Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heel leuk om te horen hoor. Na al die mooie en minder mooie tijden die we gehad hebben.
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van fok laat afhangen heb je niet echt een leven nee
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waarom haat je mij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt een haat-liefde verhouding.
Jij houdt van mij, daar waar ik jou haat.
Waar je woont bedoel je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft niks met Fok! te maken. Gewoon dat er hier op vrijdagavond niks te doen is
als je het bent ben je het, maakt niet meer uit als anderen het benoemenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
en dan word ik homo genoemd.
godverdomme dikke ass the world turns hier.
gaylords
Goede manier om de aandacht van jouw homoseksualiteit af te leiden, maar daar trappen we mooi niet in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Jij laat je uitwonen door Stevenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:01 schreef Monopoly het volgende:
gaylords
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat Steven dat doet, die doet zulke dingen tenminste met beleid
ik mag hem sowieso welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Pica's?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je hem leert kennen is het best een aardig gozertje.
Te ver van mijn pc. Ik laat google maps wel ff paar foto's maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Hij laat zich niet fotograferen. Morgenavond is hij in Vondelpark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |