Jezus doe niet zo serieus, jankerdquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor drugs heb je gebruikt, je praat poep man
[ afbeelding ]
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat veel beter sinds we het daar niet meer over hebben
Zijn zelfs de bestlopende sc op fok nu
Oh lekker! Ga je nog weg of is malta genoeg?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey![]()
Bijna weekendEn daarna bijna weekje vrij
Je weet zeker dat het heteromannen zijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Help. Ik zie overal mooie mannen die mij best een steegje in mogen trekken.
Moet je tegen ze zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Met foute snor en sombrero of nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik heb zon en zee en strandquote:
Flips trekt dat soort figuren aan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met foute snor en sombrero of niet
Ik zeg gewoon jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips trekt dat soort figuren aan?
Ik heb tettenquote:
Ik ga me samen met mijn meisje opsluiten in een afgelegen vakantiehuisje met zwembad op Gozo. 100% privacy, heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp het
[..]
Oh lekker! Ga je nog weg of is malta genoeg?
Ik heb geen gayradar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het heteromannen zijn?
Dat kan toch niet jongen.quote:
Mweh. Beetje hipsterachtig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met foute snor en sombrero of niet
Pics or it didnt happenquote:
In het Duits is het gewoon een walgelijke hoerquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef Barbusse het volgende:
Oi. Dawsons Creek in het Italiaans. Katie Holmes klinkt opeens dead sexy![]()
Straks zijn ze bezet of spreken ze geen Nederlands en daarnaast als een wildvreemd meisje dat zegt is toch vet raar.quote:
En dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Straks zijn ze bezet of spreken ze geen Nederlands en daarnaast als een wildvreemd meisje dat zegt is toch vet raar.
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het Duits is het gewoon een walgelijke hoer
Ik zou wurgseks met haar hebben dan, als ik toch mag kiezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |