Het onderwerp is vallen en het verschil tussen vallen in het snowboarden en wielrennen en dan is het een domme vraag om de 4de gast in het gesprek te betrekken? Aha interessante conclusie wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij stelt ook wel heel domme vragen zoals aan Waylon vragen of hij ook weleens gevallen is. Lekker interessant.
Hij kapt discussies af op momenten dat er juist iets interessants gezegd gaat worden, waarmee hij laat zien dat hij geen drol van de sport weet en hij komt ook totaal niet over alsof de sport hem iets boeit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee snap het gezeur ook niet zo. Tegen het einde van het EK was ik het eens maar nu zie ik niet in wat hij verkeerd doet? Al zag je hem gister wel een aantal keer ergeren aan Waylonomdat ook hij doorhad dat hij als gast de boel vertraagde.
Ik hoorde vanmorgen toevallig dan niet Wilfred maar Humberto Tan het nieuwe programma 'RTL late night' gaat presenteren. Tan heeft althans een proefaflevering gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het idee dat Wilfred toe is aan vakantie, dit is iets te veel voor hem.
Of ben ik de enige die dat denkt? Misschien hadden ze een andere presentator moeten doen bij TDJ.
Vorige jaar ging het wel goed omdat er toen een EK/WK was.
Mark Tuitertquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:05 schreef Karina het volgende:
Wie komen er vanavond ook alweer? Derksen in ieder geval en wie is de tweede?
Dries hoort er gewoon bij, gisteren zonder Dries was de uitzending gewoon niet compleet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een voorzichtig gesponsord programma.
Denk het ook, het was de tijd van zijn leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dries mag wat mij betreft ook wel 's aan tafel schuiven. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij meer over wielrennen te melden heeft dan die fucking Waylon.
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.
Het ging vooral om dat leuke baardjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen voor Tuitert dat dit een fotofuck isWant anders ken ik weinig mensen met zulke 'derp' ogen.
Wat is er met zijn ogen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, hoe kan ik dat nou vergeten
[ afbeelding ]
Eindelijk iets leuks voor de vrouwen.
Geen idee, maar kan me niet schelen, hij isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er met zijn ogen?
Hij kijkt scheel maar dan andersom.
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuitert en Derksen kunnen niet zingen, dus laten we hopen van wel.
Oh sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Derksen kan niet zingen? Waar de fuck heb jij het over?
Bert van Oranje, om maar een van zijn muzikale meesterwerkjes te noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |