Die dikke dijen van Förstemann zijn niet normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef Columbiafan het volgende:
Foerstemann is ook razendsnel, reed echt enorme tijden in Colorado vorige maand
Blijft bizar iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die dikke dijen van Förstemann zijn niet normaal.Ik keek mijn ogen uit in Apeldoorn.
Het mooie is dat ie zogezegd ook meedoet aan het mountainbike, weet niet in hoeverre hij daar de wedstrijd zal moeten starten volgens de regels, maar zou wel een bizar zicht zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop maar dat ie dat goed afbouwt na zijn carrière. Lijkt me dat je er anders na verloop van tijd gewrichtsklachten van krijgt.
Lijkt me wel een reden waarom hij veel minder dan bijvoorbeeld een Levy uitblinkt op de keirinquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef Leatherface het volgende:
Het lijkt me dat je totaal niet wendbaar en behendig bent met zo'n poten. Gaat dat niet flink ten koste van je fijne motoriek?
Dan moet ik zeggen dat de stuurmanskunsten van Hoy toch behoorlijk goed zijn met zijn enorme geblokte lijf. Zo'n contrast als je hem naast een relatief ranke sprinter als Kenny ziet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me wel een reden waarom hij veel minder dan bijvoorbeeld een Levy uitblinkt op de keirin
Dat was prachtig inderdaad, zelden iemand van zo ver zien aangaan, Baugé wist echt niet wat hem overkwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef Leatherface het volgende:
Benieuwd of Kenny het individuele sprinttoernooi kan winnen. Hij nam op het WK nog bijna Baugé te grazen met die verrassingsaanval tactiek. Toen ging het goud echter naar de Fransman omdat Kenny een illegale beweging maakte in de heat waarin hij die move maakte. Het werd toen 2-0 voor Baugé.
Maar zo is Baugé eventueel te pakken. Je zag toen dat ie bijna niet meer op zijn benen kon staan. Een belle had hij waarschijnlijk verloren.
Hij was totaal verrast. Baugé moest zo diep gaan om dat gaat te dichten dat hij nauwelijks nog kon lopen. Dat Kenny gedeklasseerd was wegens die illegale move was zijn redding.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was prachtig inderdaad, zelden iemand van zo ver zien aangaan, Baugé wist echt niet wat hem overkwam
Dit is echt bijna verminking hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef marcodej het volgende:
Die kan niet eens normaal lopen:
[ afbeelding ]
quote:
Puntenkoers!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]Ik heb er ook zinin. Jammer dat de individuele achtervolging en de madison zijn geschrapt. Was toch een van mijn favoriete onderdelen samen met de sprint, teamsprint en ploegenachtervolging.
De Britten schijnen weer een nieuw geheim wapen te hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ja gaat een geweldig toernooi worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |