Graag een wallpaper zonder onwaarheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snel gemaakt voor je, thank me latah
[ afbeelding ]
Oh thnx, dit was wle een goed advies ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje, download gewoon een Windows 7 thema.. Ik heb er ook een en die veranderd om de 10 min van achtergrond
Vindt van niet, maar hier worden we toch nooit eens met elkaar.quote:
Ik kijk nu naar die docu over Sonics en hoor dit nu pas. Maar serieus dit is toch geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Hey Stylo, Howard naar Houston.. Hou kut is dat dan
Met die Turk, Rich en Duhon naar Houston.. Officiële Houston Twitter heeft ze alle 4 al toegevoegd..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar die docu over Sonics en hoor dit nu pas. Maar serieus dit is toch geen vooruitgang.
Domste keuze ooit.
Is hij mongool geworden ofzo? Wat is de vooruitgang? Nets zou veel beter zijn, want dan gelijk nieuwe super team. Nu is het nog steeds diarree.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die Turk, Rich en Duhon naar Houston.. Officiële Houston Twitter heeft ze alle 4 al toegevoegd..![]()
Deal zal morgen wel door gaan
Niet dat hij zelf mag kiezen volgensmij, hij heeft geen keus denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is hij mongool geworden ofzo? Wat is de vooruitgang? Nets zou veel beter zijn, want dan gelijk nieuwe super team. Nu is het nog steeds diarree.
Ohjah das weer waar (echt raar eigenlijk). Maar die twitter account volgt ook veel andere spelers, dus kan beetje hoax zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dat hij zelf mag kiezen volgensmij, hij heeft geen keus denk ik
Neej, net toegevoegd.. Dat zie je aangezien alle 4 bovenaanstaan en onder elkaar..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ohjah das weer waar (echt raar eigenlijk). Maar die twitter account volgt ook veel andere spelers, dus kan beetje hoax zijn.
Ja dat zie ik ook wel, maar is het niet raar? Twitter is toch niet zo belangrijk om gelijk toe te voegen, terwijl het geheim moet blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neej, net toegevoegd.. Dat zie je aangezien alle 4 bovenaanstaan en onder elkaar..
Hoi LR.quote:
Ik gun Howard nog altijd een Championship ring, maar nu gaat dat echt nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Doublepain het volgende:
Op NBA.com staat het ook al, het is nu afwachten![]()
Maar zou wel grappig zijn, Howard naar Houston
Wat wil je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke mobiel zou ik eens nemen... mijn oude is dood verklaard door de grote meneren met verstand van zaken.
Iphone 4Squote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke mobiel zou ik eens nemen... mijn oude is dood verklaard door de grote meneren met verstand van zaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |