Hoe kun je dat verborgen houden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Dus die je in ''real life'' liever verborgen houdt, maar je hier onder de veilige deken der unanimiteit wel kwijt wilt.
TS begint : Last van paniekaanvallen..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Dus die je in ''real life'' liever verborgen houdt, maar je hier onder de veilige deken der unanimiteit wel kwijt wilt.
Dit dus.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Roos071985 het volgende:
weleens zwaar de neiging gehad vreemd te gaan, dwz toen ik nog een relatie had.
uiteindelijk niet gedaan, maar had niet aan mij gelegen in ieder geval, hij was getrouwdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niks te verbergen.
Unaniem.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:01 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
Nou ja, anoniem toch?
Ben achteraf ook wel blij dat het zo is gegaan. Was geen enkel moment de bedoeling een goed huwelijk kapot te maken, alleen een beetje lol.
Soms denk ik achteraf pas goed na.
unaniem is dat iedereen het er mee eens is toch? anoniem is dat niemand je kent?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef Roos071985 het volgende:
[..]
unaniem is dat iedereen het er mee eens is toch? anoniem is dat niemand je kent?
nu ga ik twijfelen
Dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:47 schreef JiggyJ het volgende:
Als je alleen de neiging hebt gehad en het niet hebt gedaan, wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:54 schreef Roos071985 het volgende:
weleens zwaar de neiging gehad vreemd te gaan, dwz toen ik nog een relatie had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |