quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature. Ga weg
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Holvocht het volgende:
Hoezo is je nichtje geen bloedverwant?Dan kan het alleen maar betekenen dat TS homo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
quote:
ik heb haar net pas ontmoetquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef Roos071985 het volgende:
geen bloedverwanten? zie je haar vaak? zo niet....ga ervoor
andere vraagstelling dan: Ga je haar vaak zien? en haar ouders....(die zouden het ook niet echt kunnen waarderen)quote:
maar is ze nu wel of niet bloedvetwand?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
wat is er zo moeilijk aan het begrijpen van "geen bloedverwanten"
vast wel want het is nu vakantie (naja voor mij niet eigenlijk) maar we hebben een afspraak gemaakt voor volgende week donderdagquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
andere vraagstelling dan: Ga je haar vaak zien? en haar ouders....(die zouden het ook niet echt kunnen waarderen)
hmm ik mag jouw manier van denken wel ; )quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:13 schreef Roos071985 het volgende:
Doe je haar de laatste dag vd vakantie
Hoevaak ruk jij per dag?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hmm ik mag jouw manier van denken wel ; )
:$quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
hmm ik mag jouw manier van denken wel ; )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |