dat is het ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
Heeeeeeeel goed!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
oh shit ben jij het 0_0quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
FOK!, niet Fok!.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
ja he ik vind "FOK!" typen altijd zo kneuzerig overkomenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je je druk overmaakt?
Ik noem het altijd 'dat autisten-forum'quote:
Dat doet die regenworm altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja he ik vind "FOK!" typen altijd zo kneuzerig overkomen
Gebruik jij nooit punten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat doet die regenworm altijd
Hmmm. Ze zijn beide erg lekker.quote:
Hoezo? Van lekkere vrouwen krijg je toch geen soa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
Doe condoom op, anders heb je 47 soas zo te zien.
Al hang je je tieten op half 7 ben je uit op seks als je het mij vraagt, hij zal dus niet de eerste zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Hoezo? Van lekkere vrouwen krijg je toch geen soa?
Mijn eigen nichtje gaat me toch echt geen soa bezorgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Al hang je je tieten op half 7 ben je uit op seks als je het mij vraagt, hij zal dus niet de eerste zijn
Zou niet lief zijn nee... MIsschien wel een kindjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Mijn eigen nichtje gaat me toch echt geen soa bezorgen
Dan is dat mijn zoon/dochter en ook gelijk mijn achterneefje/nichtje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
Zou niet lief zijn nee... MIsschien wel een kindje
Nee dan is het gewoon jouw zoon hé. Maar leg dat maar even aan de familie uit dan ahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:02 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Dan is dat mijn zoon/dochter en ook gelijk mijn achterneefje/nichtje?![]()
Maar de zoon/dochter van mijn nichtje is toch mijn achterneerfje/nichtje? Maar dat vervalt dus als je zelf de vader bent?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nee dan is het gewoon jouw zoon hé. Maar leg dat maar even aan de familie uit dan ahaha
En ach, met zo'n lekker nichtje als die rechter op die foto heb ik er wel een familierel voor over hoorquote:
Die rechtequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is die rechter
faler de website staat er gewoon bijquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is die rechter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |