SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Waylon is de allerslechtste TDJ-gast ooit.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over het songfestiFAAL praten tijdens Tour Du Jour
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Waylon heeft wel gelijk. De winnaar komt er vaak slechter af dan de rest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
NEEEEquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Nicolien gaat Waylon doen na de uitzending.![]()
Prima idee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef tralalala het volgende:
Dries Roelvink moet gewoon naar het songfestival.![]()
Jawel. Ze wil geen relaties, dus Waylon is perfect. Die loopt ook iedere week de disco in om 18-jarigen te strikken met zijn gladde harses.quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef tralalala het volgende:
Dries Roelvink moet gewoon naar het songfestival.![]()
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer
There are only 151 Pokémon.![]()
ze glimpt als een aalquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Mokkeltje staat daar lekker duits met gestrekte arm.![]()
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer![]()
Dit... helemaal mee eens...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
VI was vroeger idd wars van commercie...quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer![]()
Ik vond het vorig jaar leuker. Toen was er ook commercie, maar het lijkt of het nu OF meer is geworden OF meer opvalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
Lulliger kun je het ook niet krijgen. Wil je antwoord geven op een vraag, tettert een mongool opeens TIEN, NEGEN doorheen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Onzin; teamsport in Wielrennen moet je gewoon mee kappen; je rijd voor je zelf klaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef GGMM het volgende:
Goed punt wel, Nederland heeft idd geen topsportmentaliteit.![]()
Ze moeten VI Late Night beginnen. Ma / Wo / Vr en op de woensdag beetje over vanalles en nogwat praten. Soms kan politiek best inhoudelijk zijn, zag je bij VI Oranje ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammer
De maandagen en de vrijdagen gewoon bij voetbal houden, tenzij breaking nieuws.
RTL4 - 22:00-23:30
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Moet je er een zakdoek overheen hangen, kun je spookje spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:51 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Mijn eikel glimt als een grazende pony in de maneschijn.![]()
Waylon zit in zn cokerush... ff laten uitrazenquote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Jawel hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sauerbrij is echt niet te doen![]()
![]()
Denken ze hier wat anders over geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sauerbrij is echt niet te doen![]()
Waylon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Junkie die toevallig kan zingenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef xzaz het volgende:
Wie is het uberhaupt... ik ken heel die gast nietOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zangert.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef xzaz het volgende:
Wie is het uberhaupt... ik ken heel die gast niet![]()
Valt me tegen dat die Waylon niet voor gek zet. Zit natuurlijk ook op hem te geilenquote:
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tegenwoordig draait alles om amusement,oftewel,grappig zijn omdat het moet. Zoiets moet vanzelf ontstaan. Als je grappig probeerd te zijn,dan haken de mensen af.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
VI/TDJ wordt ook steeds meer voor tokkies.. vroeger waren er nog wel eens inhoudelijke discussies maar nu is het allemaal commerciele bagger en ongein. Zo jammerPaardelul !!!![]()
Alsof er sinds vandaag ineens meer sponsor zooi is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Valt me tegen dat die Waylon niet voor gek zet. Zit natuurlijk ook op hem te geilenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
ZAPmomentOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gelukkig... was misschien ook wel n schot voor open doel, maar toch...quote:
Nice UI trouwens
Waylon heeft zeker wel gelijk. Veel topsporters zijn veel te veel met randzaken bezig ipv diegene zn sport professioneel uit te voeren en daar gaat het mis![]()
KijkcijferdipOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
haha genee gaat losAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Daarom mocht ie ook wegquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:55 schreef Alcatranz. het volgende:
Kan Waylon überhaupt een renner noemen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
kijk dan naar dit amateurisme, ze weten verdomme niet eens wat de rit van morgen is. dat noemt zich een tour de france programmaThere are only 151 Pokémon.![]()
Gilbert. Dan moet je wel erg veel kijk er op hebben.
Sagan pakt m gewoon.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Waylon weet niet eens wat voor etappe er komtWordt gewoon een vluchten die wint. Izagire.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Alleen Nicolien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
kijk dan naar dit amateurisme, ze weten verdomme niet eens wat de rit van morgen is.![]()
![]()
gilbert
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Hahaha, burgermeester van de oranjecamping![]()
GAYOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Morgen weer Derksen![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik moet kotsenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een enorme kwal die Willem, acteert zijn persoonlijkheid.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Kut Waylon. Zing dan het lied van Dries.
Herstelquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoolies reunite en storm dat gebouw binnen. Hebben we geen TDJ-knokploeg. De mensen in onze hoolieploeg die wel naar buiten durven?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Dries>Waylon
Snap sowieso die hetze tegen Dries niet.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
De tour de france, de tijd van je leven
Andersom.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:57 schreef tralalala het volgende:
Duidelijk playback dit, Driesje zingt tenminste live.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
No shitquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel mooi gezongen trouwensVan mij mogen ze vaker andere artiesten afwisselen.
There are only 151 Pokémon.![]()
Is niet zijn paquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Rolling Stones 50 jaar![]()
Gunther.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:59 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
wie is die gozer eigenlijk? Zn manager?![]()
Nog 1 keer dan:quote:Al jaren lang word mij na bijna ieder optreden gevraagd, wie die grijze
meneer is, die mij altijd zo onberispelijk gekleed vergezeld ?
Is dat je vader ? Nee. Is dat je Manager ? Nee. Is dat je chauffeur ? Nee.
Gunter is een gewoon een vriend van mij die al 25 jaar bij ieder optreden
aanwezig is, maar een officiële functie heeft hij niet.
De in 1938 in Dortmund geboren charmeur, leerde daar op zijn 22ste een Hollandse vrouw kennen, verliet zijn heimat en ging met zijn Sonja in Amsterdam wonen.
Daar bouwde hij in de jaren ’70 een indrukwekkende winkelketen op in auto accessoires.
Met zijn duitse hoffelijkheid en zijn charmante accent,
werd hij al snel een graag geziene gast in de Amsterdamse horeca.
Zijn markante verschijning bleef ook niet onopgemerkt,
bij de regisseur van Tour du Jour afgelopen zomer.
Elke avond zoomde de camera in op Gunter, die dan met veel gevoel voor theater die meest
geweldige grimassen aan nam.
Verstand van een goed glas wijn heeft hij ook niet , maar toch
laat ik hem vaak in de meest exclusieve restaurants de wijn keuren,
iets wat al heel wat prachtige taferelen heeft opgeleverd….
Na 25 jaar kan ik me een optreden zonder Gunter bijna niet meer voorstellen,
en hoop dan dan ook nog vele jaren
met hem door het land te mogen rijden…!
Dries.![]()
Stalkerquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waardeloze uitzending. De koninginnerit is geweest, vrijwel alle Nederlanders zijn opgestapt en ondertussen slagen ze er bij rtl in om alleen maar aandacht te besteden aan randzaken.![]()
heywoodu
![]()
Nee. Die gaat weer zeiken en dingen zeggen waaruit blijkt dat hij geen kut van de sport weet.quote:
Zo, hebben we dat ook weer gehad, hoeft ie niet meer te komen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ajax to win eredivisie @3.40quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
heywoodu
![]()
Echt niet.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wie zal Gertje al uit elkaar hebben getrokken, de rondemiss of Sauerbreij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Geen idee hij fluisterde al wel heel stiekem iets in Sauerbreij haar oor. Het klonk als Feuk? dat zal wel fuck in dialect zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
Wie zal Gertje al uit elkaar hebben getrokken, de rondemiss of Sauerbreij.![]()
Pointer Sisters met Fire.quote:
Dan ben je net als de brandweer snel uitgerukt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Eigenlijk moet dit standaard in de OP, want iedereen wil dit weten.quote:Nederland is een smakeloos land en dat blijkt wel weer uit het feit dat een popster als Dries vervangen wordt door een notoire querulant als Waylon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:58 schreef gniffie het volgende:
Dries>Waylon
Snap sowieso die hetze tegen Dries niet.Een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI was vroeger idd wars van commercie...![]()
Het is ongetwijfeld een jaren 60 rock en roll kapsel geworden, dat niemand anders in Nederland kan knippen, zeker niet die dorpskapper van Wilfred.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Johan Derksen is naar de haar architect geweest, ben benieuwd hoe het zit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik heb het idee dat Wilfred toe is aan vakantie, dit is iets te veel voor hem.
Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien hadden ze een andere presentator moeten doen bij TDJ.
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was.٩๏̯͡๏)۶![]()
Waarheidquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien hadden ze een andere presentator moeten doen bij TDJ.
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was.omdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
![]()
Hij stelt ook wel heel domme vragen zoals aan Waylon vragen of hij ook weleens gevallen is. Lekker interessant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonomdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
![]()
Het onderwerp is vallen en het verschil tussen vallen in het snowboarden en wielrennen en dan is het een domme vraag om de 4de gast in het gesprek te betrekken? Aha interessante conclusie wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij stelt ook wel heel domme vragen zoals aan Waylon vragen of hij ook weleens gevallen is. Lekker interessant.
Natuurlijk kwam er weer geen boeiend antwoord uit Waylon maar als Genee deze vraag niet stelde had hij er de hele avond voor spek en bonen bij gezeten (Wat ik overigens helemaal niet erg had gevonden)![]()
heywoodu
![]()
Hij kapt discussies af op momenten dat er juist iets interessants gezegd gaat worden, waarmee hij laat zien dat hij geen drol van de sport weet en hij komt ook totaal niet over alsof de sport hem iets boeit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonomdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
Bovendien gebruikt hij interessante dingen steeds op een hele irritante, totaal niet-grappige manier als bruggetje voor iets wat hij al een kwartier wil zeggen, elke dag weer
Ik hoorde vanmorgen toevallig dan niet Wilfred maar Humberto Tan het nieuwe programma 'RTL late night' gaat presenteren. Tan heeft althans een proefaflevering gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was.
Misschien dat Wilfred daardoor een beetje onder druk staat, of het interesseert hem sowieso niet meer.Wie dit leest is gek![]()
Mark Tuitertquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:05 schreef Karina het volgende:
Wie komen er vanavond ook alweer? Derksen in ieder geval en wie is de tweede?![]()
Dries hoort er gewoon bij, gisteren zonder Dries was de uitzending gewoon niet compleet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dries mag wat mij betreft ook wel 's aan tafel schuiven. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij meer over wielrennen te melden heeft dan die fucking Waylon.![]()
Godverdomme wat was Waylon erg zeg, popie jopie mongool
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een voorzichtig gesponsord programma.![]()
Denk het ook, het was de tijd van zijn leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dries mag wat mij betreft ook wel 's aan tafel schuiven. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij meer over wielrennen te melden heeft dan die fucking Waylon.![]()
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.Want anders ken ik weinig mensen met zulke 'derp' ogen.
![]()
Het ging vooral om dat leuke baardjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isWant anders ken ik weinig mensen met zulke 'derp' ogen.
![]()
![]()
Wat is er met zijn ogen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.
Hij kijkt scheel maar dan andersom.![]()
Geen idee, maar kan me niet schelen, hij isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er met zijn ogen?
Hij kijkt scheel maar dan andersom.![]()
![]()
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuitert en Derksen kunnen niet zingen, dus laten we hopen van wel.![]()
![]()
Oh sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?![]()
![]()
Bert van Oranje, om maar een van zijn muzikale meesterwerkjes te noemen.quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
TDJ-hoolies, nog een halfuur doorbijten
Ook op vrijdagavond blijven we trouw thuis voor Genee & Co. Als het maar niet zo`n kutuitzending als gisteren wordt. Maarja, programma trouw blijven
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
heywoodu
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies, nog een halfuur doorbijten
Ook op vrijdagavond blijven we trouw thuis voor Genee & Co. Als het maar niet zo`n kutuitzending als gisteren wordt. Maarja, programma trouw blijven
heywoodu
![]()
Vele FOK!kers haten Bert nu minder dankzij dat lied.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bert van Oranje, om maar een van zijn muzikale meesterwerkjes te noemen.graag op anoniem![]()
Het zou mooi zijn als Johan vandaag gaat zingen. Frans Maassen verdient namelijk wel een steuntje in de rug.
"Frans, Frans, wielercoach zonder franje. Een man van naam en faam, Frans van Oranje. Frans, Frans, Rabobank leiden ja dat kan je. Onze ode aan Frans van Oranje"![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou mooi zijn als Johan vandaag gaat zingen. Frans Maassen verdient namelijk wel een steuntje in de rug.
"Frans, Frans, wielercoach zonder franje. Een man van naam en faam, Frans van Oranje. Frans, Frans, Rabobank leiden ja dat kan je. Onze ode aan Frans van Oranje"
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
"Frans, Frans, wielercoach zonder franje. Een man van naam en faam, Frans van Oranje. Frans, Frans, Rabobank leiden ja dat kan je. Onze ode aan Frans van Oranje"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tot zo naar de film..ik weet niet eens wat er op is![]()
![]()
★★★![]()
waarom al die schaatsers..Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Die wielrennen ook vaak en zijn nu niet zo druk, alle wielrenners zitten nu wel ergens in een koers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Respect voor deze please.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten we wachten tot die kutjopies van X-Factor uitgezongen zijn?Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
1 centimeter per uur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Duurt het weer 10 minuten voor ie het podium af is.![]()
Ja wel hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
als ie gewone armen had hadden ze niet zo hard gejuichdZo is dat kutvolk wel
![]()
Hij is bijna net zo goed en geliefd als onze Dries jongens. Nu tijd voor Derksen, even kijken naar het resultaat bij De Haararchitect,
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Precies. Dat is eigenlijk een vorm van discriminatie naar mensen die wel alles nog hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
als ie gewone armen had hadden ze niet zo hard gejuichd![]()
JAN JANSSEN WON TOEN IN PARIJS, HIJ PAKT DE ALLEREERSTE PRIJSSSSSS.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij is bijna net zo goed en geliefd als onze Dries jongens. Nu tijd voor Derksen, even kijken naar het resultaat bij De Haararchitect,
![]()
Gewone-Mensen-Discriminatie. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies. Dat is eigenlijk een vorm van discriminatie naar mensen die wel alles nog hebben.![]()
Dr staat net iemand uit een oorlogsgebied zonder handen en FOK! maakt zich druk om 5 minuten.quote:
Deze wereld
Maar NU GAAN WE LOS!Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
En wat als het iemand mét handen was?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dr staat net iemand uit een oorlogsgebied zonder handen en FOK! maakt zich druk om 5 minuten.
Deze wereld
Maar NU GAAN WE LOS!![]()
En:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAN JANSSEN WON TOEN IN PARIJS, HIJ PAKT DE ALLEREERSTE PRIJSSSSSS.![]()
![]()
Tsjah, dan was 5 minuten wel erg, want je hebt immers je handig nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat als het iemand mét handen was?
Maar voor mensen zonder handen maken we graag een kleine uitzondering. Hoe moet hij fappen? Met stompjes lijkt me dat niet fijn, maak zelf maar stompjes met je ellebogen en ga jezelf maar aftrekken, das niks joh
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tsjah, dan was 5 minuten wel erg, want je hebt immers je handig nog.
Maar voor mensen zonder handen maken we graag een kleine uitzondering. Hoe moet hij fappen? Met stompjes lijkt me dat niet fijn, maak zelf maar stompjes met je ellebogen en ga jezelf maar aftrekken, das niks joh![]()
![]()
Karina, jij keek voor zijn baardje, maar hij heeft zich geschoren
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Jammer voor Karina, hij heeft zich geschoren.GMTA, maar ziek is het welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Karina, jij keek voor zijn baardje, maar hij heeft zich geschoren
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nou ik zie nog een zweempje, niet verkeerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Jammer voor Karina, hij heeft zich geschoren.![]()
![]()
Dit is gewoon minachting van de schaatssportquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet Mark niet op trainingskamp om weer 500 meter over ijs te rennen?![]()
Moet jij niet bij de Amsterdam ArenA zijn ?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet Mark niet op trainingskamp om weer 500 meter over ijs te rennen?![]()
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet jij niet bij de Amsterdam ArenA zijn ?![]()
![]()
Een echte Ajaxfan volgt zijn club via het NOStalgische teletekst, jeweetz!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet jij niet bij de Amsterdam ArenA zijn ?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Huh inderdaad hij heeft een jasje aanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:40 schreef TheRulingEagle het volgende:
Danny zonder polo! Wat is dit mensen?!!![]()
![]()
Goede woordgrap.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een echte Ajaxfan volgt zijn club via het NOStalgische teletekst, jeweetz!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een echte Ajaxfan volgt zijn club via het NOStalgische teletekst, jeweetz!![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat de kok nóg amateuristischer isquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Die snijdt zich met gemak in de vingers. Als hij kookt zonder vingers, moeten we dan ook respect voor hem hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de kok nóg amateuristischer is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: