Hoe kun je dat verborgen houden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Dus die je in ''real life'' liever verborgen houdt, maar je hier onder de veilige deken der unanimiteit wel kwijt wilt.
TS begint : Last van paniekaanvallen..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Dus die je in ''real life'' liever verborgen houdt, maar je hier onder de veilige deken der unanimiteit wel kwijt wilt.
Dit dus.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Roos071985 het volgende:
weleens zwaar de neiging gehad vreemd te gaan, dwz toen ik nog een relatie had.
uiteindelijk niet gedaan, maar had niet aan mij gelegen in ieder geval, hij was getrouwdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niks te verbergen.
Unaniem.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
Nou ja, anoniem toch?
Ben achteraf ook wel blij dat het zo is gegaan. Was geen enkel moment de bedoeling een goed huwelijk kapot te maken, alleen een beetje lol.
Soms denk ik achteraf pas goed na.
unaniem is dat iedereen het er mee eens is toch? anoniem is dat niemand je kent?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
unaniem is dat iedereen het er mee eens is toch? anoniem is dat niemand je kent?
nu ga ik twijfelen
Dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Als je alleen de neiging hebt gehad en het niet hebt gedaan, wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Roos071985 het volgende:
weleens zwaar de neiging gehad vreemd te gaan, dwz toen ik nog een relatie had.
En de dingen die ik er hier vaak uitkraam, zoals dit bijvoorbeeld:quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Hmmm. Ze zijn beide erg lekker.
Maar ja stel dat dat mijn nichtjes zouden zijn. Er zijn grenzen. Maar als die rechter mijn nichtje zou zijn zou het me een zorg wezen. Ik zou haar dan gewoon doen. Die linker zou ik doen als ze me mijn achternichtje zou zijn.
Vertel me allesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
er zijn zelfs dingen die ik hier niet wil delen.
Sommige weten het wel van mij. Maar dat kon ook niet anders aangezien er ook fokkers op mijn verjaardag komen. En de vraag "hoe hebben jullie elkaar leren kennen" komt altijd voorbijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Silenus het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat mijn vrienden weten dat ik hier halve dagen relatie-advies zit te geven op een relatie-forum.
Dat krijg je als je in het echte leven zo'n alpha-man bent die allerlei stoere taal uitslaat in de kroeg.
Hoezo dat hij is toch ook gewoon een homo anders zou je wel anders over vrouwen praten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Je scheld met een stoornis die hier helemaal niks mee te maken heeft. Stel dat ik jou als een vuile homolijer zou uitschelden, hoe zou je dat vinden?
Is precies hetzelfde.
Niks van aantrekken meneer is gewoon zelf onzeker moet je ver boven staan zulke gasten willen juist dat je hapt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou hij hier over autisten moeten beginnen? Hij plaatst autisme op deze manier in een negatieve betekenis door er mee te lopen schelden. Ik heb zelf autisme en er lezen hier meer mensen met autisme, hoe denk je dat het is om zoiets te lezen?
Dus daarom de vraag: Hoe zou het voor hem zijn als ik hem voor zoiets zou uitschelden?
Doe maar lekker rustig aan joh. Zoals je ziet werkt het niet en het helpt ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:21 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Ga toch bij je moeder uithuilen. stakkertje. Lekker op internet een grote bek hebben, lekker makkelijk he
Nee, dan ben ik niet mysterieus en interessant meer.quote:
Tegenwoordig kijkt bijna iedereen toch anime?quote:
Je durft dus niet toe te geven tegenover je vrienden dat je cheat met de Sims?quote:Op maandag 16 juli 2012 02:01 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dat ik een vermogen van meer dan 10 miljoen heb dat vast staat tot een bepaalde leeftijd
Slaap dan gewoon met een lampje aanquote:Op maandag 16 juli 2012 05:11 schreef Archangelo het volgende:
Een stoere buffel van 110kg, bodyguard geweest van meerdere mensen die anderen enkel van media kennen, voor mensen met een mes gestaan en gebluffed en gelachen erom...
Heel de nacht onder je dekens blijven en er niet van onder durven, zelfs plassen in een fles onder je deken omdat je niet naar de wc durft.
Scherp.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik niet mysterieus en interessant meer.
Dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn vrienden weten meer over mij dan ik hier post
leuke grapquote:Op maandag 16 juli 2012 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je durft dus niet toe te geven tegenover je vrienden dat je cheat met de Sims?
gaat niet om het licht/donker, gewoon om de angst zelf. Weg willen kruipen van alles.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:53 schreef Morera het volgende:
[..]
Slaap dan gewoon met een lampje aankan jou het schelen
Dan ben je ook geen echte alpha-man maar een soort mislukte relatietherapeut.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Silenus het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat mijn vrienden weten dat ik hier halve dagen relatie-advies zit te geven op een relatie-forum.
Dat krijg je als je in het echte leven zo'n alpha-man bent die allerlei stoere taal uitslaat in de kroeg.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef Lot88 het volgende:
Dat anderen denken dat ze mij echt kennen maar eigenlijk weet niemand wat er in mij rondgaat...
Volgens mij gaat dit voor iedereen op.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef Lot88 het volgende:
Dat anderen denken dat ze mij echt kennen maar eigenlijk weet niemand wat er in mij rondgaat...
dat dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn vrienden weten meer over mij dan ik hier post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |