Ik ook, dat is nu net een onderdeel waar iemand uit een dominant land niet per definitie wint. Er komt een flinke dosis tactiek en geluk bij kijken. Op een puntenkoers of koppelkoers kan zomaar een verrassende Nieuw-Zeeelander of Argentijn winnen, dat laatste gebeurde ook in Peking.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zou de puntenkoers graag terug zien.
Lijkt me een prima ideequote:do 09 aug 2012, 05:38
Hoy vraagt Theo Bos terug te keren
Van onze Telesportredactie
LONDEN - Dat zesvoudig olympisch kampioen – en voormalige sprintrivaal – Sir Chris Hoy een oproep deed aan Theo Bos om terug te keren op de piste, is de Rabobankrenner niet ontgaan. "Chris is een geweldige sportman en ambassadeur voor de baansport. Of ik erop inga? Ik zeg nooit nooit”, zo liet Bos doorschemeren dat hij er in Rio de Janeiro 2016 misschien wel weer bij is als baansprinter.
Bos leefde intens mee met zijn voormalige sprintmaatje Teun Mulder, die brons pakte op het onderdeel keirin. "Sinds het baantoernooi is begonnen, ben ik onrustig. Ik ben zo blij voor Teun. Dit was zijn laatste kans op een olympische medaille en hij flikt het gewoon. Toen ik hem van tevoren sprak, heb ik hem gezegd dat hij vooral moet genieten. Het liep echt perfect voor hem. En deze medaille is voor de baansport in Nederland zo belangrijk”, aldus Bos, die op de Spelen van 2004 in Athene zilver pakte op de sprint.
Vond ik ook, Hoy komt over als een prima kerel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef Leatherface het volgende:
Mooi dat Hoy dat zegt.Ik vind sowieso dat Hoy, in ieder geval voor de camera, altijd erg respectvolle dingen zegt over Bos.
Dat terwijl Bos ooit zei dat het wel leek alsof 'Hoy een brommer had ingeslikt.' Ik weet niet hoe hij dat bedoelde, maar dat is vaak toch een uitspraak die negatief wordt geïnterpreteerd. Misschien was het gewoon een uitspraak uit verwondering over Hoy zonder insinuaties.
Yep. Ik vind Hoy toch een stuk sympathieker en toegankelijker overkomen dan Wiggins. Ik vind Cav trouwens ook leuker dan Wiggo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond ik ook, Hoy komt over als een prima kerel.
Denk dat Bos het niet zo zeer negatief bedoelde, maar hintte richting de snelheid/uithoudingsvermogen van Hoy.
Al ben ik wel met je met eens dat het geen handige uitspraak was, kan inderdaad als negatief worden opgepakt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef TheArt het volgende:
Gijs Van Hoecke heeft naam gemaaktDecompressie is schijnbaar groot na jarenlang trainen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Gijs Van Hoecke haalde met zijn extrasportieve prestaties in het Londense nachtleven vele krantenkoppen. De baanwielrenner had 99 centiliter bier gedronken, vooraleer afgevoerd te moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |