Kut kut,quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEE, ik zou graag de vraag willen antwoorden.
De hoeveelste landstitel behaalde Ajax het afgelopen seizoen
De 31ste.
(Je had mij 'nee' in gehusselde letter moeten geven lul)
quote:De Chippendales komen naar Amsterdam
Showbizz • Geschreven door Novum op 13-07-2012 @ 19:41
De mannen van de Chippendales komen voor een optreden naar Amsterdam. In het teken van de The Most Wanted-toer komen de strippers 23 en 24 oktober naar de Theater Fabriek, zo meldt het theater.
De Chippendales geven een show met dans, zang en theater en laten het publiek meegenieten van hun gespierde lijven. De mannen staan al jaren in Las Vegas en toeren daarnaast ook de wereld rond. Zo doen ze dit najaar behalve Nederland ook onder meer Polen, Ierland en Oostenrijk aan.
De Chippendales lieten vorige week nog weten dat hun act 'minder rauw' is dan die van de dansers in de succesvolle film Magic Mike, die momenteel in de bioscoop te zien is. "Die acteurs zien er overtuigend uit, maar ons leven is beduidend minder ranzig", zei Chippendale Jace Crispin tegen het Amerikaanse entertainmenttijdschrift The Hollywood Reporter.
VBL-meetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit bericht is aan Kapiteintje gericht overigens.
[..]
[ afbeelding ]
Helaas ben ik de topic-opener nietquote:
Wel grappig, ik was in 2010 bij de Singapore F1 GP en daar waren die gasten ook, ik schrok me echt kapot, wat een engerds, ze zijn niet allemaal gay trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit bericht is aan Kapiteintje gericht overigens.
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf lachen om die verlepte Gordon (Ok ze zijn evenwaardig verlept) links onderinquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel grappig, ik was in 2010 bij de Singapore F1 GP en daar waren die gasten ook, ik schrok me echt kapot, wat een engerds, ze zijn niet allemaal gay trouwens
Mee eens papa Happel. Ik ben er vandoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Happel het volgende:
Heren, ga eens slapen. Dit zijn geen tijden om wakker te zijn...
Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben serieus net wakker.
De steven is om half 11 weg gegaan, ik heb ff op bed gelegen en kan nu niet meer slapen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om die verlepte Gordon (Ok ze zijn evenwaardig verlept) links onderinMaar raakte je toch niet stiekem opgewonden? Of was de vrouw ook mee en moest je je inhouden.
Heeft hij je zo afgemat in bed? (Sorry maar zo'n ingekoppertje kan ik niet laten lopen hoor)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben serieus net wakker.
De steven is om half 11 weg gegaan, ik heb ff op bed gelegen en kan nu niet meer slapen
steven homojoodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Steven zal Monopoly hebben uitgewoond
Zijn de geruchten toch waar.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Steven zal Monopoly hebben uitgewoond
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.quote:
hahaha, slaapze ouwe!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.
Je wordt met de reactie grappiger. Ik heb je toegevoegd aan m'n vriendenlijst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dat soort geruchten verspreiden zich al snel binnen het hommocruise circuit. Man man man het ene inkoppertje na het andere ik ga maar eens naar bed.
Sta ik daarop?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wordt met de reactie grappiger. Ik heb je toegevoegd aan m'n vriendenlijst.
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel leuk om te horen hoor. Na al die mooie en minder mooie tijden die we gehad hebben.
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van fok laat afhangen heb je niet echt een leven nee
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waarom haat je mij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waar je woont bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen is
als je het bent ben je het, maakt niet meer uit als anderen het benoemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
en dan word ik homo genoemd.
godverdomme dikke ass the world turns hier.
gaylords
Goede manier om de aandacht van jouw homoseksualiteit af te leiden, maar daar trappen we mooi niet in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Jij laat je uitwonen door Stevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat Steven dat doet, die doet zulke dingen tenminste met beleid
ik mag hem sowieso welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Pica's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Te ver van mijn pc. Ik laat google maps wel ff paar foto's maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Hij laat zich niet fotograferen. Morgenavond is hij in Vondelpark.
ik voel met je mee, ik ookquote:
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik voel met je mee, ik ookmaarjah twijfel nog tussen 10 of 11 uur beginnen.
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regen
Heb nu wel medelijden met je (als het mag).quote:
Ja natuurlijk, ik weet wel wanneer ik medelijden moet hebben.quote:
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.quote:
De meeste SBS6 kijkers hebben ook het denkniveau van een 6 jarige.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Zie je duidelijk bij klacht.nlquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
klacht, nujij e.d. lijkt erop dat niemand meer de basisschool heeft gevolgdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je duidelijk bij klacht.nl
Wat een volk ook, stopligt_!
Leuk.quote:
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
Tja moet je niet met wouden beginnen, of bossenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.
Wat een kut fout van mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja moet je niet met wouden beginnen, of bossen
Groene boekje keurt wouden goed trouwens.quote:
Ja dat zag ik ook. Omdat hij in dienst is bij RTL, dan kan je blijkbaar alles doen. Hij reageerde ook als een kind door te zeggen dat het alleen bij hem gebeurde.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijken.
quote:Hallo,
Ik kocht een beeldje van 50 cent op marktplaats. Ik ga naar desbetreffende persoon toe om af te rekenen en het beeldje op te gaan halen. Ik bel aan, ik groet en betaal. Die meneer laat me het beeldje zien en ik pak het en het viel kapot. Ik stapte erna per ongeluk erop. Die meneer helemaal wild van “mijn
Beeldje wat doe je??” ik dus van: ” ik heb er toch al voor betaald, sorry hij was van mij” die meneer helemaal wild, ik ging toen maar weg. Zonde van mijn beeldje.
Gewenste oplossing
Of dit normaal is wat meneer doet. Aangezien ik toen al eigenaar was
Komt niet vaak voor omdat de normale advocaten zich wel aan de regels houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Omdat hij in dienst is bij RTL, dan kan je blijkbaar alles doen. Hij reageerde ook als een kind door te zeggen dat het alleen bij hem gebeurde.
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RTL en NOS vormen onze mening trouwens. RTL is het er niet mee eens dat Brammetje wordt aangepakt door de Orde van Advocaten, en gelijk is heel Nederland in rep en roer want onze "beste" strafrecht advocaat wordt aangepakt op zijn praktijken.
Leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De meeste SBS6 kijkers hebben ook het denkniveau van een 6 jarige.
Dat sowieso, maar leg dat eens uit aan henk en ingridquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeft
Link?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
Zelf heb ik een gemaakt, ben alleen benieuwd wat markplaats zal zeggen
[..]
Zijn reactie met dat andere mensen voor zijn cliënt betalen, maar willen privé blijven e.d.. Elite maffia.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor omdat de normale advocaten zich wel aan de regels houden. Kut maffiamaatje dat het is.
Lijkt me best normaal. Heisa om niets.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat hij aangepakt word als hij grote cash bedragen in ontvangst neemt en niet aangeeft
Link gaat moeilijk worden met iphone, moet ik weer inloggen enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Link?
[..]
Zijn reactie met dat andere mensen voor zijn cliënt betalen, maar willen privé blijven e.d.. Elite maffia.
[..]
Lijkt me best normaal. Heisa om niets.
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap nooit wat hij bij RTL 4 te zoeken heeft, zeker voor geld dat hij krijgt.
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap nooit wat hij bij RTL 4 te zoeken heeft, zeker voor geld dat hij krijgt.
Hij is er weg geloof ikquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bij
Hij wilt nu toch een talkshow?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.
Zelf voegt hij niks toe daar, hij lult altij simpel en kort. Soort jetro antwoorden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor klanten dat werft, niet dat ze hem ooit te zien krijgen maar zijn bedrijf vaart er wel bij
Dat zou ik niet weten.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wijf moeten ze bij haar benen de auto in slepen
Zoiets heb ik ook vernomen ja, zal meer met dat zwarte geld te maken hebben dan met zijn uitspraken, hun pand wat al heel lang hypotheek vrij was is nu door die belastingclaim nu een bankgarantie gewordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is er weg geloof ik, de familie is niet zo blij met sommige uitspraken en ik voormoed zelf ook het aannemen van zwart geld.
tjah wat tv wel niet met je kan doen, die gozer werkt zowat voor elke zware crimineel en die hebben natuurlijk zwart geld. Dan er dom omheen lullen die ventquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Brammetje geilt op aandacht, en tevens is het goed voor het familiebedrijf. Vraag 10 doorsnee mensen naar advocaten en ze komen met Moskovic.
haha, mooi pand dat opzeker. Misschien is het iets voor ons aanstormend talent Kapiteintje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook vernomen ja, zal meer met dat zwarte geld te maken hebben dan met zijn uitspraken, hun pand wat al heel lang hypotheek vrij was is nu door die belastingclaim nu een bankgarantie geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |