Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Yuki, je had toch last van je enkel? Ik zou ook gewoon een dag extra rust pakken.
De strijd die je soms met jezelf moet voeren hoort nu eenmaal ook bij het sporten. Gisteravond moest ik volgens mijn schema ook lopen, maar ik had niet het vertrouwen dat ik een goede training zou kunnen lopen. Dan is het gewoon beter om een extra rustdag te nemen.
Mja, die schoot ff verkeerd Kan aan mij liggen hoor
Demotivatie... Da's te veel om hier uit te leggen. Weet wel dat m'n verkoudheid/grieperigheid van afgelopen 1,5 week en pijnlijke knieën en enkel niet geholpen hebben om onbezorgd (en dus vrolijk) te kunnen lopen.
Ah soms heb ik ook gewoon botte humor . Sorry .
Rek en strek oefeningen zijn wel orde van de dag hoop ik? Voor en na hardlopen?
Al eens aan Yoga gedacht? Klinkt oerstom, maar heb daar leuke en goede verhalen over gehoord mbt gewrichten.
Op vrijdag 13 juli 2012 18:25 schreef Ach3r0n het volgende: Yuki, je had toch last van je enkel? Ik zou ook gewoon een dag extra rust pakken.
Die tweestrijd die je met jezelf moet voeren hoort nu eenmaal ook bij het sporten. Gisteravond moest ik volgens mijn schema ook lopen, maar ik had niet het vertrouwen dat ik een goede training zou kunnen lopen. Dan is het gewoon beter om een extra rustdag te nemen.
Enkel doet het prima. Knie baart me lichte zorgen.
Voor m'n gezondheid tussen de oren is het echt beter als ik nu een poging waag. Er zit nu zoveel spanning in m'n lijf, daar ga ik ook nooit op kunnen slapen.
En ik beloof hierbij dat ik stop zodra de pijn echt doorzet.
Voor het aller- allereerst Na 6,5km besloten het te gaan doen en vleugeltjes gekregen, als had ik ietsje minder hard moeten versnellen, maar ach
Wat goed
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Woooow wat een fluctuatie in je tempo, had dit een reden ?
Fluctuatie valt reuze mee als je naar de minimum en maximum pace pieken kijkt. Tis erg stabiel waardoor die pieken juist groot lijken terwijl het eigenlijk niet zo is.
Fluctuatie valt reuze mee als je naar de minimum en maximum pace pieken kijkt. Tis erg stabiel waardoor die pieken juist groot lijken terwijl het eigenlijk niet zo is.