Gij vuige romanticus!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou wurgseks met haar hebben dan, als ik toch mag kiezen
en haar onder zeiken
Ik ook. Mooie vrouw.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch zou ik haar ficken und unterspritzen. Ganz geil.
Ja tochquote:
Doe je mee dan?quote:
Alweer??quote:
Doe maar niet, ben nog misselijk van de vorige keerquote:
Ohnomm nomm nommquote:
Ja. Kan niet vaak genoeg, jeweetsquote:
Oh ja, jij hebt liever foto's van KKJ natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben nog misselijk van de vorige keer
Is there room for one more?quote:
Ik wel jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt liever foto's van KKJ natuurlijk
Mooi, dan heb ik iets te fantaseren tijdens het harde werken wat ik nu weer ga doenquote:
quote:
quote:
Dit klinkt serieus gayer dan je UI isquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben ervandoor
Op naar de Burberry en Stone Island winkel
Haten op my little ponyquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt serieus gayer dan je UI is
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
En een vrouw met een prachtig lichaamtot dat ze zich omdraaide, wat een ouwe gerimpelde zonnebank kop
Dat zeg ik toch niet? Wel opletten heujquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op my little pony!!!!
Ga je schamen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klinkt serieus gayer dan je UI is
Haten op SI en Burberryquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Wel opletten heuj
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige manquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Haten op SI en Burberry
En laat mij, na 4 maanden niks te hebben kunnen kopen mag het gewoon
Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandigquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man
Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag gevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef het geld gewoon uit aan drank en vrouwen, als iedere andere verstandige man
Jij krijgt al watquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat hij best wat aan mij mag geven.
Die hou ik er inquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.
Dat zou er serieus bij moeten komenquote:
Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou er serieus bij moeten komen
Klopt, maar ik ben een man van mijn woord en had je ze beloofd dus punt uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel geklaagd dat ik het niet wilde hebben.
Ja dit dusquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]. Een van de redenen dat ik niet vaak onder de zonnebank ga of uberhaupt in de zon zit.
Ik wil ook het nieuwe Ajax shirtquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was eerst van plan om er drugs van te kopen maar dat leek mij uiteindelijk niet zo verstandig
En nieuwe Ajax shirt sowieso
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook het nieuwe Ajax shirt
envelopquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe
Ja ik weet hetquote:
Stuur een loopjongen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
In het hele kantoor is er geen enveloppe te vinden![]()
Ik zit alleen. Ik MOET echt iets versturen vandaag maar dat gaat lastig zonder enveloppe
Lekker voor jequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Tering
Begint het net zwaar te hozen nu ik net weg wil
Ga een envelop zoekenquote:
Pics or it didnt happenquote:
Heb mn collega gemaild, die werkt thuis. Zij gaat het maar oplossenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |