Is al weer 4 keer verbeterd he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef DeeBee het volgende:
OR is niet verkeerd voor Nederland toch?
http://nos.nl/os2012/play/4/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Bastiefcg het volgende:
waar kijken jullie dat? loopt mn tv achter ofzo
Ze laten gewoon alles zien hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze bij de NOS wel mooi bijkomen, ze lopen nog steeds achter.
zodat ze niet omdonderen voor de startquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef valleilijn het volgende:
Kijk via de stream.
Waarvoor is dat rode karretje eigenlijk? Voor de precieze starttijd ofzo?
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lopen dus een paar minuten achter.
Waarom gebruiken ze dan geen official zoals bij de andere twee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zodat ze niet omdonderen voor de start
Sporza heeft ook prima commentaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorryquote:
Is ook zo, mannen is al jaren Olympischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Word ik hier voor niks gequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is ook zo, mannen is al jaren Olympisch
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Ok, dan faalt de regie het meest, daarna kom ik pasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |