Die plastic zakjes om de kleding wil ik altijd netjes open trekken, maar dan is dat plakband zo sterk, dan heb je in 1 ruk het zakje geheel in tweeënquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
Die grote zak knap ik altijd open, maar die doorzichtige zakjes waar de kleren in zitten, blijven bij mij om de een of andere reden nooit heel.
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die plastic zakjes om de kleding wil ik altijd netjes open trekken, maar dan is dat plakband zo sterk, dan heb je in 1 ruk het zakje geheel in tweeën
Eigenlijk zou je alles heel rustig open moeten knippen, maar ik knip liever niks dichtbij kleding, en ik trek veel liever, in het euforische moment van 'jaaaaa passen maar'quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.
Whaha dat jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alles heel rustig open moeten knippen, maar ik knip liever niks dichtbij kleding, en ik trek veel liever, in het euforische moment van 'jaaaaa passen maar'
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha dat jaSoms probeer ik het nog bij het 1e zakje maar lukt haast nooit. Gaat het terug, dan prop ik het in het kapotte zakje en dan in die grote zak
![]()
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, het dekbedovertrek heeft drukknoopjes onderaan, fijn
Dit is pas mijn eerste dekbed, ik heb geen idee of ze het altijd hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?
Nee... Ik heb een dekbed van de H&M zonder knoopjes..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?
V&D? Bij mij verkoopt de plaatselijke lingeriewinkel ook betaalbare, goedpassende lingerie dus als je zo'n winkel in de buurt hebt kun je daar ook eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:33 schreef SunShine_Sea het volgende:
Vandaag ook bij H&M geweest, maar weinig lingerie in de aanbieding .. Weet iemand misschien nog een winkel? Ben op zoek naar ondergoed en bh's, maar die verkopen ze niet in mijn maat bij H&M.
Livera en Hunkemoller waren ook niet zo boeiend..
Kan je er geen shirtje onder doen? Of is dat lelijk..? Schijnt tegenwoordig wel 'in' te zijn die doorschijnende shit..quote:Op zondag 15 juli 2012 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, wordt er altijd zo chagerijnig van. Dan bestel je iets leuks, komt het thuis, en schijnt het onwijs door! Waardoor je hele bh gewoon zichtbaar is. Wat is dat nou.....
Ik doe er dan vaak een huidskleurig hemdje onder. Of een zwart hemdje, hangt er vanaf wat leuker staat.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, wordt er altijd zo chagerijnig van. Dan bestel je iets leuks, komt het thuis, en schijnt het onwijs door! Waardoor je hele bh gewoon zichtbaar is. Wat is dat nou.....
Oeh die is wel leukquote:Op zondag 15 juli 2012 11:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, het is zo'n shirtje met een aparte achterkant. Ook aan de zijkant valt de okselkant vrij laag uit. Dus dan zou ik een strakker tshirt met net zo'n achterkant + lagere okselkant moeten vinden. Ik kijk nog even rond, maar ik denk dat ik hem terugstuur.
Die:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 03169 09105 27 2660 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hmm, ja. Misschien wel een goed idee. Ik wacht anders nog wel even tot morgen, want ik wil de bikini wel binnen hebben voor 30 juli. Mijn andere bikini is namelijk te klein geworden en ik wil niet zonnen in m'n tankini, want dan heb ik een witte buik.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef alors het volgende:
Kun je het niet gewoon proberen? Het is soms zo dat de beschikbare voorraad is uitverkocht en dat er dan zulke datums te komen staan. Maar als er dan 's ochtends weer wordt aangevuld is een product soms meteen weer beschikbaar en wordt het ook meteen in behandeling genomen.
Ik laat m'n mand altijd vol, als ik merk dat het bij de kassa op uitverkocht staat. Volgende dag openen, alles beschikbaar en 1 klik om te bestellen. Anders lukt het (bij mij) nooitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:39 schreef purebliss het volgende:
zoooooo, ik denk vanmorgen wat is er veel bijgevuld zeg! alles hebbenhebbenhebben! Dus mandje vol, als een speer naar de kassa en wat dnk je? is er niks meer:O terwijl alles gewoon op beschikbaar staat! word je toch niet goed van? pffff:(
9690 (25%)quote:
Zo herkenbaar dit. Ik had het net nog met een blazer (mandje in gegooid, kijken naar mandje, blazer weg) en bandeau bh's. Een zwarte en witte bh voor 8 Euro, jammer dat ze mijn maat niet hebben. Ik heb serieus een bandeau bh nodig, maar de goedkoopste buiten H&M (die ik kan vinden) is 20 Euro en dan heb je er maar één.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:39 schreef purebliss het volgende:
zoooooo, ik denk vanmorgen wat is er veel bijgevuld zeg! alles hebbenhebbenhebben! Dus mandje vol, als een speer naar de kassa en wat dnk je? is er niks meer:O terwijl alles gewoon op beschikbaar staat! word je toch niet goed van? pffff:(
Ik heb die bh's nog nooit in de winkel kunnen vinden eigenlijk. Maar toch maar eens proberen binnenkort.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Michielos het volgende:
Je kunt ook nog even naar de plaatselijke h&m gaan om daar te kijken. Kleding die is uitverkocht in de webshop, is vaker nog gewoon te krijgen in de winkel/
ik ook niet, maar ik zoek dan ook niet echt naar BH'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die bh's nog nooit in de winkel kunnen vinden eigenlijk. Maar toch maar eens proberen binnenkort.
Als ik de ondersteuning niet nodig had, ging ik het liefst ook bh-loos door het leven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zoek dan ook niet echt naar BH's![]()
Ik zou me een slaaf inhuren die altijd je borsten voor je tilt, waar je ook maar gaat!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik de ondersteuning niet nodig had, ging ik het liefst ook bh-loos door het leven.
ja he, zijn erg goed! Heb ook 2 dekbedovertreksets (wat een woord trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nachtje geslapen onder het nieuwe dekbed, ik ben overtuigd om vaker dekbedden bij H&M te bestellen, geweldige pasvorm en prima stof
dusquote:Error
Temporary Error
Home
Sorry for the inconvenience
Our system is not working at the moment. Please try again.
ja fuuu die van mij ook ik wilde nog even kortingscodes toevoegen, maar wilde nog even wachten omdat de klantenservice nog even iets voor me moest nakijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef Dwyn het volgende:
Hij is al in behandeling genomen. Misschien voelen ze zich schuldig dat ze er de vorige keer 2 maanden over hebben gedaan?
Jeee voor ons, maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou de nieuwe boeken komen er weer aan! Die mag ik morgen gaan bezorgen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou de nieuwe boeken komen er weer aan! Die mag ik morgen gaan bezorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
know'm sayin?
word? word.
Ik heb er ook tweequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Sommige adressen hebben dan ook echt 4 stuks (of nog meer).. elk gezinslid 1
Achja hoort erbij he
Teveel 1304 gebruikt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er ook tweemaar dat is omdat mijn andere account een tijdje een soort van geblokkeerd was.
Heu... zo kan het dus ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb vanmorgen 15 dingen besteld, alles is op voorraad, maar ze gaan alles afzonderlijk of per 2 versturen ofzo? Heb al 2 mailtjes gehad vandaag dat mijn bestelling onderweg is, maar het blijkt telkens 1 of 2 items te zijn.![]()
Krijg ik straks op één dag 10 pakketjes ofzo.
Ik word er ook niet echt warm van...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
ik word nog niet echt warm van de nieuwe spullen. Ik heb het idee dat het elk jaar weer hetzelfde is, alleen in andere trendkleurtjes?
Dan ben je echt wel heel laatquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Arwyn het volgende:
Oh oh... Ik was blijkbaar al zo lang vergeten om te betalen, dat ik zelfs aanmaningskosten moet betalen...
bevallen die positiebroeken van H&M een beetje? ik heb van mij vorige zwangerschappen nog een paar van noppies en Mammalicious, maar die zien er ook echt uit als positiebroeken! haahahhaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Misschien niet geheel boeiend voor jullie, maar ik heb even ingeslagen qua positiekleding:
[ afbeelding ]Shirtje rechtsonder met de ster wordt pas half/eind aug geleverd, dus ik kan maandag nog even vroeg opstaan om nog wat uit de sale te scoren en zulks
![]()
Enige waar ik dus niet voor slaagde is een jasJezes wat een lelijke gedrochten zeg. En niet alleen bij de H&M helaas.
Ik blijf stug doorzoeken..
Edit: damn, bestelling is nu al in behandeling genomen? Mét het shirtje wat later geleverd zou worden?Wtf happened to good ol' fashioned H&M met je bestelling pas 2 weken later in behandeling nemen?
XD
Had ook geen brief gekregen, zag het online. Kon niks meer bestellen omdat ik niet betaald had... *insert smilie hier*quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel heel laatIk ben vaak laat, maar heb nog nooit een brief gehad
Ja en ook die euro retour kosten. Afzetters.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Had ook geen brief gekregen, zag het online. Kon niks meer bestellen omdat ik niet betaald had... *insert smilie hier*
Was vergeten dat je bij de H&M dus wel verzendkosten moet betalen als je alles terug stuurt..
Ik heb serieus hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf, twee weken geleden 2 producten die ik besteld had via de website geretourneerd, blijkt echter er maar 1 aangekomen te zijn bij H&M. Gelukkig nog een bewijs hiervan liggen maar ik vind dit wel behoorlijk slordig. Anders had ik even 20 euro moeten betalen voor een goed dat ik niet meer in bezit heb.
omg!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099375%2056310%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind ze goddelijk zittenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef purebliss het volgende:
[..]
bevallen die positiebroeken van H&M een beetje? ik heb van mij vorige zwangerschappen nog een paar van noppies en Mammalicious, maar die zien er ook echt uit als positiebroeken! haahahha
ja ik ook. En neutrale kleuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind er wel wat tussen zitten lekker basic
Leuuuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099375%2056310%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja nou heel graag! Ben nog niet eens zo heel lang zwanger, bijna 10 week nu, maar ben al zo gegroeid dat ik mijn eigen kleren nog amper pas!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind ze goddelijk zittenenorm stretch, lekkere band erover die niet te strak zit (dat haat ik
), wel iets te lang voor mij maar dat is altijd zo. Ik heb alleen een 3/4 broek van Mammalicious om te vergelijken, maar die is gewoon laag en heeft geen buikband
Die zit ook lekker, maar ik vind die van H&M net zo lekker is.
Heb een tregging van de Miss Etam ook, die heeft een wat strakkere buikband en vind ik nu al minder lekker zitten omdat mn buik gewoon teveel gegroeid is (en niet alleen mn buik![]()
)
Heb nu een blauwe en nu dus deze grijze besteld, ben wel benieuwd of ie vergelijkbaar is, maar kan ik je wel laten weten als je wilt?
Zal ik doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef purebliss het volgende:
[..]
Ja nou heel graag! Ben nog niet eens zo heel lang zwanger, bijna 10 week nu, maar ben al zo gegroeid dat ik mijn eigen kleren nog amper pas!
Vind dat rode shirt ook super trouwens!
Ik zag wel wat leuke neutrale dingen erin. Dus ik ging naar de H&M.. "nee , we hebben nog niks"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef MissJ het volgende:
Ik heb geen catalogus ontvangen! Wat is deze?!
Heb alleen een falende folder ontvangenen mijn moeder heeft wel een catalogus ontvangen. Waarom ikke nie?
Huhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef alors het volgende:
Wtf wat zijn ze absurd snel nu.... 18e in behandeling, morgen komtie al
Ik ook nog geen catalogus, hopelijk volgende weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef MissJ het volgende:
Ik heb geen catalogus ontvangen! Wat is deze?!
Heb alleen een falende folder ontvangenen mijn moeder heeft wel een catalogus ontvangen. Waarom ikke nie?
Leuk! Die truiquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:07 schreef Poemgirl het volgende:
Hij stond al binnen een dag op "verzonden"!![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G38%2099765%2008012%2076%200153%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001006%2049209%2067%200136%208.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001888%2049000%2087%200110%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En nu hopen dat 't past
Ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gebruik nog steeds elke keer de combi van die twee codes en het werkt. En heb een werkend account
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik gebruik nog steeds elke keer de combi van die twee codes en het werkt. En heb een werkend account
Niks dreigmail. Degene die aan het dreigen is ben jij. Die code is in principe éénmalig en voor 1 artikel, dus ze hebben alle recht om je account te blokkeren.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:00 schreef Ladylicious het volgende:
Mail gestuurd of ze het misschien konden verrekenen, als dat niet kon zou ik mijn bestelling terugsturen en alsnog 5 aparte bestellingen plaatsen.
Krijg ik een halve dreigmail terug
Zo'n code is heel makkelijk in te stellen voor eenmalig gebruik. En zo niet, dan moeten ze die shop eens fatsoenlijk laten programmeren door iemand die er verstand van heeft. Ongetwijfeld ook goedkoper dan personeel inzetten om orders na te lopen en vragen te beantwoorden.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks dreigmail. Degene die aan het dreigen is ben jij. Die code is in principe éénmalig en voor 1 artikel, dus ze hebben alle recht om je account te blokkeren.
We gebruiken het wel allemaal vaker omdat het lukt, maar we zijn wel zo slim om niet te klagen dat zij niet doen wat wij willen.
Wel een slim idee, maar ik ga het toch maar niet riskeren.
Dat personeel zit er sowieso wel, ook met een perfect functionerende site, dus het lijkt me zeker niet goedkoper om de shop opnieuw te laten programmeren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ongetwijfeld ook goedkoper dan personeel inzetten om orders na te lopen en vragen te beantwoorden.
Dat kan zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef Poemgirl het volgende:
Schoenen voldoen niet aan verwachting, broek nét te groot en trui lijkt wel 2 maten groterIk ga het retourneren, maar hoe doen jullie dat? Ik was van plan om alles in een grote plastic zak te doen (van die stevige) dicht te tapen, retourneersticker erop. Kan dat?
Ik hoef dat "afleveringsbewijs/factuur" toch niet mee te sturen? Je kan dat stukje eraf trekken, moet ik die zelf bewaren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan zekervergeet de retourbon er niet bij in te doen he.
Thanks!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef alors het volgende:
Mooi buikje en figuurtje!
Ja nabestellen doen ze niet aan, maarja een 1304tje erbij en het kost je iig geen verzendkosten
Bij jou niet?? Dan heb je geluk gehad.. bij mij is het nog nooit goed gegaan, elke keer vergaten ze het of was het zogenaamd niet meer op voorraad oid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Jula123 het volgende:
Je kan toch gewoon ruilen voor een andere maat ? Is bij mij nog nooit misgegaan.
Dan heb ik blijkbaar idd geluk gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
Whihi nee.True.. en ik wilde toch nog wat erbij bestellen dus ja
[..]
Bij jou niet?? Dan heb je geluk gehad.. bij mij is het nog nooit goed gegaan, elke keer vergaten ze het of was het zogenaamd niet meer op voorraad oid.![]()
Zo een klacht gestuurd naar H&M, en de 6,95 wordt gecorrigeerd. Pfffff dat had gewoon ook tijdens het telefoongesprek gekund tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een nare mensen zeg op de klantenservice van de H&M.
Ik heb al mijn rekeningen betaald, en ze blijven zeuren om 6,95 van een picknickplaid die ik nooit ontvangen heb! Pfffffff...
En dan zo klantonvriendelijke mevrouw aan de telefoon, die zei: mijn naam, nu moet u eens goed luisteren!
Ik dacht echt: WTFGaan we tegenwoordig zo om met klanten?
en ik bleef echt netjes en beschaafd
Beetje jammer ja ,ik heb daar ook wel eens een onbeschofte klantenservicemevrouw gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo een klacht gestuurd naar H&M, en de 6,95 wordt gecorrigeerd. Pfffff dat had gewoon ook tijdens het telefoongesprek gekund toch
Dat ja!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Jula123 het volgende:
Je kan toch gewoon ruilen voor een andere maat ? Is bij mij nog nooit misgegaan.
Dat is het adres waarop het pakket Nederland binnen komtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:50 schreef ChilllayD het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat m'n bestelling onderweg is...
(lekker vlot trouwens, vanmiddag bestelling gedaan).
Maar nu staat er in de mail 'Bezorgadres - Tpg Post'
Ehh, die snap ik ff niet?
(bij huisadres staat mijn adres.....)
dank voor je antwoord!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Ja, dat moet je dan zelf weer opnieuw bestellen.
Meestal 5u of 6u 's ochtends, doordeweeks di-do ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op welk tijdstip kan ik het beste kijken om een bepaalde item in mijn maat aan te schaffen. Vaak is het al uitverkocht in de ochtend. En wordt het elke dag geüpdatet met nieuwe voorraad?
Nee vaak is dat over het hele assortiment.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
Ja dat dacht ik al. Maar moet je dan geen 3 producten van 1 afdeling hebben ofzo? Of geld dat gewoon voor elk artikel in de winkel?
Ohh ok dan is me dat duidelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee vaak is dat over het hele assortiment.
Tenzij specifieker aangegeven
Dat is altijd mooi meegenomen toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh ok dan is me dat duidelijkToch mooi een rokje voor niks gehad
Ja idd! Vieze naaiers. Dat ze dat dan beter op die borden aangevenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi meegenomen toch?
(Jammer dat je dan geen 6e product gekocht hebt)
Och, dat is idd dan een tegenvallerquote:Op maandag 30 juli 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik helemaal blij thuis mijn pakketje uitpakken, zit er een BH in terwijl ik een leuk groen jurkje had besteld.Tegenvallertje.
Kan het wel gewoon proberen natuurlijk... Het is een broek, en dat staat op het bonnetjequote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef wyccie het volgende:
Nou, die omgekeerde redenatie zou ik niet meteen maken. Het is wel wat summiere informatie wat je nog op je bon hebt staan, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, want je hebt natuurlijk nog wel je broek met prijskaartje. Hopelijk heb je geluk.
Dat is dan ook gewoon een betalingsbewijs en moet dan ook in iedere winkel geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:47 schreef Ladylicious het volgende:
Ik vind ze altijd behoorlijk flexibel bij de Hennes. Ik heb zelfs eens zonder bon een artikel retour gebracht op basis van mn pinbetaling, die konden ze zo opzoeken in het systeem..
Nouja ze zijn uberhaupt al niet verplicht om geld terug te geven, dus als ze dat wel doen en ze moeten zelf de betaling opzoeken in het systeem vind ik dat toch wel behoorlijk klantvriendelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een betalingsbewijs en moet dan ook in iedere winkel geaccepteerd worden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:03 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb er 2 (wat rechthoekige/vierkante) potjes en die vind ik erg goed! 2 jaar geleden op de site gekocht.
Thanks! Dan heb ik gewoon een ongelukkig potje getroffenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef Chule het volgende:
Ik vind de nagellakjes ook goed. Zeker voor die prijs.
Goed! Glitters willen soms stroperig zijn, ik raad je aan op zoek te gaan naar verdunner (geen remover erin!).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gister voor 100 euro in de winkel gekocht, thuis lag er een pakje bij de buren voor 65. Ik ben zo op dreef
Hoe is jullie ervaring met nagellak? Ik heb gister voor het eerst een setje lak meegenomen, roze (die wilde ik per sé hebben) en een doorzichtige met glitters. Die laatste is bijna dikke stroop. Naar de winkel terug loont niet qua reiskosten.
En het ging ook om die roze, dus is op zich niet erg. Maar hoe is de kwaliteit gemiddeld van de nagellak?
Thanks voor de tip! Dan gooi ik hem niet meteen wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed! Glitters willen soms stroperig zijn, ik raad je aan op zoek te gaan naar verdunner (geen remover erin!).
Valt weinig over te zeggen. Ik heb 3 paar ballerina's, eentje zit als gegoten (heb smalle voeten), andere daar flipflop ik de halve dag uit met ruime zijkanten. Sommigen zitten erg krap bij de tenen, andere weer prima. Hangt gewoon van het model afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef Misstique het volgende:
Vallen de ballerina's van H&M groot of klein uit? Kheb een leuk paar in de webshop gezien.
Ik koop ze niet meer. 36 is altijd te krap en 37 is altijd te ruim. Voor cheape flatjes ga ik nu naar de Primark.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:47 schreef Misstique het volgende:
Vallen de ballerina's van H&M groot of klein uit? Kheb een leuk paar in de webshop gezien.
1 euro voor de retour en 1 euro voor de maandfactuur?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het maar vaag hoor. Ik ging mijn saldo checken en ik moet opeens nog 2 euro betalen? Snap ik het gewoon niet of is H&M aan het klooien?
Dus ik bestel voor 17,75 en ik stuur 11,90 retour. Volgens mijn berekeningen moet ik dan 5,85 betalen.
Die 5,85 heb ik dus betaald, maar toch staat er nog 2 euro open. Voor deze bestelling stond mijn saldo op 0
Betaal je dan voor de maandfactuur 1 euro?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef alors het volgende:
[..]
1 euro voor de retour en 1 euro voor de maandfactuur?
Ok dan snap ik het die 2 euro. maar waarom staat er dan: GEEN VERZENDKOSTEN BIJ RETOURNERING?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:15 schreef Nezhi het volgende:
Je betaalt altijd 1 euro verzendkosten, staat volgens mij ook op de retour bon.
wat bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:39 schreef Nezhi het volgende:
Niet de 4,95 verzendkosten die je normaal betaalt nee
Was het zo slecht?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al weer weggegooid
Bij veel andere bedrijven betaal je bijv. alle verzendkosten zelf als je iets retour stuurt (4,95, 6,75 etc), bij H&M maar 1 euroquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Die 4,95 betaal je niet als je wat retour zendt?
Mwah valt wel mee hoor....quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:26 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Bij veel andere bedrijven betaal je bijv. alle verzendkosten zelf als je iets retour stuurt (4,95, 6,75 etc), bij H&M maar 1 euro
Het gaat niet om de kosten van die bedrijven, het gaat erom dat je bij het postkantoor niets hoeft te betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee hoor....
Bij de meeste bedrijven waar ik online bestel juist geen verzendkosten
H&M is samen met esprit het enige bedrijf waar ik dus 1 euro (HM) en 0,95 (esprit) retourkosten moet betalen
Ja dat snap ik, maar dat moet ik bij andere bedrijven ook niet als ik iets terugstuur bij het postkantoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kosten van die bedrijven, het gaat erom dat je bij het postkantoor niets hoeft te betalen.
In plaats van de paar euro bij het postkantoor betaal je dus alleen 1 euro aan de H&M. Wat uiteindelijk dus toch voordeliger is.
Ligt eraan waar ze hem afleveren. Misschien wordt hij wel bij de buren afgegeven. Anders gaat hij naar het postkantoor, waar hij 1 of 2 weken blijft liggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef Joell het volgende:
Die van mij zou eigenlijk vandaag moeten komen, maar is vanochtend ineens verplaatst naar morgenHopen dat 'ie morgen wel komt want vrijdag ga ik op vakantie.
Hoe doen ze dat eigenlijk? Stel, ze leveren hem in de tijd dat ik op vakantie ben, gaat 'ie dan naar het postkantoor waar ik hem kan ophalen of retour naar h&m?
Ik denk dat ze het daar ook niet meer snappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:07 schreef loezzzje het volgende:
Kreeg net mijn rekening binnen. Limiet is: ¤400,- en mijn bestedingsruimte is ¤404,20. Ik snap echt nooit geen kont van die factuurHoe kan ik nou weer ¤4,- over hebben als ik altijd alles gewoon betaal. Ik ga toch niet ergens ¤4 teveel voor betalen
Vorige keer had ik dat ook al. Toen heb ik iets besteld en dat bedrag wat ik over had ervan getrokken. Nooit meer iets van gehoord dus het zal wel goed zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het daar ook niet meer snappen
half september volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef Poemgirl het volgende:
Van die hele Lana del Rey photoshoot viel dit jurkje me op:
[ afbeelding ]
Wanneer zal die worden verkocht?
Leuk jurkje! Ben bang dat ik hem ga bestellen tegen die tijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:03 schreef Poemgirl het volgende:
Van die hele Lana del Rey photoshoot viel dit jurkje me op:
[ afbeelding ]
Wanneer zal die worden verkocht?
Goh het is al onderweg joh. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef eenleukenaam het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F90%2098426%2017025%2061%201719%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G71%2099935%2009090%2037%202632%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000929%2014102%2036%200297%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G92%2099083%2087205%2046%200049%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Pittige schoentjes! Passen ook goed bij Sondra.. hihiquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000564%2055104%2020%200555%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die zag ik in de winkel, leuk zijn zequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Besteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2000564%2055104%2020%200555%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
1304. 0153 misschien (die was maar geldig tot gister)quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Linda94 het volgende:
Zijn er nog kortingscodes die werken?![]()
![]()
Oké! Dankjewel, Loes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
1304. 0153 misschien (die was maar geldig tot gister)
1 euroquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef Miniem het volgende:
Even een noob vraag![]()
Hoeveel kost retour zenden naar H&M?
klantenservice.nl@hm.com werkt niet meer?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Huh, heeft de h&m geen mail adres meer?
Ow oke, misschien in de war met JJ ofzo, maar wat betekend een 'H&M Rekening'quote:Op woensdag 5 september 2012 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit met iDeal betaald bij H&M.
Dan krijg je na een maand een rekening (kost 1 euro per maand extra) met een overzicht van wat je hebt besteld en teruggestuurd en welk bedrag nog openstaat.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, misschien in de war met JJ ofzo, maar wat betekend een 'H&M Rekening'?
Ja via de acceptgiro dus? Dat dan ook maar gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef alors het volgende:
Ideal hebben ze nooit gehad, maar je kunt gewoon met internetbankieren geld overmaken hoor
Ja haha blijkbaar wel, maar zag het nergens op hun website staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
klantenservice.nl@hm.com werkt niet meer?
- 0142 voor 10% korting + gratis verzendingquote:Op woensdag 5 september 2012 13:52 schreef Vice. het volgende:
Code 0142: 10% korting + geen verzendkosten tot 9 september.
Top!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
- 0142 voor 10% korting + gratis verzending
- 1304 voor ¤5,- korting
- 9910 voor 25% korting
Werkten alle drie vandaag.
Oh lord, stop me!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
- 0142 voor 10% korting + gratis verzending
- 1304 voor ¤5,- korting
- 9910 voor 25% korting
Werkten alle drie vandaag.
Geen idee, maar sommige codes werken pas vanaf een X bedrag, dus voor je zelf even kijken wat het meeste oplevert.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:56 schreef loezzzje het volgende:
Maar je kunt toch maar 2 codes tegelijk gebruiken? Ofniet?
Oh ok thanks. Ik dacht namelijk dat ik een krer gehad had dat hij de 3de code niet accepteerde maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, maar sommige codes werken pas vanaf een X bedrag, dus voor je zelf even kijken wat het meeste oplevert.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:28 schreef alors het volgende:
Alleen die jurk staat niet online, en die heb ik vandaag ook niet in de winkel gezien.
Nee, maar ik ben er wel zeer regelmatigquote:Op donderdag 6 september 2012 23:30 schreef Saisai het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij komt ook uit Groningen toch?
Ja hij is idd leuk, aanfoto van een blogquote:Op donderdag 6 september 2012 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ben benieuwd hoe die legging staat en waar je hem mee gaat combineren. Ik vind hem wel tof.
Hallo, die jasquote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Saisai het volgende:
ik denk dat de legging online staat, maar er gewoon iets anders uitziet. Gebeurt wel vaker met die preview-pers foto's. Heb deze legging alvast besteld, de rest moet dan nog![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J60_0017_163R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.15]&set=key[width],value[5139]&set=key[height],value[6009]&set=key[x],value[510]&set=key[y],value[433]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die is indd heel mooiquote:
Jurk en legging zijn beide van de trend afdeling.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:28 schreef alors het volgende:
Alleen die jurk staat niet online, en die heb ik vandaag ook niet in de winkel gezien.
Ja dat weet ik, maar in Groningen liggen ze iig (nog) niet in de winkel bij de Trend afdeling.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jurk en legging zijn beide van de trend afdeling.
Ze liggen al een paar weken in de winkel, heb de legging zelf ook, hij is
Leukquote:Op donderdag 6 september 2012 23:12 schreef Saisai het volgende:
Nu zag ik deze voorbij komen van de herfstcollectie.. Heeft iemand deze al ergens in de winkel zien liggen? Ben zelf al erg lang niet in de winkel geweest en online is het sowieso niet
[ afbeelding
Als je het (de jurk) nog ergens ziet liggen in maat 38, zou je het dan voor me willen kopen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:35 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jurk en legging zijn beide van de trend afdeling.
Ze liggen al een paar weken in de winkel, heb de legging zelf ook, hij is
Ik heb de legging wel gezien hoor, alors!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar in Groningen liggen ze iig (nog) niet in de winkel bij de Trend afdeling.
Oh nou dan heb ik gewoon niet goed gekeken. Vond het al raar want die trui met die print voorop had ik wel gezien. Vond ik trouwens niet zoveel soeps, dun stofje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb de legging wel gezien hoor, alors!
Ik zal eens een blik werpen, tenslotte werk ik in het centrum van Amsterdamquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je het (de jurk) nog ergens ziet liggen in maat 38, zou je het dan voor me willen kopen?
Uiteraard betaal ik je alles netjes terug
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:56 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik zal eens een blik werpen, tenslotte werk ik in het centrum van Amsterdam
quote:Op maandag 10 september 2012 14:49 schreef alors het volgende:
Op die image gallery staan altijd de vetste dingen ja, maar 80% komt nooit online te staan en in winkels vaak maar in beperkte oplages. Het is volgens mij meer voor bladen en blogs om mensen te lokken. Net als die showroom reisjes voor bloggers, daar hangt ook altijd supervet spul tussen, maar meestal allemaal Trend of Divided exclusives in heel beperkte oplages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk trouwens dat mn legging vandaag komt
O+
Maar welke is hetquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja die is indd heel mooi, maar aangezien ie niet getailleerd is lijk ik gelijk een tientonner omdat ik hele brede schouders heb
Dus die laat ik voor jou liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |