Ja, maar dat kwam vooral door Forstemann, bijna onmogelijk om het tempo weer op te trekken daarna...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Levy deed de laatste ronde voor de Duitsers toch? Verloor daar een halve seconde op Hoy
ik schakelde pas in toen die landen al onderweg waren. Maar ook in dat geval moeten ze het gewoon aanpakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat het bij de heat tussen China en Japan ook gebeurde, tot 2x toe zelfs.
Nee, want zo zijn de regels gewoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik schakelde pas in toen die landen al onderweg waren. Maar ook in dat geval moeten ze het gewoon aanpakken.
Tsja, als ze de regels overtreden...quote:
Ze reageren ook enkel op Britten. Daarna valt het wat dood.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
Renaat heeft het niet op het Britse publiek.
Ik zeg DSQ en in extremis brons pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef Sautor het volgende:
Nederlanders 5e dus, mits ze niemand DSQen
Ze vinden het ook alleen leuk als er Britten winnen, de rest boeit ze geen reet. Dat is jammerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:57 schreef marcodej het volgende:
Renaat heeft het niet op het Britse publiek.
Nee, dan zal Ukraine de plek van GBR pakken in de finale, en wordt NL 4e.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg DSQ en in extremis brons pakken.
(Gaat niet gebeuren, maar hopen mag)
Serieus? Die rijden toch langzamer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, dan zal Ukraine de plek van GBR pakken in de finale, en wordt NL 4e.
Gaat om de heat, dan wint Ukraine de heat, en kwalificeren ze zich voor de finale. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Nu 4-7 dan lijkt mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Serieus? Die rijden toch langzamer?
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Bastiefcg het volgende:
publiek reageert totaal niet? of weten ze het nog niet
Hm, vreemd. Ik zou zeggen de snelste 2 goud-zilver match, 3/4 voor bronsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gaat om de heat, dan wint Ukraine de heat, en kwalificeren ze zich voor de finale. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Nu 4-7 dan lijkt me
1x zilver en 2x brons bij de laatste drie wereldkampioenschappen, komen echt vanuit het niets ja.quote:
Start mislukte, eentje liet zich met opzet vallen. Tenminste, ik neem dat het daarvoor was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef MarijeH het volgende:
Diskwalificatie Engeland?? Wow wat was er gebeurt. Had het even gemist.
Te vroeg eroverheen denk ik van Pendleton, kan niet veel anders zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef FredWielergek het volgende:
wat ging er verkeerd bij het aflossen van de britsen?
De winnaars van de heats kwalificeren zich voor de finale, en gaan dan op tijd strijden om zilver/goud en brons. De verliezers van de heats worden op tijd 5-8. Dus nu GBR gediskwalificeerd is, kwalificeert Ukraine zich voor de finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Ik zou zeggen de snelste 2 goud-zilver match, 3/4 voor brons
quote:The four winning teams in the first round contest the medals, with the two teams with the fastest times competing for gold, and the other two teams going head to head for bronze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |