dat is het ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
Heeeeeeeel goed!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
oh shit ben jij het 0_0quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
FOK!, niet Fok!.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
ja he ik vind "FOK!" typen altijd zo kneuzerig overkomenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je je druk overmaakt?
Ik noem het altijd 'dat autisten-forum'quote:
Dat doet die regenworm altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja he ik vind "FOK!" typen altijd zo kneuzerig overkomen
Gebruik jij nooit punten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:04 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat doet die regenworm altijd
Hmmm. Ze zijn beide erg lekker.quote:
Hoezo? Van lekkere vrouwen krijg je toch geen soa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
Doe condoom op, anders heb je 47 soas zo te zien.
Al hang je je tieten op half 7 ben je uit op seks als je het mij vraagt, hij zal dus niet de eerste zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Hoezo? Van lekkere vrouwen krijg je toch geen soa?
Mijn eigen nichtje gaat me toch echt geen soa bezorgenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Al hang je je tieten op half 7 ben je uit op seks als je het mij vraagt, hij zal dus niet de eerste zijn
Zou niet lief zijn nee... MIsschien wel een kindjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:00 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Mijn eigen nichtje gaat me toch echt geen soa bezorgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |