een OS-medaille zou een bekroning zijn op zijn prachtige carrière, maar ik denk niet dat iemand Mulder of Wild in zijn lijstje heeft met verwachte medaillewinnaars. Meer in dat licht de toevallig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef Leatherface het volgende:
Indien Mulder een medaille wint wil ik dat trouwens geen toeval noemen. Dat is al jaren een topper. Of bedoel je dat niemand iets verwacht?
Blijft één van de meeste onbegrijpelijke beslissingen ooit, kan er nog steeds niet bijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik blijf het klote vinden dat de puntenkoers, ploegkoers en achtervolging geschrapt zijn.
Is Hoy dan geselecteerd voor de sprint?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:41 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuw of Levy iets kan inbrengen tegen de ijzersterke Britten en Frans en op de keirin. Zuivere sprint zal wel weer Hoy worden... Omnium, moeilijk te zeggen Shane Archbald? Teamsprint en TP worden wel ongelooflijk spannend
Lijkt me wel, rijdt de teamsprint met Kenny en Hindes, daaruit moeten er dan twee voor de sprint gekozen worden denk ik. Die Hindes (geboren in Duitsland) is trouwens een enorm talent en pas 19. Die man reed op de junioren wk's nog voor Duitsland, zullen ze wel missen zo'n talent als een Nimke gaat stoppen bv. Hoewel de Duitsers hebben wel een fabelachtig team zonder Nimke ook met Enders, Foerstemann en Levy. Ongelooflijk dat die Foerstemann maar reserve is binnen die ploeg en elk ander land ter wereld rijdt die gewoon mee in de basisploegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is Hoy dan geselecteerd voor de sprint?
Omnium kan heel spannend worden. Archbold is op papier een van de besten. Maar je hebt ook Zachary Bell. Ik ben benieuwd wie de Britten en Australiërs selecteren.
Ik vind het een supermooie sport. Ik was zoals gezegd ook bij het WK en EK vorig jaar. Maar ik vind het moeilijk te volgen buiten de toernooien om. Welke sites zijn het meest up to date qua laatste nieuws?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, rijdt de teamsprint met Kenny en Hindes, daaruit moeten er dan twee voor de sprint gekozen worden denk ik. Die Hindes (geboren in Duitsland) is trouwens een enorm talent en pas 19. Die man reed op de junioren wk's nog voor Duitsland, zullen ze wel missen zo'n talent als een Nimke gaat stoppen bv. Hoewel de Duitsers hebben wel een fabelachtig team zonder Nimke ook met Enders, Foerstemann en Levy. Ongelooflijk dat die Foerstemann maar reserve is binnen die ploeg en elk ander land ter wereld rijdt die gewoon mee in de basisploeg
Zeer zeker, hij paste om die reden ook voor de tour. Wil zich optimaal voorbereiden, is wel een behoorlijke kanshebber denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:42 schreef Leatherface het volgende:
Zal Roger Kluge trouwens het omnium rijden?
cyclingnews.com, radsport-news.com, live-radsport.ch gebruik ik meestal, zullen vast wel nog vele andere sites zijn ook hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind het een supermooie sport. Ik was zoals gezegd ook bij het WK en EK vorig jaar. Maar ik vind het moeilijk te volgen buiten de toernooien om. Welke sites zijn het meest up to date qua laatste nieuws?
Baanwielrenner Chris Hoy (36) zalquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben de knoop bij de Britten doorgehakt. Kenny doet de sprint en Hoy de keirin.
Even ter verduidelijking; op deze Spelen mag er maar 1 persoon per land uitkomen op een individueel onderdeel. Dus daarom Kenny op sprint.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:35 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, rijdt de teamsprint met Kenny en Hindes, daaruit moeten er dan twee voor de sprint gekozen worden denk ik. Die Hindes (geboren in Duitsland) is trouwens een enorm talent en pas 19. Die man reed op de junioren wk's nog voor Duitsland, zullen ze wel missen zo'n talent als een Nimke gaat stoppen bv. Hoewel de Duitsers hebben wel een fabelachtig team zonder Nimke ook met Enders, Foerstemann en Levy. Ongelooflijk dat die Foerstemann maar reserve is binnen die ploeg en elk ander land ter wereld rijdt die gewoon mee in de basisploeg
Inderdaad. Zulke mooie onderdelen. En dan wel weet ik hoeveel zwemonderdelen hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef Leatherface het volgende:
Ik blijf het klote vinden dat de puntenkoers, ploegkoers en achtervolging geschrapt zijn.
Ook klassieke onderdelen van het baanwielrennen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mooie onderdelen. En dan wel weet ik hoeveel zwemonderdelen hebben.
Die zwemonderdelen maken niet eens zoveel uit. Dat is ook één van de dragende olympische sporten, dus terecht dat daar veel onderdelen zijn. Maar check voor de grap het schieten eens. Hoe bizar veel soorten onderdelen hebben ze daar joh. Haast elk soort geweer/pistool komt op iedere afstand/houding wel aan bod. Daar mag wel eens in geknipt gaan worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mooie onderdelen. En dan wel weet ik hoeveel zwemonderdelen hebben.
Hoeft niet eens. Ze kunnen bijvoorbeeld al eens wat gewichtscategorieën in het gewichtheffen en boksen fuseren om onderdelen te verminderen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zwemonderdelen maken niet eens zoveel uit. Dat is ook één van de dragende olympische sporten, dus terecht dat daar veel onderdelen zijn. Maar check voor de grap het schieten eens. Hoe bizar veel soorten onderdelen hebben ze daar joh. Haast elk soort geweer/pistool komt op iedere afstand/houding wel aan bod. Daar mag wel eens in geknipt gaan worden.
Duitsers: Foerstemann sprint, Levy: keirinquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben de knoop bij de Britten doorgehakt. Kenny doet de sprint en Hoy de keirin.
Die dikke dijen van Förstemann zijn niet normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef Columbiafan het volgende:
Foerstemann is ook razendsnel, reed echt enorme tijden in Colorado vorige maand
Blijft bizar iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die dikke dijen van Förstemann zijn niet normaal.Ik keek mijn ogen uit in Apeldoorn.
Het mooie is dat ie zogezegd ook meedoet aan het mountainbike, weet niet in hoeverre hij daar de wedstrijd zal moeten starten volgens de regels, maar zou wel een bizar zicht zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop maar dat ie dat goed afbouwt na zijn carrière. Lijkt me dat je er anders na verloop van tijd gewrichtsklachten van krijgt.
Lijkt me wel een reden waarom hij veel minder dan bijvoorbeeld een Levy uitblinkt op de keirinquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef Leatherface het volgende:
Het lijkt me dat je totaal niet wendbaar en behendig bent met zo'n poten. Gaat dat niet flink ten koste van je fijne motoriek?
Dan moet ik zeggen dat de stuurmanskunsten van Hoy toch behoorlijk goed zijn met zijn enorme geblokte lijf. Zo'n contrast als je hem naast een relatief ranke sprinter als Kenny ziet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een reden waarom hij veel minder dan bijvoorbeeld een Levy uitblinkt op de keirin
Dat was prachtig inderdaad, zelden iemand van zo ver zien aangaan, Baugé wist echt niet wat hem overkwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd of Kenny het individuele sprinttoernooi kan winnen. Hij nam op het WK nog bijna Baugé te grazen met die verrassingsaanval tactiek. Toen ging het goud echter naar de Fransman omdat Kenny een illegale beweging maakte in de heat waarin hij die move maakte. Het werd toen 2-0 voor Baugé.
Maar zo is Baugé eventueel te pakken. Je zag toen dat ie bijna niet meer op zijn benen kon staan. Een belle had hij waarschijnlijk verloren.
Hij was totaal verrast. Baugé moest zo diep gaan om dat gaat te dichten dat hij nauwelijks nog kon lopen. Dat Kenny gedeklasseerd was wegens die illegale move was zijn redding.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was prachtig inderdaad, zelden iemand van zo ver zien aangaan, Baugé wist echt niet wat hem overkwam
Dit is echt bijna verminking hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef marcodej het volgende:
Die kan niet eens normaal lopen:
[ afbeelding ]
quote:
Puntenkoers!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]Ik heb er ook zinin. Jammer dat de individuele achtervolging en de madison zijn geschrapt. Was toch een van mijn favoriete onderdelen samen met de sprint, teamsprint en ploegenachtervolging.
De Britten schijnen weer een nieuw geheim wapen te hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja gaat een geweldig toernooi worden
Philip Hindesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Britten schijnen weer een nieuw geheim wapen te hebben![]()
Ik neem aan dat de wonderpakken ook weer uit de kluis gehaald worden?
Nee, in de zin van materiaal bedoel ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Philip HindesBaugé gaat alle aan gort rijden denk ik in de sprint
Hoe laat?quote:
http://www.london2012.com(...)-august/all-day.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat?
Verder alleen kwalificaties?
Verrek ja, in mijn hoofd stond alleen vrouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Neroje het volgende:
[..]
En kwartiertje later (19:15) ook de mannen
Neuh, niet echtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef dakpan90 het volgende:
Heeft Nederland hier een beetje kans?
paar jaar terug welquote:
8quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel gaan er door?
Waar is TheArt als je hem nodig hebt
normaal wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Gb nu. Gaan die er niet keihard overheen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WR FEEESTJEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8equote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveelste kunnen we worden dit onderdeel?
quote:The Team Sprint starts with a qualifying round, with the best eight teams going forward to the first round (4th v 5th, 3rd v 6th, 2nd v 7th, 1st v 8th). The four winning teams in the first round contest the medals, with the two teams with the fastest times competing for gold, and the other two teams going head to head for bronze. The remaining four teams are ranked fifth to eighth in accordance with their first round times.
top 8quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveelste kunnen we worden dit onderdeel?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fucking China weer. Flikker eens op
Sinds een jaar of 6,7 zijn Guo en Gong al vaste waarden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef kilon het volgende:
Wat? China in baanwielrennen? Sinds wanneer?
Overal meewindquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Er zitten nitroboosts in om de zoveel meter
Teamsprint bij vrouwen toch nietquote:
Doping?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg deze sport niet goed genoeg blijkt wel weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds een jaar of 6,7 zijn Guo en Gong al vaste waarden.
17.00 dacht ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is het vandaag begonnen?. Vind dit zo tof om te zien
Gaan opnieuwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Neroje het volgende:
Waarom rijdt Venezuela niet door dan?
Zonder remmen... Doodeng.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb dit zelf ook wel eens gedaan, met z'n 4en dan. Schitterend om te doen!
Zeker als je een splinter in je been krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Niet op een wielerbaan, maar op een circuit buiten.quote:
Sporzaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Bastiefcg het volgende:
waar kijken jullie dat? loopt mn tv achter ofzo
Is al weer 4 keer verbeterd he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef DeeBee het volgende:
OR is niet verkeerd voor Nederland toch?
http://nos.nl/os2012/play/4/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Bastiefcg het volgende:
waar kijken jullie dat? loopt mn tv achter ofzo
Ze laten gewoon alles zien hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze bij de NOS wel mooi bijkomen, ze lopen nog steeds achter.
zodat ze niet omdonderen voor de startquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef valleilijn het volgende:
Kijk via de stream.
Waarvoor is dat rode karretje eigenlijk? Voor de precieze starttijd ofzo?
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lopen dus een paar minuten achter.
Waarom gebruiken ze dan geen official zoals bij de andere twee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zodat ze niet omdonderen voor de start
Sporza heeft ook prima commentaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorryquote:
Is ook zo, mannen is al jaren Olympischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Word ik hier voor niks gequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is ook zo, mannen is al jaren Olympisch
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Ok, dan faalt de regie het meest, daarna kom ik pasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.
Waarom wordt het wel gegeven?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.
Doet hier niet mee, reserve van de Duitsers, Foerstemann, zal wel op de individuele sprint startenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Wie is die gast nou met die hele brede benen?
Aah okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Doet hier niet mee, reserve van de Duitsers, Foerstemann, zal wel op de individuele sprint starten
Waarheidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat mensen niet onfeilbaar zijn.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:36 schreef Keauning het volgende:
Waarom hier 3 renners en bij de vrouwen 2, terwijl het hetzelfde onderdeel is?
Dit ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Vreemd systeem dat ze opnieuw mogen starten, als je zit wat LLS gisteren overkwam, voor hem geen respijt
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef kilon het volgende:
Oh de snelheid was nog niet zo heel hoog. Mogen ze nu nog wel herstarten of niet?
'Tandje erbij!'quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:35 schreef wimderon het volgende:
Die coaches die daar staan op de teamsprint. Net alsof ze niet voluit gaat en alsof hij nog aanwijzingen kan geven
dat vind ik ook ja, maar omdat het Groot-Brittannië is knijpen ze denk ik een oogje dichtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:42 schreef The_Avatar het volgende:
wat achterlijk dat ze hier door stoppen. Fout is fout exit gb
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja, maar omdat het Groot-Brittannië is knijpen ze denk ik een oogje dicht
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers vallen vies tegen hoor, waar is Nimke?![]()
twitter:radsportkompakt twitterde op donderdag 02-08-2012 om 17:42:08Teamsprinter Stefan Nimke verletzt sich beim Warmfahren und wird durch Robert Förstemann ersetzt #olympia2012 #london2012 #bahnrad reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja, maar omdat het Groot-Brittannië is knijpen ze denk ik een oogje dicht
Enorm balen dit hoor, kost hen wellicht wel een medaillequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:radsportkompakt twitterde op donderdag 02-08-2012 om 17:42:08Teamsprinter Stefan Nimke verletzt sich beim Warmfahren und wird durch Robert Förstemann ersetzt #olympia2012 #london2012 #bahnrad reageer retweet
Je hebt toch gezien dat het bij de heat tussen China en Japan ook gebeurde, tot 2x toe zelfs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is iig nogal een aparte regel als je het mij vraagt
Ja, maar dat kwam vooral door Forstemann, bijna onmogelijk om het tempo weer op te trekken daarna...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Levy deed de laatste ronde voor de Duitsers toch? Verloor daar een halve seconde op Hoy
ik schakelde pas in toen die landen al onderweg waren. Maar ook in dat geval moeten ze het gewoon aanpakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat het bij de heat tussen China en Japan ook gebeurde, tot 2x toe zelfs.
Nee, want zo zijn de regels gewoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik schakelde pas in toen die landen al onderweg waren. Maar ook in dat geval moeten ze het gewoon aanpakken.
Tsja, als ze de regels overtreden...quote:
Ze reageren ook enkel op Britten. Daarna valt het wat dood.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
Renaat heeft het niet op het Britse publiek.
Ik zeg DSQ en in extremis brons pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef Sautor het volgende:
Nederlanders 5e dus, mits ze niemand DSQen
Ze vinden het ook alleen leuk als er Britten winnen, de rest boeit ze geen reet. Dat is jammerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
Renaat heeft het niet op het Britse publiek.
Nee, dan zal Ukraine de plek van GBR pakken in de finale, en wordt NL 4e.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg DSQ en in extremis brons pakken.
(Gaat niet gebeuren, maar hopen mag)
Serieus? Die rijden toch langzamer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dan zal Ukraine de plek van GBR pakken in de finale, en wordt NL 4e.
Gaat om de heat, dan wint Ukraine de heat, en kwalificeren ze zich voor de finale. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Nu 4-7 dan lijkt mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Serieus? Die rijden toch langzamer?
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Bastiefcg het volgende:
publiek reageert totaal niet? of weten ze het nog niet
Hm, vreemd. Ik zou zeggen de snelste 2 goud-zilver match, 3/4 voor bronsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gaat om de heat, dan wint Ukraine de heat, en kwalificeren ze zich voor de finale. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Nu 4-7 dan lijkt me
1x zilver en 2x brons bij de laatste drie wereldkampioenschappen, komen echt vanuit het niets ja.quote:
Start mislukte, eentje liet zich met opzet vallen. Tenminste, ik neem dat het daarvoor was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef MarijeH het volgende:
Diskwalificatie Engeland?? Wow wat was er gebeurt. Had het even gemist.
Te vroeg eroverheen denk ik van Pendleton, kan niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef FredWielergek het volgende:
wat ging er verkeerd bij het aflossen van de britsen?
De winnaars van de heats kwalificeren zich voor de finale, en gaan dan op tijd strijden om zilver/goud en brons. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Dus nu GBR gediskwalificeerd is, kwalificeert Ukraine zich voor de finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Ik zou zeggen de snelste 2 goud-zilver match, 3/4 voor brons
quote:The four winning teams in the first round contest the medals, with the two teams with the fastest times competing for gold, and the other two teams going head to head for bronze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |