Oh thnx voor de tip!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]ahhh!!! Gewoon opletten of het niet rood gezwollen en warm raakt en dat er geen ontsteking bij komt kijken dus.. en dan komt het wel goed! Heeft hij wel zo'n stoer mannenlitteken! (o uit de zon houden terwijl het heelt.. krijg je minder litteken!)
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houdenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houden
Fixedquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen Mata hè, Zuid-Amerikaanse vrouwenkenner minus dansmeisje pur sang
Dat lukt al niet als het regent dus laat staan als het zonnetje schijnt!!quote:
Mooie wezens!quote:
Ow meneer heeft eisen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt al niet als het regent dus laat staan als het zonnetje schijnt!!
Gelukkig schijnt de zon niet zo vaak in NL
quote:
Gewoon een lange broek aantrekken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houden
Had jij dat niet dan toen je puber was?quote:
Ik ging zeker niet in een poncho of regenpak. Ik liep nog liever de hele dag in een kletsnatte spijkerbroekquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij dat niet dan toen je puber was?
Mijn zoon ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ging zeker niet in een poncho of regenpak. Ik liep nog liever de hele dag in een kletsnatte spijkerbroek
Nee en die heb je niet als je in een internaat woont of daarna dakloos bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij dat niet dan toen je puber was?
Subtiel gebruik van bold!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Dames, heren, squatters, casanova's, ik ga slapen![]()
Slaap lekker voor straks
Trusten Miauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
Dag Dag!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
Blijft er in ieder geval nog een optie over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Daar zit ik dan alleen met de bijbel in huis maar ik ga hem dus echt niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.Dan ga ik naar de hel jongen als ik dat doe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UIquote:
Dat zijn mindere berichten!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:03 schreef El_Matador het volgende:
hehe, mijn maat B. (zonder GSM) is verloren. Werd zelfs door zijn date gebeld dat ie niet op was komen dagen... die date is hier bekend van de foto (steven: die "dikke").
Hoop niet dat er iets gebeurd is in Bogota, hier 360 km vandaan...
Ik heb in ieder geval een prima avond gehad met Shakira II. Knappe toffe meid is dat toch.
Niet zo doen sukkel!!quote:
Oh god dat beenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit.. Zoiets was het geloof ik..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?
euhhhh whut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit..
Van fb:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ze is toch dikquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:03 schreef El_Matador het volgende:
hehe, mijn maat B. (zonder GSM) is verloren. Werd zelfs door zijn date gebeld dat ie niet op was komen dagen... die date is hier bekend van de foto (steven: die "dikke").
Hoop niet dat er iets gebeurd is in Bogota, hier 360 km vandaan...
Ik heb in ieder geval een prima avond gehad met Shakira II. Knappe toffe meid is dat toch.
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke was dat? Waren er niet meer chubbys?
Jij hebt een dikke reet, dat is wat andersquote:
Is ook niemand die dat beweert gelukkig.quote:
Pfoe, ik denk dat ik die verdrongen heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikken
Er is wel meer dik aan mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke reet, dat is wat anders
Je borsten ook danquote:
Moksi etenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil niet meer dik zijn en doe mijn uiterste best om af te vallen. Meer bewegen, minder eten, gezonder eten.
Af en toe zondig ik ja.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikken
Die had ik vrijdagquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Af en toe zondig ik ja.
Ik las dat het vroeger ook met eend werd gemaakt, heb je dat wel eens gegeten?
Jij hebt het wel vaak over eten hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef Larisssa het volgende:
Eten
Ik ga vanavond heerlijke quesadilla maken
Ja lekker toch, ik vind koken leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over eten hoor
Smaakt dat nou heel anders?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:17 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja lekker toch, ik vind koken leuk
Maar quesadilla heb ik al vaker gemaakt, lekker salade erbij
Yum yum!![]()
En morgen een weekendje naar BarcelonaIk vlieg om 14:00 uur
![]()
Zo zin in
Eend is mits goed bereid best lekker jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaakt dat nou heel anders?
Ik heb wel eens eend gegeten bij de Chinees, maar vond dat niet zo denderend.
Hou op hoorquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal!!
dus
Ik hoor het ook nog maar net!quote:
Vet lief.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:23 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoor het ook nog maar net!
Ik had een overleg met mijn leidinggevende, zegt ze opeens, morgen ben je vrij he? Ik, nee hoor ik zit met een deadline van klant 8. Zij, nee die neem ik over van je, jij bent morgen vrij.
Dus ik kijk haar vragend aan? Zegt ze, kijk zo maar op je bureau!
Ik helemaal verbaasdKom ik bij mijn bureau, staat er een doos chocolade met een kaartje erbij, morgenavond zitten we op een terras in Barcelona, kusjes en dan de naam van mijn vriend
Dat heeft hij dus vorig week al geregeld voor mijZo grappig
Ah ik had ook ooit zoiets op mijn werk maar toen stonden er 2 politie agenten klaar om mijn een weekend mee te nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:23 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoor het ook nog maar net!
Ik had een overleg met mijn leidinggevende, zegt ze opeens, morgen ben je vrij he? Ik, nee hoor ik zit met een deadline van klant 8. Zij, nee die neem ik over van je, jij bent morgen vrij.
Dus ik kijk haar vragend aan? Zegt ze, kijk zo maar op je bureau!
Ik helemaal verbaasdKom ik bij mijn bureau, staat er een doos chocolade met een kaartje erbij, morgenavond zitten we op een terras in Barcelona, kusjes en dan de naam van mijn vriend
Dat heeft hij dus vorig week al geregeld voor mijZo grappig
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah ik had ook ooit zoiets op mijn werk maar toen stonden er 2 politie agenten klaar om mijn een weekend mee te nemen
Doeidoeiquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Larisssa het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekend wel dat ik nu nog even moet doorwerken
Tot later
Ik kom nooit bij de zeequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens een harpoenboot bang gemaakt?
Ik moet nog een maand wachtenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona nu
Of elk willekeurig ander land waar de zon nu schijnt.
* twi kijkt naar buiten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona nu
Of elk willekeurig ander land waar de zon nu schijnt.
Dan is het helemaal tof van hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja echt een schat
Ik wil al zolang naar Barcelona, ik ben er nog nooit geweest
No, nog steeds niet bekendquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet nog een maand wachten
Jij ook overigens, weet je al hoelaat je vliegt en of we ons kunnen bezatten op schiphol
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
* twi kijkt naar buiten.
Nederland dus ook?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
No, nog steeds niet bekend
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
Ga werken dan kuttekopquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens is het stervensdruk op het werk
Nope, geen spieren of pezen geraakt gelukkigquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh god dat beenZijn er nog spieren of iets geraakt of dat niet?
Ook ik heb gewoon recht op pauze jaquote:
Gelukkig niet zeg! Nee een vriend van me.. de mafkeesquote:
Kleren kopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik vlieg sowieso die dag dus komt vast wel goed
En ik ga zodrekt eindelijk 2 jassen kopen
Gelukkig!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, geen spieren of pezen geraakt gelukkig
is wel makkelijk verdienen zeg....quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Nee een vriend van me.. de mafkees![]()
20 minuten 100 e zegtieWeet tochwel dat ik dat niet doe
![]()
Sowiesoquote:
Nou inderdaad. We waren al bang dat zijn breakdancecarriere ten einde zou zijn.quote:
Ik zei met strippen kan ik in dat tijdsbestek wel meer verdienen dan ditquote:
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon een G afdeling voor hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad. We waren al bang dat zijn breakdancecarriere ten einde zou zijn.
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso
Eindelijk weer eens richting pc hooftstraat
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...
Ja zeg nou wat het was want heb niet weer zin om 2,5uur rond te lopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...
Weet ik veel, ga zo wel even kijken. Zit in de auto.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zeg nou wat het was want heb niet weer zin om 2,5uur rond te lopen
Wat doe je op je telefoon danquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga zo wel even kijken. Zit in de auto.
FOK!ken. Waarom denk je dat ze zich zo druk maakte om al die dode dieren op de weg gisteren? Schuldgevoelens...quote:
Je bent toch niet aan het navigeren he want dat kan jij nietquote:
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het navigeren he want dat kan jij niet
oke oke, naja ik ga rond 13uur weg dus ik hoor het wel van jequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.
Je weet trouwens wat interneren betekent?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.
Ik bedoel internetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet trouwens wat interneren betekent?
Joker wear and tattoo heet het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke oke, naja ik ga rond 13uur weg dus ik hoor het wel van je
Dus ik moet nog zelf gaan uitzoeken waar het zit ookquote:
quote:
Dat zijn ze ?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat Samzz momenteel niet verkrijgbaar is Steven, het hangt er vanaf wie je bent.
Goed hequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Schatje, wat ben je mooi roze vandaag
Kan ik ook weer mijn verkleurde Burberry overhemd aanquote:
Ik krijg het op de mobiel niet gevonden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik moet nog zelf gaan uitzoeken waar het zit ook
Zoek zelf wel even zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het op de mobiel niet gevonden.
Haha omgquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[VBL Slowchat] #465: Samen met uftie in onze snuggy op de bank
Meer hebben het
Welke site? Joker of die andere?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoek zelf wel even zo
Maar die site zegt dat ze niet op voorraad zijn
Wie maakt die shit, ik wil ook wel een my little pony in mn UIquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[VBL Slowchat] #465: Samen met uftie in onze snuggy op de bank
Meer hebben het
GGMMquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie maakt die shit, ik wil ook wel een my little pony in mn UI
Die andere, maar loop wel gewoon even langsquote:
Zelfs yvonne heeft hetquote:
Zit een verhaal achterquote:
Oh nee laat maar danquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter
Maar dan zou je in de vbl-sc moeten posten om het te begrijpen
We hebben er 4quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee laat maar dan![]()
Weinig PSV'ers zeker![]()
Dm gemachtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM
[..]
Die andere, maar loop wel gewoon even langs
GGMM vragenquote:
Die andere heb ik gewoon gepakt omdat fotoquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM
[..]
Die andere, maar loop wel gewoon even langs
Ah sooo, nouja zei al dat ik gewoon langs ging tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die andere heb ik gewoon gepakt omdat foto.
Je hebt ze die filmpjes laten zien en toen zijn jullie met zijn allen my little pony gaan kijken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter
Maar dan zou je in de vbl-sc moeten posten om het te begrijpen
Nee, ik heb het niet eens over my little pony gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt ze die filmpjes laten zien en toen zijn jullie met zijn allen my little pony gaan kijken?
Voor jou ben ik ook niet verkrijgbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat Samzz momenteel niet verkrijgbaar is Steven, het hangt er vanaf wie je bent.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet eens over my little pony gehad
Iemand anders begon er zelf over
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou ben ik ook niet verkrijgbaar.
Ja lang verhaal manquote:
Gaat veel beter sinds we het daar niet meer over hebbenquote:
Heyquote:
Ik heb slechts cola en een appelquote:
HA!!quote:
Jezus doe niet zo serieus, jankerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor drugs heb je gebruikt, je praat poep man
[ afbeelding ]
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat veel beter sinds we het daar niet meer over hebben
Zijn zelfs de bestlopende sc op fok nu
Oh lekker! Ga je nog weg of is malta genoeg?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey![]()
Bijna weekendEn daarna bijna weekje vrij
Je weet zeker dat het heteromannen zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Help. Ik zie overal mooie mannen die mij best een steegje in mogen trekken.
Moet je tegen ze zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Met foute snor en sombrero of nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik heb zon en zee en strandquote:
Flips trekt dat soort figuren aan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met foute snor en sombrero of niet
Ik zeg gewoon jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips trekt dat soort figuren aan?
Ik heb tettenquote:
Ik ga me samen met mijn meisje opsluiten in een afgelegen vakantiehuisje met zwembad op Gozo. 100% privacy, heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp het
[..]
Oh lekker! Ga je nog weg of is malta genoeg?
Ik heb geen gayradar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het heteromannen zijn?
Dat kan toch niet jongen.quote:
Mweh. Beetje hipsterachtig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met foute snor en sombrero of niet
Pics or it didnt happenquote:
In het Duits is het gewoon een walgelijke hoerquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Oi. Dawsons Creek in het Italiaans. Katie Holmes klinkt opeens dead sexy![]()
Straks zijn ze bezet of spreken ze geen Nederlands en daarnaast als een wildvreemd meisje dat zegt is toch vet raar.quote:
En dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks zijn ze bezet of spreken ze geen Nederlands en daarnaast als een wildvreemd meisje dat zegt is toch vet raar.
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het Duits is het gewoon een walgelijke hoer
Ik zou wurgseks met haar hebben dan, als ik toch mag kiezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.
Gij vuige romanticus!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wurgseks met haar hebben dan, als ik toch mag kiezen
en haar onder zeiken
Ik ook. Mooie vrouw.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.
Ja tochquote:
Doe je mee dan?quote:
Alweer??quote:
Doe maar niet, ben nog misselijk van de vorige keerquote:
Ohnomm nomm nommquote:
Ja. Kan niet vaak genoeg, jeweetsquote:
Oh ja, jij hebt liever foto's van KKJ natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben nog misselijk van de vorige keer
Is there room for one more?quote:
Ik wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt liever foto's van KKJ natuurlijk
Mooi, dan heb ik iets te fantaseren tijdens het harde werken wat ik nu weer ga doenquote:
quote:
quote:
Dit klinkt serieus gayer dan je UI isquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben ervandoor
Op naar de Burberry en Stone Island winkel
Haten op my little ponyquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt serieus gayer dan je UI is
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
En een vrouw met een prachtig lichaamtot dat ze zich omdraaide, wat een ouwe gerimpelde zonnebank kop
Dat zeg ik toch niet? Wel opletten heujquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op my little pony!!!!
Ga je schamen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt serieus gayer dan je UI is
Haten op SI en Burberryquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Wel opletten heuj
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige manquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op SI en Burberry
En laat mij, na 4 maanden niks te hebben kunnen kopen mag het gewoon
Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandigquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man
Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag gevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man
Jij krijgt al watquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag geven.
Die hou ik er inquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.
Dat zou er serieus bij moeten komenquote:
Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou er serieus bij moeten komen
Klopt, maar ik ben een man van mijn woord en had je ze beloofd dus punt uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebben.
Ja dit dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.
Ik wil ook het nieuwe Ajax shirtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandig
En nieuwe Ajax shirt sowieso
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook het nieuwe Ajax shirt
envelopquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe
Ja ik weet hetquote:
Stuur een loopjongen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe
Lekker voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Tering
Begint het net zwaar te hozen nu ik net weg wil
Ga een envelop zoekenquote:
Pics or it didnt happenquote:
Heb mn collega gemaild, die werkt thuis. Zij gaat het maar oplossenquote:
Want een foto helpt om te bepalen hoe het ruiktquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want een foto helpt om te bepalen hoe het ruikt.
Mensen die de smell-o-visiontm app niet hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want een foto helpt om te bepalen hoe het ruikt.
Er is ook altijd zo'n neger die echt zo dom praat en hele verhalen houdtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, een kei lekkere treinconducteur.
Je hebt pechquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die de smell-o-visiontm app niet hebben
Dratquote:
Ik gun hem genoeg, alleen niet een foto van m'n pornokutjequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die arme jongen zit de hele dag tussen de behaarde vaginas saar. Gun hem ook eens wat...
Whud?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die arme jongen zit de hele dag tussen de behaarde vaginas saar. Gun hem ook eens wat...
Dat betekent dat vrouwen een behaarde vagina hebben?quote:
Nu ja, van nature wel iets donkerder. En meer. En armhaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat betekent dat vrouwen een behaarde vagina hebben?
Moet je wel wat posten he?quote:
Ja, ik heb een nieuwe baan. Leuk dat je het opmerkt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
Holy fuck, een kei lekkere treinconducteur.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een nieuwe baan. Leuk dat je het opmerkt.
[..]
[..]
Kijk daar gaat het al mis. Je probeert het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan niet hoor. Ik zal nog eens proberen zelfverzekerd over te komen.
Ja je maakt de mannen hier homo.quote:
Trutquote:
Ik kan er niks aan doen dat alle vrouwen in mijn leven tot op heden hun stinkende best hebben gedaan om mijn zelfvertrouwen de grond in te trappen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het al mis. Je probeert het.
[..]
Ja je maakt de mannen hier homo.
Dat zal dan wel een reden hebben gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat alle vrouwen in mijn leven tot op heden hun stinkende best hebben gedaan om mijn zelfvertrouwen de grond in te trappen.
Dan moet je wat meer neuken ipv genaaid te worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat alle vrouwen in mijn leven tot op heden hun stinkende best hebben gedaan om mijn zelfvertrouwen de grond in te trappen.
Wat zijn vrouwen toch ook harteloze wezens.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kusje op je linkertepelquote:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een reden hebben gehad
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer neuken ipv genaaid te worden.
Tell me about it.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch ook harteloze wezens.
Dat had jij gedacht dat zijn grotere heksenquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tell me about it.
Beter vind ik gewoon een leuke man, die doen dat soort dingen niet.
Mannen zijn soms nog hartelozer (is dit een woordquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tell me about it.
Beter vind ik gewoon een leuke man, die doen dat soort dingen niet.
Kut man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat had jij gedacht dat zijn grotere heksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Whehehehehe. Dan liever snol.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Achtereinde van een baarmoeder.
Niet zeuren. Mannen kan je vaak beter hebben als vrouwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat had jij gedacht dat zijn grotere heksen
Je kan beter allebei hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet zeuren. Mannen kan je vaak beter hebben als vrouwen.
Laatst hoorde ik van een kennis dat hij en zijn vriendin uit elkaar waren. Ze hadden nog goed contact en hij wilde het nog eens proberen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen zijn soms nog hartelozer (is dit een woord? ).
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut man.
Dan maar ik met mijn katten.Het huis van Kaneel over 10 jaar tijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mannen zijn minder achterbaks. ;-)quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen zijn soms nog hartelozer (is dit een woord? ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |