Nee, dan ben ik niet mysterieus en interessant meer.quote:
Tegenwoordig kijkt bijna iedereen toch anime?quote:
Je durft dus niet toe te geven tegenover je vrienden dat je cheat met de Sims?quote:Op maandag 16 juli 2012 02:01 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dat ik een vermogen van meer dan 10 miljoen heb dat vast staat tot een bepaalde leeftijd
Slaap dan gewoon met een lampje aanquote:Op maandag 16 juli 2012 05:11 schreef Archangelo het volgende:
Een stoere buffel van 110kg, bodyguard geweest van meerdere mensen die anderen enkel van media kennen, voor mensen met een mes gestaan en gebluffed en gelachen erom...
Heel de nacht onder je dekens blijven en er niet van onder durven, zelfs plassen in een fles onder je deken omdat je niet naar de wc durft.
Scherp.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik niet mysterieus en interessant meer.
Dit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn vrienden weten meer over mij dan ik hier post
leuke grapquote:Op maandag 16 juli 2012 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je durft dus niet toe te geven tegenover je vrienden dat je cheat met de Sims?
gaat niet om het licht/donker, gewoon om de angst zelf. Weg willen kruipen van alles.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:53 schreef Morera het volgende:
[..]
Slaap dan gewoon met een lampje aankan jou het schelen
Dan ben je ook geen echte alpha-man maar een soort mislukte relatietherapeut.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:33 schreef Silenus het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat mijn vrienden weten dat ik hier halve dagen relatie-advies zit te geven op een relatie-forum.
Dat krijg je als je in het echte leven zo'n alpha-man bent die allerlei stoere taal uitslaat in de kroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |