Zit een verhaal achterquote:
Oh nee laat maar danquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter
Maar dan zou je in de vbl-sc moeten posten om het te begrijpen
We hebben er 4quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee laat maar dan![]()
Weinig PSV'ers zeker![]()
Dm gemachtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM
[..]
Die andere, maar loop wel gewoon even langs
GGMM vragenquote:
Die andere heb ik gewoon gepakt omdat fotoquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
GGMM
[..]
Die andere, maar loop wel gewoon even langs
Ah sooo, nouja zei al dat ik gewoon langs ging tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die andere heb ik gewoon gepakt omdat foto.
Je hebt ze die filmpjes laten zien en toen zijn jullie met zijn allen my little pony gaan kijken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit een verhaal achter
Maar dan zou je in de vbl-sc moeten posten om het te begrijpen
Nee, ik heb het niet eens over my little pony gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt ze die filmpjes laten zien en toen zijn jullie met zijn allen my little pony gaan kijken?
Voor jou ben ik ook niet verkrijgbaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat Samzz momenteel niet verkrijgbaar is Steven, het hangt er vanaf wie je bent.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet eens over my little pony gehad
Iemand anders begon er zelf over
Wat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou ben ik ook niet verkrijgbaar.
Ja lang verhaal manquote:
Gaat veel beter sinds we het daar niet meer over hebbenquote:
Heyquote:
Ik heb slechts cola en een appelquote:
HA!!quote: