quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tot zo naar de film..ik weet niet eens wat er op is![]()
Die wielrennen ook vaak en zijn nu niet zo druk, alle wielrenners zitten nu wel ergens in een koers.quote:
Respect voor deze please.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten we wachten tot die kutjopies van X-Factor uitgezongen zijn?
1 centimeter per uur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Duurt het weer 10 minuten voor ie het podium af is.
Ja wel hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
als ie gewone armen had hadden ze niet zo hard gejuichd
Precies. Dat is eigenlijk een vorm van discriminatie naar mensen die wel alles nog hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
als ie gewone armen had hadden ze niet zo hard gejuichd
JAN JANSSEN WON TOEN IN PARIJS, HIJ PAKT DE ALLEREERSTE PRIJSSSSSS.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij is bijna net zo goed en geliefd als onze Dries jongens. Nu tijd voor Derksen, even kijken naar het resultaat bij De Haararchitect,
Gewone-Mensen-Discriminatie. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies. Dat is eigenlijk een vorm van discriminatie naar mensen die wel alles nog hebben.
Dr staat net iemand uit een oorlogsgebied zonder handen en FOK! maakt zich druk om 5 minuten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |