Mark Tuitertquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:05 schreef Karina het volgende:
Wie komen er vanavond ook alweer? Derksen in ieder geval en wie is de tweede?
Dries hoort er gewoon bij, gisteren zonder Dries was de uitzending gewoon niet compleet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een voorzichtig gesponsord programma.
Denk het ook, het was de tijd van zijn leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dries mag wat mij betreft ook wel 's aan tafel schuiven. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij meer over wielrennen te melden heeft dan die fucking Waylon.
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.
Het ging vooral om dat leuke baardjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isWant anders ken ik weinig mensen met zulke 'derp' ogen.
Wat is er met zijn ogen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.
Geen idee, maar kan me niet schelen, hij isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er met zijn ogen?
Hij kijkt scheel maar dan andersom.
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuitert en Derksen kunnen niet zingen, dus laten we hopen van wel.
Oh sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?
Bert van Oranje, om maar een van zijn muzikale meesterwerkjes te noemen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
TDJ-hoolies, nog een halfuur doorbijten
Ook op vrijdagavond blijven we trouw thuis voor Genee & Co. Als het maar niet zo`n kutuitzending als gisteren wordt. Maarja, programma trouw blijven
Vele FOK!kers haten Bert nu minder dankzij dat lied.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bert van Oranje, om maar een van zijn muzikale meesterwerkjes te noemen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou mooi zijn als Johan vandaag gaat zingen. Frans Maassen verdient namelijk wel een steuntje in de rug.
"Frans, Frans, wielercoach zonder franje. Een man van naam en faam, Frans van Oranje. Frans, Frans, Rabobank leiden ja dat kan je. Onze ode aan Frans van Oranje"
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zou mooi zijn als Johan vandaag gaat zingen. Frans Maassen verdient namelijk wel een steuntje in de rug.
"Frans, Frans, wielercoach zonder franje. Een man van naam en faam, Frans van Oranje. Frans, Frans, Rabobank leiden ja dat kan je. Onze ode aan Frans van Oranje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |