Kleren kopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja ik vlieg sowieso die dag dus komt vast wel goed
En ik ga zodrekt eindelijk 2 jassen kopen
Gelukkig!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, geen spieren of pezen geraakt gelukkig
is wel makkelijk verdienen zeg....quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg! Nee een vriend van me.. de mafkees![]()
20 minuten 100 e zegtieWeet tochwel dat ik dat niet doe
![]()
Sowiesoquote:
Nou inderdaad. We waren al bang dat zijn breakdancecarriere ten einde zou zijn.quote:
Ik zei met strippen kan ik in dat tijdsbestek wel meer verdienen dan ditquote:
Tegenwoordig heb je daar ook gewoon een G afdeling voor hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad. We waren al bang dat zijn breakdancecarriere ten einde zou zijn.
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso
Eindelijk weer eens richting pc hooftstraat
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...
Ja zeg nou wat het was want heb niet weer zin om 2,5uur rond te lopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet de Vijzelgracht niet. Of was het straat... Of gracht... Nee straat! Of toch gracht...
Weet ik veel, ga zo wel even kijken. Zit in de auto.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zeg nou wat het was want heb niet weer zin om 2,5uur rond te lopen
Wat doe je op je telefoon danquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga zo wel even kijken. Zit in de auto.
FOK!ken. Waarom denk je dat ze zich zo druk maakte om al die dode dieren op de weg gisteren? Schuldgevoelens...quote:
Je bent toch niet aan het navigeren he want dat kan jij nietquote:
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het navigeren he want dat kan jij niet
oke oke, naja ik ga rond 13uur weg dus ik hoor het wel van jequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.
Je weet trouwens wat interneren betekent?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit achterin, de tomtom staat aan. Net een pony opgehaald.
Ik bedoel internetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet trouwens wat interneren betekent?
Joker wear and tattoo heet het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke oke, naja ik ga rond 13uur weg dus ik hoor het wel van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |