Die plastic zakjes om de kleding wil ik altijd netjes open trekken, maar dan is dat plakband zo sterk, dan heb je in 1 ruk het zakje geheel in tweeënquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:41 schreef Dwyn het volgende:
Die grote zak knap ik altijd open, maar die doorzichtige zakjes waar de kleren in zitten, blijven bij mij om de een of andere reden nooit heel.
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die plastic zakjes om de kleding wil ik altijd netjes open trekken, maar dan is dat plakband zo sterk, dan heb je in 1 ruk het zakje geheel in tweeën
Eigenlijk zou je alles heel rustig open moeten knippen, maar ik knip liever niks dichtbij kleding, en ik trek veel liever, in het euforische moment van 'jaaaaa passen maar'quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies! Ik had vandaag steeds precies zo'n streepje plastic eruit waar het plakband zat.
Whaha dat jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alles heel rustig open moeten knippen, maar ik knip liever niks dichtbij kleding, en ik trek veel liever, in het euforische moment van 'jaaaaa passen maar'
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha dat jaSoms probeer ik het nog bij het 1e zakje maar lukt haast nooit. Gaat het terug, dan prop ik het in het kapotte zakje en dan in die grote zak
![]()
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, het dekbedovertrek heeft drukknoopjes onderaan, fijn
Dit is pas mijn eerste dekbed, ik heb geen idee of ze het altijd hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?
Nee... Ik heb een dekbed van de H&M zonder knoopjes..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd ideaal. Hebben ze dat altijd bij de H&M?
V&D? Bij mij verkoopt de plaatselijke lingeriewinkel ook betaalbare, goedpassende lingerie dus als je zo'n winkel in de buurt hebt kun je daar ook eens kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:33 schreef SunShine_Sea het volgende:
Vandaag ook bij H&M geweest, maar weinig lingerie in de aanbieding .. Weet iemand misschien nog een winkel? Ben op zoek naar ondergoed en bh's, maar die verkopen ze niet in mijn maat bij H&M.
Livera en Hunkemoller waren ook niet zo boeiend..
Kan je er geen shirtje onder doen? Of is dat lelijk..? Schijnt tegenwoordig wel 'in' te zijn die doorschijnende shit..quote:Op zondag 15 juli 2012 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, wordt er altijd zo chagerijnig van. Dan bestel je iets leuks, komt het thuis, en schijnt het onwijs door! Waardoor je hele bh gewoon zichtbaar is. Wat is dat nou.....
Ik doe er dan vaak een huidskleurig hemdje onder. Of een zwart hemdje, hangt er vanaf wat leuker staat.quote:Op zondag 15 juli 2012 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, wordt er altijd zo chagerijnig van. Dan bestel je iets leuks, komt het thuis, en schijnt het onwijs door! Waardoor je hele bh gewoon zichtbaar is. Wat is dat nou.....
Oeh die is wel leukquote:Op zondag 15 juli 2012 11:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, het is zo'n shirtje met een aparte achterkant. Ook aan de zijkant valt de okselkant vrij laag uit. Dus dan zou ik een strakker tshirt met net zo'n achterkant + lagere okselkant moeten vinden. Ik kijk nog even rond, maar ik denk dat ik hem terugstuur.
Die:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 03169 09105 27 2660 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hmm, ja. Misschien wel een goed idee. Ik wacht anders nog wel even tot morgen, want ik wil de bikini wel binnen hebben voor 30 juli. Mijn andere bikini is namelijk te klein geworden en ik wil niet zonnen in m'n tankini, want dan heb ik een witte buik.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef alors het volgende:
Kun je het niet gewoon proberen? Het is soms zo dat de beschikbare voorraad is uitverkocht en dat er dan zulke datums te komen staan. Maar als er dan 's ochtends weer wordt aangevuld is een product soms meteen weer beschikbaar en wordt het ook meteen in behandeling genomen.
Ik laat m'n mand altijd vol, als ik merk dat het bij de kassa op uitverkocht staat. Volgende dag openen, alles beschikbaar en 1 klik om te bestellen. Anders lukt het (bij mij) nooitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:39 schreef purebliss het volgende:
zoooooo, ik denk vanmorgen wat is er veel bijgevuld zeg! alles hebbenhebbenhebben! Dus mandje vol, als een speer naar de kassa en wat dnk je? is er niks meer:O terwijl alles gewoon op beschikbaar staat! word je toch niet goed van? pffff:(
9690 (25%)quote:
Zo herkenbaar dit. Ik had het net nog met een blazer (mandje in gegooid, kijken naar mandje, blazer weg) en bandeau bh's. Een zwarte en witte bh voor 8 Euro, jammer dat ze mijn maat niet hebben. Ik heb serieus een bandeau bh nodig, maar de goedkoopste buiten H&M (die ik kan vinden) is 20 Euro en dan heb je er maar één.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:39 schreef purebliss het volgende:
zoooooo, ik denk vanmorgen wat is er veel bijgevuld zeg! alles hebbenhebbenhebben! Dus mandje vol, als een speer naar de kassa en wat dnk je? is er niks meer:O terwijl alles gewoon op beschikbaar staat! word je toch niet goed van? pffff:(
Ik heb die bh's nog nooit in de winkel kunnen vinden eigenlijk. Maar toch maar eens proberen binnenkort.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef Michielos het volgende:
Je kunt ook nog even naar de plaatselijke h&m gaan om daar te kijken. Kleding die is uitverkocht in de webshop, is vaker nog gewoon te krijgen in de winkel/
ik ook niet, maar ik zoek dan ook niet echt naar BH'squote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die bh's nog nooit in de winkel kunnen vinden eigenlijk. Maar toch maar eens proberen binnenkort.
Als ik de ondersteuning niet nodig had, ging ik het liefst ook bh-loos door het leven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik zoek dan ook niet echt naar BH's![]()
Ik zou me een slaaf inhuren die altijd je borsten voor je tilt, waar je ook maar gaat!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik de ondersteuning niet nodig had, ging ik het liefst ook bh-loos door het leven.
ja he, zijn erg goed! Heb ook 2 dekbedovertreksets (wat een woord trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nachtje geslapen onder het nieuwe dekbed, ik ben overtuigd om vaker dekbedden bij H&M te bestellen, geweldige pasvorm en prima stof
dusquote:Error
Temporary Error
Home
Sorry for the inconvenience
Our system is not working at the moment. Please try again.
ja fuuu die van mij ook ik wilde nog even kortingscodes toevoegen, maar wilde nog even wachten omdat de klantenservice nog even iets voor me moest nakijken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:35 schreef Dwyn het volgende:
Hij is al in behandeling genomen. Misschien voelen ze zich schuldig dat ze er de vorige keer 2 maanden over hebben gedaan?
Jeee voor ons, maarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou de nieuwe boeken komen er weer aan! Die mag ik morgen gaan bezorgen
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Nou de nieuwe boeken komen er weer aan! Die mag ik morgen gaan bezorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
know'm sayin?
word? word.
Ik heb er ook tweequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Sommige adressen hebben dan ook echt 4 stuks (of nog meer).. elk gezinslid 1
Achja hoort erbij he
Teveel 1304 gebruikt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb er ook tweemaar dat is omdat mijn andere account een tijdje een soort van geblokkeerd was.
Heu... zo kan het dus ook?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb vanmorgen 15 dingen besteld, alles is op voorraad, maar ze gaan alles afzonderlijk of per 2 versturen ofzo? Heb al 2 mailtjes gehad vandaag dat mijn bestelling onderweg is, maar het blijkt telkens 1 of 2 items te zijn.![]()
Krijg ik straks op één dag 10 pakketjes ofzo.
Ik word er ook niet echt warm van...quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
ik word nog niet echt warm van de nieuwe spullen. Ik heb het idee dat het elk jaar weer hetzelfde is, alleen in andere trendkleurtjes?
Dan ben je echt wel heel laatquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:51 schreef Arwyn het volgende:
Oh oh... Ik was blijkbaar al zo lang vergeten om te betalen, dat ik zelfs aanmaningskosten moet betalen...
bevallen die positiebroeken van H&M een beetje? ik heb van mij vorige zwangerschappen nog een paar van noppies en Mammalicious, maar die zien er ook echt uit als positiebroeken! haahahhaquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Misschien niet geheel boeiend voor jullie, maar ik heb even ingeslagen qua positiekleding:
[ afbeelding ]Shirtje rechtsonder met de ster wordt pas half/eind aug geleverd, dus ik kan maandag nog even vroeg opstaan om nog wat uit de sale te scoren en zulks
![]()
Enige waar ik dus niet voor slaagde is een jasJezes wat een lelijke gedrochten zeg. En niet alleen bij de H&M helaas.
Ik blijf stug doorzoeken..
Edit: damn, bestelling is nu al in behandeling genomen? Mét het shirtje wat later geleverd zou worden?Wtf happened to good ol' fashioned H&M met je bestelling pas 2 weken later in behandeling nemen?
XD
Had ook geen brief gekregen, zag het online. Kon niks meer bestellen omdat ik niet betaald had... *insert smilie hier*quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan ben je echt wel heel laatIk ben vaak laat, maar heb nog nooit een brief gehad
Ja en ook die euro retour kosten. Afzetters.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Had ook geen brief gekregen, zag het online. Kon niks meer bestellen omdat ik niet betaald had... *insert smilie hier*
Was vergeten dat je bij de H&M dus wel verzendkosten moet betalen als je alles terug stuurt..
Ik heb serieus hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf, twee weken geleden 2 producten die ik besteld had via de website geretourneerd, blijkt echter er maar 1 aangekomen te zijn bij H&M. Gelukkig nog een bewijs hiervan liggen maar ik vind dit wel behoorlijk slordig. Anders had ik even 20 euro moeten betalen voor een goed dat ik niet meer in bezit heb.
omg!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099375%2056310%2000%200000%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind ze goddelijk zittenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:11 schreef purebliss het volgende:
[..]
bevallen die positiebroeken van H&M een beetje? ik heb van mij vorige zwangerschappen nog een paar van noppies en Mammalicious, maar die zien er ook echt uit als positiebroeken! haahahha
ja ik ook. En neutrale kleuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind er wel wat tussen zitten lekker basic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |