quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:28 schreef mosselmossel het volgende:
10 km!
http://connect.garmin.com/activity/198755862
http://www.endomondo.com/workouts/rCIMyCHm5QE
Voor het aller- allereerstNa 6,5km besloten het te gaan doen en vleugeltjes gekregen, als had ik ietsje minder hard moeten versnellen, maar ach
Elke dag iets minder pijnquote:
Toppie!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef Wiehoe het volgende:
Hardloopspullen zijn ingepakt en de hardloopschoenen staan netjes bij de rest van de spullen. Morgen om 4 uur gaat de wekker. Vakantie
Gistermiddag nog even snel opgehaaldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:43 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Had je je zonnebril nou ook al op tijd?
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef Wiehoe het volgende:
Hardloopspullen zijn ingepakt en de hardloopschoenen staan netjes bij de rest van de spullen. Morgen om 4 uur gaat de wekker. Vakantie
Trainen om hem sneller te lopen, trainen voor 15km, trainen om twee keer per week 10k aan te kunnen. Hoezo geen doelen meer?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Saninl het volgende:
Zit een beetje zonder uitdaging nu na de 10km.
Ik denk dat ik 2x per week ongeveer een half uurtje ga lopen en 1x een uurtje
Zo heb ik dat ook een hele tijd gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:48 schreef Saninl het volgende:
Zit een beetje zonder uitdaging nu na de 10km.
Ik denk dat ik 2x per week ongeveer een half uurtje ga lopen en 1x een uurtje
Goedzo Yuki!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ben thuis
Meer dan 6,6 km gelopen
Ben doodopMaar nu fysiek, en da's lekker
Voel me stukken beter!
Ben zo blij dat ik mezelf de deur uitgeschopt heb... De drempel was enorm en tijdens het lopen heb ik me af en toe afgevraagd waar ik aan begonnen wasmaar ik heb het gedaan, pijnloos doorstaan én een nieuw afstandsrecord afgelegd. Ooh yeah
Was wel vergeten hoe "heuvelachtig" het langs de singels is... Heb er al tig keer gelopen, maar was echt verbaasd over wat ik moest klimmen en dalen in m'n rondje.
En voor de voyeurs:
http://www.endomondo.com/workouts/71437216
Denk dat het verstandig is dat je les 6 nog een keer gedaan hebt. Al is het maar omdat je toch wel een tikje gehad zal hebben van je verkoudheid en als les 7 je zwaar viel... Dit geeft weer vertrouwen voor je volgende trainingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef MaLo het volgende:
DE, van harte beterschap!
Mossel, 10 km, gefeliciteerd, goed man!
Wiehoe, fijne vakantie!
Ik heb sinds een week weer gelopen. Heb les 6 voor de zekerheid weer gedaan. Les 7 vorige week redde ik op mijn tandvleesen omdat ik bijna de hele week verkouden en en aan het hoesten ben geweest wilde ik het weer rustig oppakken. Toch fijn om te weten dat ik les 6 goed volhield
.
Maar mijn Endomondo doet nog steeds raar. Ik heb even stil moeten staan om de weg over te steken, maar dat zie ik helemaal niet terug. En er zijn te weinig stabiele stukjes in de grafiek, ik weet dat ik heel stabiel wandel.
Have fun!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef Drassss het volgende:
Morgen mag ik weer 5x 1000M op een tempo van 4,05 en 2 min pauze tussen elke interval. Zin in
Goed dat je rust gehouden hebt hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef MaLo het volgende:
Drassss, veel plezier morgen
Yuki, denk inderdaad dat het goed was dat ik les 6 weer heb gedaan. Het vóelde in ieder geval wel goed. En hopelijk kan ik nu gewoon weer drie keer in de week lopen.
Een week niet lopen voelde best lang. Ik ben er potdorie net aan gewend om zo vaak te sporten en dan komt er zo'n megaverkoudheid tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |