17.00 dacht ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is het vandaag begonnen?. Vind dit zo tof om te zien
Gaan opnieuwquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Neroje het volgende:
Waarom rijdt Venezuela niet door dan?
Zonder remmen... Doodeng.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb dit zelf ook wel eens gedaan, met z'n 4en dan. Schitterend om te doen!
Zeker als je een splinter in je been krijgtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
Niet op een wielerbaan, maar op een circuit buiten.quote:
Sporzaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Bastiefcg het volgende:
waar kijken jullie dat? loopt mn tv achter ofzo
Is al weer 4 keer verbeterd he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef DeeBee het volgende:
OR is niet verkeerd voor Nederland toch?
http://nos.nl/os2012/play/4/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Bastiefcg het volgende:
waar kijken jullie dat? loopt mn tv achter ofzo
Ze laten gewoon alles zien hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze bij de NOS wel mooi bijkomen, ze lopen nog steeds achter.
zodat ze niet omdonderen voor de startquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef valleilijn het volgende:
Kijk via de stream.
Waarvoor is dat rode karretje eigenlijk? Voor de precieze starttijd ofzo?
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lopen dus een paar minuten achter.
Waarom gebruiken ze dan geen official zoals bij de andere twee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
zodat ze niet omdonderen voor de start
Sporza heeft ook prima commentaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel commentaar. Ik ga gewoon dit topic even niet lezen.
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorryquote:
Is ook zo, mannen is al jaren Olympischquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Word ik hier voor niks gequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Is ook zo, mannen is al jaren Olympisch
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen voor vrouwen een nieuw onderdeel was, sorrry
Ok, dan faalt de regie het meest, daarna kom ik pasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het ook, in 2008 wonnen Hoy/Kenny/Staff. Het was dan ook geen Olympisch record van China dit, dat staat op 42.950.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |