Vrijdagavond zonder VIquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n dooie vrijdagavond?Ik mis de vrijdagavond VI en de vrijdagavondwedstrijd van de eredivisie
Het ging er om dat er vroeger meer club topics actief waren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar, niet lullig bedoeld hoor, ik snap dit soort opmerkingen van jou nooit zo. Je maakt ze wel vaker, maar het is toch best gezellig hier?
In het NEC en Utrecht wordt ook best vaak gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging er om dat er vroeger meer club topics actief waren.
Nu is het voornamelijk het Feyenoord Ajax psv en af en toe het Twente topic.
Ik vind dat jammer vroeger had je meer activiteit.
De vrijdagavonden zijn altijd dood op Fok! hoor. Ik klaag er al maanden over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n dooie vrijdagavond?Ik mis de vrijdagavond VI en de vrijdagavondwedstrijd van de eredivisie
Ja, dat ben ik wel met je eens. Al ben ik meer in VBL van na die tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging er om dat er vroeger meer club topics actief waren.
Nu is het voornamelijk het Feyenoord Ajax psv en af en toe het Twente topic.
Ik vind dat jammer vroeger had je meer activiteit.
ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Al ben ik meer in VBL van na die tijd.
klappenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven stuurt ranzige PM's rond op Mono zijn account.
Ik niet.quote:
Wat vind je van Kiki. Stijn?quote:
Geen idee, ik hoorde 22 miljoen? Dat zou wel heel veel zijn, dan zou ik het prima vinden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat het gerucht van Eriksen > UTD & Maher > Ajax waarheid is?
niet overdrijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde 22 miljoen? Dat zou wel heel veel zijn, dan zou ik het prima vinden.
Wel zonde, Eriksen is 10keer zo goed als Maher.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen naar Utd. Laat me niet lachen man.
Het gerucht komt van Sport 1. Maar dat blaat vaak onzin hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Eriksen wordt juist gigantisch overschat man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Eriksen wordt ondeschat.
22 assist versus 8 ofzo.
Oke.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eriksen wordt juist gigantisch overschat man.
Als Eriksen ( voor 22 miljoenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eriksen wordt juist gigantisch overschat man.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Eriksen ( voor 22 miljoen) naar United zou gaan en Maher voor 10 miljoen terug zou kopen. Heb je wel gewoon 12 miljoen winst gemaakt
eens kijken op een Mancunian Forum.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje vaag nieuws over Eriksen, een paar Engelse sites geloven er ook niet veel van en zelf heeft hij ook aangegeven dat hij nog bij Ajax wil blijven.
Van mij mag hij voor 22 miljoen wel weg hoor. Groot talent maar voor dit geld altijd wegdoen. Eriksen zal zelf toch ook wel interesse hebben in zo'n grote club?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje vaag nieuws over Eriksen, een paar Engelse sites geloven er ook niet veel van en zelf heeft hij ook aangegeven dat hij nog bij Ajax wil blijven.
Maar wat gaan jullie dan doen met Lasse Schone.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Eriksen ( voor 22 miljoen) naar United zou gaan en Maher voor 10 miljoen terug zou kopen. Heb je wel gewoon 12 miljoen winst gemaakt
Als het wel klopt en de 22 miljoen ook, dan vind ik het een prima deal.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Ik zou verbaasd zijn als het waar was.
quote:Kan hij worden uitgewerkt tot een CM - voor degenen die naar hem kijken?
quote:Nog een aanvallende middenvelder? Nee, dank je.
We hebben een goede CM.
quote:Fuck Eriksen, zou ik liever een van de smaakmakers in de Eredivisie hebben.
Positie's dubbel bezet he, basis gaat hij waarschijnlijk niet spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie dan doen met Lasse Schone.
Schöne denkt dat hij zich helemaal in de basis gaat spelen. Hij komt ook met hoge verwachtingen van zichzelf naar Ajax. Ik ben benieuwd maar ik betwijfel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat gaan jullie dan doen met Lasse Schone.
Ik zou hem dan de kans geven in de basis tegen een RKC, VVV, PEC Zwolle, Willem II. En vaak wisselen met Eriksen in de 2e helft. Maar Frank heeft vast een ander plan in gedachten en daar zullen we op vertrouwen héquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Positie's dubbel bezet he, basis gaat hij waarschijnlijk niet spelen.
Ja, en afgelopen seizoen vind ik dat Maher zich wel doorontwikkeld heeft en Eriksen toch een beetje stil is blijven staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van mij mag hij voor 22 miljoen wel weg hoor. Groot talent maar voor dit geld altijd wegdoen. Eriksen zal zelf toch ook wel interesse hebben in zo'n grote club?
http://www.redcafe.net/f9/christian-eriksen-297705/index11.htmlquote:
Weet nog van Perez een goal toen hij bij PSV speelde. Toen ging Ten Rouwelaar (?) mee naar voren en Perez bleef op de andere helft staan om de bal op te vangen en dat hij simpel de 2-0 maakte.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:22 schreef mrstylo het volgende:
Is denk ik volgende Perez. Gewoon een net niet speler voor Ajax.
Ja was zijn laatste wedstrijd voor PSV. Assist kwam van Gomez.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet nog van Perez een goal toen hij bij PSV speelde. Toen ging Ten Rouwelaar (?) mee naar voren en Perez bleef op de andere helft staan om de bal op te vangen en dat hij simpel de 2-0 maakte.
En hij scoorde een mooie vrije trap tegen AZ toen hij nog bij Twente speelde
Eriksen heeft een van de beste steekballen wel. En kan hem ook nog précies op maat geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind persoonlijk dat Eriksen beetje overschat wordt, maar hij is echt niet slechter dan Maher. Als Ajax ga je echt wel beetje achter uit.
Maar een half seizoen spelen bij PSV (als aankoop dan). Zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja was zijn laatste wedstrijd voor PSV. Assist kwam van Gomez.Hij gooide die bal heel erg mooi.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik herriner van Perez dat hij bij Ajax van 2 meter afstand bij een leeg goal een bal overschoot.
Voor hetzelfde prijs weer verkocht aan Ajax. Raarste transfer die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen heeft een van de beste steekballen wel. En kan hem ook nog précies op maat geven.
[..]
Maar een half seizoen spelen bij PSV (als aankoop dan). Zegt wel genoeg.
Hij was toch niet tevreden met de trainer toen? Ronald Koeman? Of was hij toen al weg?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor hetzelfde prijs weer verkocht aan Ajax. Raarste transfer die ik ooit heb meegemaakt.
Ik had mijn TV al op RTL4 staan, denk ik: ''Zal Tour de Jour ook ffkes aanzetten''. Druk ik gewoon weer op 4... Fuck hij staat er al opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga even tour du jour met Johan kijken.
Kan ik mij eigenlijk niet herinneren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij was toch niet tevreden met de trainer toen? Ronald Koeman? Of was hij toen al weg?
Had hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had mijn TV al op RTL4 staan, denk ik: ''Zal Tour de Jour ook ffkes aanzetten''. Druk ik gewoon weer op 4... Fuck hij staat er al op
Zal 't even opzoekenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik mij eigenlijk niet herinneren.
Sef Vergoossenquote:Toen bleek dat hij ook onder de tweede interim-coach Sef Vergoossen niet op een basisplaats hoefde te rekenen, realiseerde Pérez zich dat hij bij PSV nu in hetzelfde schuitje was beland, als destijds bij Ajax.Toen het Ajax, waar Ten Cate ondertussen was opgestapt, niet lukte in de winterstop van 2007-2008 Ismael Aissati van PSV over te nemen als vervanger van de in de zomer naar Real Madrid vertrokken Sneijder, nam de club contact op met Pérez. Pérez had wel oren naar een terugkeer naar Ajax en vroeg bij PSV-voorzitter Jan Reker een transfer aan. De transfer was snel beklonken en op 31 december 2007 tekende Pérez een contract voor anderhalf jaar bij Ajax. Ajax betaalde aan PSV de 1,7 miljoen euro, die zij voor Pérez betaald hadden, terug.
Gewoon een net niet top(van Eredivisie) speler. Alleen maar goed gespeeld bij AZ en Twente.quote:
Dat is de conclusie ja. Ach, de Eredivisie is beter af zonder Kenneth Peréz.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon een net niet top(van Eredivisie) speler. Alleen maar goed gespeeld bij AZ en Twente.
Eredivisie Live ook, maar dat moeten ze nog inzien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de conclusie ja. Ach, de Eredivisie is beter af zonder Kenneth Peréz.
Jan van Halst komt weer kloten met zijn piero. En we krijgen die Dekselse Evert als commentatorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie Live ook, maar dat moeten ze nog inzien.
<leuke Smiley
Wel beter zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan van Halst komt weer kloten met zijn piero. En we krijgen die Dekselse Evert als commentator
Lekker Sport 1 ook ja. Engelse competitiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel beter zo.
Neem denk ik Abbotje van EL en Sport 1 aankomend seizoen.
Moet je maar braaf wachten. Jij leert ons ook om braaf te zijn. Moet je zelf ook zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
Zo kut dat als je tegenwoordig iets installeert je niet meer blind op 'volgende' kan klikken
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
Zo kut dat als je tegenwoordig iets installeert je niet meer blind op 'volgende' kan klikken omdat je dan een terugzooi aan spyware installeert he
Styloquote:
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof iemand dan RTL 4 kijkt, terwijl op RTL 7 meest epische gevecht is: Haye - Chisora
Daar is een film op?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof iemand dan RTL 4 kijkt, terwijl op RTL 7 meest epische gevecht is: Haye - Chisora
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh verkeerd gelezen, maarja maakt niet uit.. Vergeet je het iig niet
Graag een wallpaper zonder onwaarheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel gemaakt voor je, thank me latah
[ afbeelding ]
Oh thnx, dit was wle een goed advies ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje, download gewoon een Windows 7 thema.. Ik heb er ook een en die veranderd om de 10 min van achtergrond
Vindt van niet, maar hier worden we toch nooit eens met elkaar.quote:
Ik kijk nu naar die docu over Sonics en hoor dit nu pas. Maar serieus dit is toch geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Hey Stylo, Howard naar Houston.. Hou kut is dat dan
Met die Turk, Rich en Duhon naar Houston.. Officiële Houston Twitter heeft ze alle 4 al toegevoegd..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar die docu over Sonics en hoor dit nu pas. Maar serieus dit is toch geen vooruitgang.
Domste keuze ooit.
Is hij mongool geworden ofzo? Wat is de vooruitgang? Nets zou veel beter zijn, want dan gelijk nieuwe super team. Nu is het nog steeds diarree.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die Turk, Rich en Duhon naar Houston.. Officiële Houston Twitter heeft ze alle 4 al toegevoegd..![]()
Deal zal morgen wel door gaan
Niet dat hij zelf mag kiezen volgensmij, hij heeft geen keus denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is hij mongool geworden ofzo? Wat is de vooruitgang? Nets zou veel beter zijn, want dan gelijk nieuwe super team. Nu is het nog steeds diarree.
Ohjah das weer waar (echt raar eigenlijk). Maar die twitter account volgt ook veel andere spelers, dus kan beetje hoax zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dat hij zelf mag kiezen volgensmij, hij heeft geen keus denk ik
Neej, net toegevoegd.. Dat zie je aangezien alle 4 bovenaanstaan en onder elkaar..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohjah das weer waar (echt raar eigenlijk). Maar die twitter account volgt ook veel andere spelers, dus kan beetje hoax zijn.
Ja dat zie ik ook wel, maar is het niet raar? Twitter is toch niet zo belangrijk om gelijk toe te voegen, terwijl het geheim moet blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neej, net toegevoegd.. Dat zie je aangezien alle 4 bovenaanstaan en onder elkaar..
Hoi LR.quote:
Ik gun Howard nog altijd een Championship ring, maar nu gaat dat echt nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
Op NBA.com staat het ook al, het is nu afwachten![]()
Maar zou wel grappig zijn, Howard naar Houston
Wat wil je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke mobiel zou ik eens nemen... mijn oude is dood verklaard door de grote meneren met verstand van zaken.
Iphone 4Squote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke mobiel zou ik eens nemen... mijn oude is dood verklaard door de grote meneren met verstand van zaken.
Ik had een Nokia Smartphone (E7) het is dan ook stuk gegaan door een technische reden door mijn vriendelijke broer die een systeem wilde uitproberenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gun Howard nog altijd een Championship ring, maar nu gaat dat echt nooit gebeuren.
[..]
Wat wil je?
Smartphone, goedkope nokia en etc.
Ik geef nog liever die paar extra 100 euro's aan een verslaafde zwerver.quote:
Hard bewijs voor wat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik je kielhalen of zo? Tenzij je met hard bewijs weet te komen uiteraard.
Dat het jouw tekst is. Ik neem genoegen met het feit dat het patent op 'boeler' inderdaad bij jou ligt in deze SC maar 'Ahoy maties'?quote:
Morgen maar ff kijken dan. Mijn broer mag sowieso meebetalen... 'ja ik flash het wel ff'quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef mrstylo het volgende:
Neem HTC one X of Samsung Galaxy SIII.
Maar wel ff uittesten.
Ahoy = zeemanstekst = voorbehouden aan zeemannen --> kapitein = een zeemanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat het jouw tekst is. Ik neem genoegen met het feit dat het patent op 'boeler' inderdaad bij jou ligt in deze SC maar 'Ahoy maties'?
[..]
Morgen maar ff kijken dan. Mijn broer mag sowieso meebetalen... 'ja ik flash het wel ff'
Mijn verre familie de ratten hebben via schepen de halve wereld uitgeroeid. Ik vind dat ook ik daar wat krediet voor verdien.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ahoy = zeemanstekst = voorbehouden aan zeemannen --> kapitein = een zeeman
Heb jij ooit een klein konijntje op een schip zien werken?
Ben je een NAC-er van oorsprong?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn verre familie de ratten hebben via schepen de halve wereld uitgeroeid. Ik vind dat ook ik daar wat krediet voor verdien.
Nee sinds kort zie ik zowel Heerenveen, Ajax als Psv als mijn clubs maar zover ik weet zit NAC niet in mijn bloed.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je een NAC-er van oorsprong?
Meen je dit nu?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sinds kort zie ik zowel Heerenveen, Ajax als Psv als mijn clubs maar zover ik weet zit NAC niet in mijn bloed.
Ik domineer wel hun club reeks in positieve zin dus ik denk het wel. Mijn idee om enkel nog binnen de regio te scouten omdat Randstad boys geen clubgevoel hebben en de gemoedelijkheid niet kunnen waarderen sloeg nog best aan ook,.quote:
Ik kan hier geen chocola van maken man. Ik heb maar 1,5 uur geslapen vannacht, een flesje cava achter de kiezen dus ik ga er zo maar eens van tussen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik domineer wel hun club reeks in positieve zin dus ik denk het wel. Mijn idee om enkel nog binnen de regio te scouten omdat Randstad boys geen clubgevoel hebben en de gemoedelijkheid niet kunnen waarderen sloeg nog best aan ook,.
Ik ook morgen moet ik een dagje overleven met 3 vrienden die allemaal hun vriendin meenemen met mij als vrijgezel. Ik wilde in eerste instantie Smoofie meenemen maar die pauper bleek naar Spanje te vertrekken... 4Lf?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken man. Ik heb maar 1,5 uur geslapen vannacht, een flesje cava achter de kiezen dus ik ga er zo maar eens van tussen.
Daar ga je toch niet bij zitten zeker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook morgen moet ik een dagje overleven met 3 vrienden die allemaal hun vriendin meenemen met mij als vrijgezel. Ik wilde in eerste instantie Smoofie meenemen maar die pauper bleek naar Spanje te vertrekken... 4Lf?
Niet lang nee maar wel even. Zodra ik het zat ben ga ik gewoon wegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet bij zitten zeker.
Verstandig. Nou...ik ga maar eens pitten. Check jullie morgen wel weer. Laterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet lang nee maar wel even. Zodra ik het zat ben ga ik gewoon weg
Dries Roelvink zou wel meewillen. Krijg je alleen wel Gunter er gratis bij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook morgen moet ik een dagje overleven met 3 vrienden die allemaal hun vriendin meenemen met mij als vrijgezel. Ik wilde in eerste instantie Smoofie meenemen maar die pauper bleek naar Spanje te vertrekken... 4Lf?
* GGMM pinkt een traantje weg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de SC ook van jou GGMM....en de SC ook van jou...
Dries zegt nooit nee maar ik ben bang dat zolang ik geen filmploeg ingezoomd op zijn smoel kan beloven ik goedkoper uit ben met een Russische import bruidquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dries Roelvink zou wel meewillen. Krijg je alleen wel Gunter er gratis bij.
Ik houd van macht, wanneer word ik mod?quote:
Zodra we je sollicitatiemail ontcijferd hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van macht, wanneer word ik mod?
Die treinen mail?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra we je sollicitatiemail ontcijferd hebben.
3 is de key to the mysteryquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra we je sollicitatiemail ontcijferd hebben.
Wel doorgeven he. Of de hint voor jezelf houden het raadsel oplossen en met de eer strijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint, nu komen we er wel uit denk ik.
Uiteraard geef ik het door. Valsspelen ligt niet in mijn karakter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel doorgeven he. Of de hint voor jezelf houden het raadsel oplossen en met de eer strijken
ligt als in liegt en daarom gebruikte je niet het woord zit?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard geef ik het door. Valsspelen ligt niet in mijn karakter.
Zodra we je sollicitatiemail ontcijferd hebben ga ik achter de betekenis van dit bericht aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ligt als in liegt en daarom gebruikte je niet het woord zit?
Eigenlijk moet ik ook zo'n totaal willekeurige post als signature nemen. Dat doen wel de toffe boys van Fok!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra we je sollicitatiemail ontcijferd hebben ga ik achter de betekenis van dit bericht aan.
Je zit vol met raadsels LR.
Dan zou je er pas echt bijhoren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook zo'n totaal willekeurige post als signature nemen. Dat doen wel de toffe boys van Fok!
Dit voldoet wel. Tekst is toch niet van belang zolang mensen maar weten dat ik connecties met een Mod in functie heb.quote:
Top sigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit voldoet wel. Tekst is toch niet van belang zolang mensen maar weten dat ik connecties met een Mod in functie heb.
De tering wat mooi.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit voldoet wel. Tekst is toch niet van belang zolang mensen maar weten dat ik connecties met een Mod in functie heb.
Nee, sprinters etappe. Gaat niet zoveel gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BedanktGaat er morgen nog een Rabobank renner winnen trouwens?
Cavendish dus anders was hij wel afgestapt ondertussen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, sprinters etappe. Gaat niet zoveel gebeuren.
Ja of Greipel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cavendish dus anders was hij wel afgestapt ondertussen.
Die houdt zich ook wel verrassend rustig in tussensprintjes ja. Ik begin straks nog echt zinnige dingen te zeggen ook over wielrennenquote:
31 juli of 1 augustus speelt Feyenoord de eerste voorronde CL wedstrijd, 5 augustus de Johan Cruijff Schaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die houdt zich ook wel verrassend rustig in tussensprintjes ja. Ik begin straks nog echt zinnige dingen te zeggen ook over wielrennenWanneer begint het voetbal eens.
Op tijd terug voor Ajax hun officiële seizoens opening dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
31 juli of 1 augustus speelt Feyenoord de eerste voorronde CL wedstrijd, 5 augustus de Johan Cruijff Schaal.
Verlengen? Opnieuw aanvragen bedoel je? Ik ook, heb het mooi opgezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op tijd terug voor Ajax hun officiële seizoens opening dusIk moet mijn EL nog wel verlengen alleen, helemaal nu Evert wedstrijden gaat doen. Wat een spektakel, het zal nog lang onrustig blijven.
Mensen die EL hebben in de zomerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verlengen? Opnieuw aanvragen bedoel je? Ik ook, heb het mooi opgezegd. [ afbeelding ]
Scheelt toch weer 64 euro(met Sport1) inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die EL hebben in de zomer![]()
Weggegooid geld man.
Nee joh, lekker toch shownieuwsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die EL hebben in de zomer![]()
Weggegooid geld man.
Hi, was toch net in een tent met een jaren 80 deurbeleid, had ik zelf geen last van maar vond het wel opmerkelijkquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi, was toch net in een tent met een jaren 80 deurbeleid, had ik zelf geen last van maar vond het wel opmerkelijk
Vaag, ik heb er normaal alleen hier in de buurt last van met een maatje van mij.quote:
Drugs?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik misschien te jong voor maar wat is een jaren 80 deurbeleid?
White only, is dat beter?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ben ik misschien te jong voor maar wat is een jaren 80 deurbeleid?
Er zijn toch vrij veel negers die Nederlander zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de meeste clubs is het tegenwoordig Negers eerst dan pas Nederlanders
Kwam er stiekem wel een beetje verkeerd uit jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn toch vrij veel negers die Nederlander zijn
Ja, maar alleen op mobiele.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef GGMM het volgende:
Sinds kort als ik op de header klik opent de forumindex in een nieuw tabblad. Bijzonder ongemakkelijk.
Hebben jullie dit ook?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen heeft de laatste Nederlandse Tour etappe zege nog meegemaakt.
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEE, ik zou graag de vraag willen antwoorden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar zat ik toen nog op de basisschool LR?
That's the question?
[ afbeelding ]
Leuker stoner tvquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar zat ik toen nog op de basisschool LR?
That's the question!
[ afbeelding ]
Kut kut,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEE, ik zou graag de vraag willen antwoorden.
De hoeveelste landstitel behaalde Ajax het afgelopen seizoen
De 31ste.
(Je had mij 'nee' in gehusselde letter moeten geven lul)
quote:De Chippendales komen naar Amsterdam
Showbizz • Geschreven door Novum op 13-07-2012 @ 19:41
De mannen van de Chippendales komen voor een optreden naar Amsterdam. In het teken van de The Most Wanted-toer komen de strippers 23 en 24 oktober naar de Theater Fabriek, zo meldt het theater.
De Chippendales geven een show met dans, zang en theater en laten het publiek meegenieten van hun gespierde lijven. De mannen staan al jaren in Las Vegas en toeren daarnaast ook de wereld rond. Zo doen ze dit najaar behalve Nederland ook onder meer Polen, Ierland en Oostenrijk aan.
De Chippendales lieten vorige week nog weten dat hun act 'minder rauw' is dan die van de dansers in de succesvolle film Magic Mike, die momenteel in de bioscoop te zien is. "Die acteurs zien er overtuigend uit, maar ons leven is beduidend minder ranzig", zei Chippendale Jace Crispin tegen het Amerikaanse entertainmenttijdschrift The Hollywood Reporter.
VBL-meetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit bericht is aan Kapiteintje gericht overigens.
[..]
[ afbeelding ]
Helaas ben ik de topic-opener nietquote:
Wel grappig, ik was in 2010 bij de Singapore F1 GP en daar waren die gasten ook, ik schrok me echt kapot, wat een engerds, ze zijn niet allemaal gay trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit bericht is aan Kapiteintje gericht overigens.
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om die verlepte Gordon (Ok ze zijn evenwaardig verlept) links onderinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig, ik was in 2010 bij de Singapore F1 GP en daar waren die gasten ook, ik schrok me echt kapot, wat een engerds, ze zijn niet allemaal gay trouwens
Mee eens papa Happel. Ik ben er vandoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Happel het volgende:
Heren, ga eens slapen. Dit zijn geen tijden om wakker te zijn...
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben serieus net wakker.
De steven is om half 11 weg gegaan, ik heb ff op bed gelegen en kan nu niet meer slapen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om die verlepte Gordon (Ok ze zijn evenwaardig verlept) links onderinMaar raakte je toch niet stiekem opgewonden? Of was de vrouw ook mee en moest je je inhouden.
Heeft hij je zo afgemat in bed? (Sorry maar zo'n ingekoppertje kan ik niet laten lopen hoor)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben serieus net wakker.
De steven is om half 11 weg gegaan, ik heb ff op bed gelegen en kan nu niet meer slapen
steven homojoodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Steven zal Monopoly hebben uitgewoond
Zijn de geruchten toch waar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Steven zal Monopoly hebben uitgewoond
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.quote:
hahaha, slaapze ouwe!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.
Je wordt met de reactie grappiger. Ik heb je toegevoegd aan m'n vriendenlijst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.
Sta ik daarop?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wordt met de reactie grappiger. Ik heb je toegevoegd aan m'n vriendenlijst.
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel leuk om te horen hoor. Na al die mooie en minder mooie tijden die we gehad hebben.
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van fok laat afhangen heb je niet echt een leven nee
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waarom haat je mij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waar je woont bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen is
als je het bent ben je het, maakt niet meer uit als anderen het benoemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
en dan word ik homo genoemd.
godverdomme dikke ass the world turns hier.
gaylords
Goede manier om de aandacht van jouw homoseksualiteit af te leiden, maar daar trappen we mooi niet in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Jij laat je uitwonen door Stevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat Steven dat doet, die doet zulke dingen tenminste met beleid
ik mag hem sowieso welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Pica's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Te ver van mijn pc. Ik laat google maps wel ff paar foto's maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Hij laat zich niet fotograferen. Morgenavond is hij in Vondelpark.
ik voel met je mee, ik ookquote:
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik voel met je mee, ik ookmaarjah twijfel nog tussen 10 of 11 uur beginnen.
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regen
Heb nu wel medelijden met je (als het mag).quote:
Ja natuurlijk, ik weet wel wanneer ik medelijden moet hebben.quote:
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.quote:
De meeste SBS6 kijkers hebben ook het denkniveau van een 6 jarige.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Zie je duidelijk bij klacht.nlquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
klacht, nujij e.d. lijkt erop dat niemand meer de basisschool heeft gevolgdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je duidelijk bij klacht.nl
Wat een volk ook, stopligt_!
Leuk.quote:
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
Tja moet je niet met wouden beginnen, of bossenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.
Wat een kut fout van mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja moet je niet met wouden beginnen, of bossen
Groene boekje keurt wouden goed trouwens.quote:
Ja dat zag ik ook. Omdat hij in dienst is bij RTL, dan kan je blijkbaar alles doen. Hij reageerde ook als een kind door te zeggen dat het alleen bij hem gebeurde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijken.
quote:Hallo,
Ik kocht een beeldje van 50 cent op marktplaats. Ik ga naar desbetreffende persoon toe om af te rekenen en het beeldje op te gaan halen. Ik bel aan, ik groet en betaal. Die meneer laat me het beeldje zien en ik pak het en het viel kapot. Ik stapte erna per ongeluk erop. Die meneer helemaal wild van “mijn
Beeldje wat doe je??” ik dus van: ” ik heb er toch al voor betaald, sorry hij was van mij” die meneer helemaal wild, ik ging toen maar weg. Zonde van mijn beeldje.
Gewenste oplossing
Of dit normaal is wat meneer doet. Aangezien ik toen al eigenaar was
Komt niet vaak voor omdat de normale advocaten zich wel aan de regels houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Omdat hij in dienst is bij RTL, dan kan je blijkbaar alles doen. Hij reageerde ook als een kind door te zeggen dat het alleen bij hem gebeurde.
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijken.
Leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De meeste SBS6 kijkers hebben ook het denkniveau van een 6 jarige.
Dat sowieso, maar leg dat eens uit aan henk en ingridquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeft
Link?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
Zelf heb ik een gemaakt, ben alleen benieuwd wat markplaats zal zeggen
[..]
Zijn reactie met dat andere mensen voor zijn cliënt betalen, maar willen privé blijven e.d.. Elite maffia.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor omdat de normale advocaten zich wel aan de regels houden. Kut maffiamaatje dat het is.
Lijkt me best normaal. Heisa om niets.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeft
Link gaat moeilijk worden met iphone, moet ik weer inloggen enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Link?
[..]
Zijn reactie met dat andere mensen voor zijn cliënt betalen, maar willen privé blijven e.d.. Elite maffia.
[..]
Lijkt me best normaal. Heisa om niets.
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap nooit wat hij bij RTL 4 te zoeken heeft, zeker voor geld dat hij krijgt.
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap nooit wat hij bij RTL 4 te zoeken heeft, zeker voor geld dat hij krijgt.
Hij is er weg geloof ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bij
Hij wilt nu toch een talkshow?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.
Zelf voegt hij niks toe daar, hij lult altij simpel en kort. Soort jetro antwoorden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bij
Dat zou ik niet weten.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wijf moeten ze bij haar benen de auto in slepen
Zoiets heb ik ook vernomen ja, zal meer met dat zwarte geld te maken hebben dan met zijn uitspraken, hun pand wat al heel lang hypotheek vrij was is nu door die belastingclaim nu een bankgarantie gewordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is er weg geloof ik, de familie is niet zo blij met sommige uitspraken en ik voormoed zelf ook het aannemen van zwart geld.
tjah wat tv wel niet met je kan doen, die gozer werkt zowat voor elke zware crimineel en die hebben natuurlijk zwart geld. Dan er dom omheen lullen die ventquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.
haha, mooi pand dat opzeker. Misschien is het iets voor ons aanstormend talent Kapiteintje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook vernomen ja, zal meer met dat zwarte geld te maken hebben dan met zijn uitspraken, hun pand wat al heel lang hypotheek vrij was is nu door die belastingclaim nu een bankgarantie geworden
Ja kan hij er samen met HMF een efteling beginnenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, mooi pand dat opzeker. Misschien is het iets voor ons aanstormend talent Kapiteintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |