Gunther.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:59 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
wie is die gozer eigenlijk? Zn manager?
quote:Al jaren lang word mij na bijna ieder optreden gevraagd, wie die grijze
meneer is, die mij altijd zo onberispelijk gekleed vergezeld ?
Is dat je vader ? Nee. Is dat je Manager ? Nee. Is dat je chauffeur ? Nee.
Gunter is een gewoon een vriend van mij die al 25 jaar bij ieder optreden
aanwezig is, maar een officiėle functie heeft hij niet.
De in 1938 in Dortmund geboren charmeur, leerde daar op zijn 22ste een Hollandse vrouw kennen, verliet zijn heimat en ging met zijn Sonja in Amsterdam wonen.
Daar bouwde hij in de jaren ’70 een indrukwekkende winkelketen op in auto accessoires.
Met zijn duitse hoffelijkheid en zijn charmante accent,
werd hij al snel een graag geziene gast in de Amsterdamse horeca.
Zijn markante verschijning bleef ook niet onopgemerkt,
bij de regisseur van Tour du Jour afgelopen zomer.
Elke avond zoomde de camera in op Gunter, die dan met veel gevoel voor theater die meest
geweldige grimassen aan nam.
Verstand van een goed glas wijn heeft hij ook niet , maar toch
laat ik hem vaak in de meest exclusieve restaurants de wijn keuren,
iets wat al heel wat prachtige taferelen heeft opgeleverd….
Na 25 jaar kan ik me een optreden zonder Gunter bijna niet meer voorstellen,
en hoop dan dan ook nog vele jaren
met hem door het land te mogen rijden…!
Dries.
Stalkerquote:
Nee. Die gaat weer zeiken en dingen zeggen waaruit blijkt dat hij geen kut van de sport weet.quote:
Ajax to win eredivisie @3.40quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Echt niet.quote:
Geen idee hij fluisterde al wel heel stiekem iets in Sauerbreij haar oor. Het klonk als Feuk? dat zal wel fuck in dialect zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
Wie zal Gertje al uit elkaar hebben getrokken, de rondemiss of Sauerbreij.
Pointer Sisters met Fire.quote:
Eigenlijk moet dit standaard in de OP, want iedereen wil dit weten.quote:
Nederland is een smakeloos land en dat blijkt wel weer uit het feit dat een popster als Dries vervangen wordt door een notoire querulant als Waylon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:58 schreef gniffie het volgende:
Dries>Waylon
Snap sowieso die hetze tegen Dries niet.
Een voorzichtig gesponsord programma.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI was vroeger idd wars van commercie...
Het is ongetwijfeld een jaren 60 rock en roll kapsel geworden, dat niemand anders in Nederland kan knippen, zeker niet die dorpskapper van Wilfred.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Johan Derksen is naar de haar architect geweest, ben benieuwd hoe het zit.
Waarheidquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het idee dat Wilfred toe is aan vakantie, dit is iets te veel voor hem.
Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien hadden ze een andere presentator moeten doen bij TDJ.
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was.
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien hadden ze een andere presentator moeten doen bij TDJ.
Hij stelt ook wel heel domme vragen zoals aan Waylon vragen of hij ook weleens gevallen is. Lekker interessant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonomdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
Het onderwerp is vallen en het verschil tussen vallen in het snowboarden en wielrennen en dan is het een domme vraag om de 4de gast in het gesprek te betrekken? Aha interessante conclusie wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij stelt ook wel heel domme vragen zoals aan Waylon vragen of hij ook weleens gevallen is. Lekker interessant.
Hij kapt discussies af op momenten dat er juist iets interessants gezegd gaat worden, waarmee hij laat zien dat hij geen drol van de sport weet en hij komt ook totaal niet over alsof de sport hem iets boeit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonomdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
Ik hoorde vanmorgen toevallig dan niet Wilfred maar Humberto Tan het nieuwe programma 'RTL late night' gaat presenteren. Tan heeft althans een proefaflevering gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |