quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature. Ga weg
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Holvocht het volgende:
Hoezo is je nichtje geen bloedverwant?Dan kan het alleen maar betekenen dat TS homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
quote:
ik heb haar net pas ontmoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Roos071985 het volgende:
geen bloedverwanten? zie je haar vaak? zo niet....ga ervoor
andere vraagstelling dan: Ga je haar vaak zien? en haar ouders....(die zouden het ook niet echt kunnen waarderen)quote:
maar is ze nu wel of niet bloedvetwand?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
wat is er zo moeilijk aan het begrijpen van "geen bloedverwanten"
vast wel want het is nu vakantie (naja voor mij niet eigenlijk) maar we hebben een afspraak gemaakt voor volgende week donderdagquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
andere vraagstelling dan: Ga je haar vaak zien? en haar ouders....(die zouden het ook niet echt kunnen waarderen)
hmm ik mag jouw manier van denken wel ; )quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Roos071985 het volgende:
Doe je haar de laatste dag vd vakantie
Hoevaak ruk jij per dag?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hmm ik mag jouw manier van denken wel ; )
:$quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ha ha deugnieten ; ) ; )quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik zal er goed over nadenken, we zien elkaar volgende week donderdag weer dus...en ze is wel ongelooflijk geil jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:17 schreef Roos071985 het volgende:
tsja, het is dat en haar hart breken of
nu al nee zeggen en de hele tijd zon geile om je heen hebben waar je wel naar moet kijken.
hoe dan ook is ze teleurgesteld (als ze echt interesse heeft)
of je zegt nee en ze is niet aantrekkelijk of je zegt ja en je breekt haar hart eind vd vakantie
je mag mijn spelling wel verbeteren hoor, zal me niet aangevallen voelenquote:
sorry ik ben niet zo goed met familie termenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:19 schreef Holvocht het volgende:
Ik snap wel dat je geen bloedverwant bent, maar dan kan ze je nichtje toch niet zijn?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:28 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
sorry ik ben niet zo goed met familie termen
ik wist niet eens wat een "zwager" was tot ik 23 was
is "aangetrouwde nicht" beter? of zoiets
weet ik maar ik noem d'r gwn nicht, is makkelijkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een nicht is de dochter van de broer/zus van een van je ouders.
Tenzij ze geadopteerd is moet ze wel bloedverwant zijn.
Of je noemt haar gewoon wat ze is zoals iemand die bij z'n volle verstand is dat ook zou doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:32 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
weet ik maar ik noem d'r gwn nicht, is makkelijker
Paint haar dan even man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef .Masturbatron. het volgende:
geen pics sorry
gebruik je fantasie maar
WATDEFUCK jouw UI is ineens fucking eng =(quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:41 schreef Fopje het volgende:
Omdat TS zelf geen foto plaatst:
Vanaf nu is dit het nichtje:
[ afbeelding ]
dat is het ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
Heeeeeeeel goed!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja ik zie er toch maar vanaf het voelt niet juist
oh shit ben jij het 0_0quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
FOK!, niet Fok!.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef AthCom het volgende:
O, jij zit ook op Fok! ... Nou, dit is ongemakkelijk ...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |