ik voel met je mee, ik ookquote:
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik voel met je mee, ik ookmaarjah twijfel nog tussen 10 of 11 uur beginnen.
Wat doe je voor werk?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, als het lekker weer is, dan heb ik geen problemen. Maar met regen
Heb nu wel medelijden met je (als het mag).quote:
Ja natuurlijk, ik weet wel wanneer ik medelijden moet hebben.quote:
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.quote:
De meeste SBS6 kijkers hebben ook het denkniveau van een 6 jarige.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werkt die commentator voor SBS6 of disney.
Hij praat alsof de kijkers 6 zijn.
Zie je duidelijk bij klacht.nlquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
klacht, nujij e.d. lijkt erop dat niemand meer de basisschool heeft gevolgdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je duidelijk bij klacht.nl
Wat een volk ook, stopligt_!
Leuk.quote:
Ze wouden al NOS voor minderbegaafden maken. Ben dus bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dt is nu eenmaal het niveau van Nederlanders hoor, gebruik moeilijke woorden en ons volk zit weer met woordenboeksapps aan de buis gekluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |