Oh thnx voor de tip!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]ahhh!!! Gewoon opletten of het niet rood gezwollen en warm raakt en dat er geen ontsteking bij komt kijken dus.. en dan komt het wel goed! Heeft hij wel zo'n stoer mannenlitteken! (o uit de zon houden terwijl het heelt.. krijg je minder litteken!)
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houdenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houden
Fixedquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen Mata hè, Zuid-Amerikaanse vrouwenkenner minus dansmeisje pur sang
Dat lukt al niet als het regent dus laat staan als het zonnetje schijnt!!quote:
Mooie wezens!quote:
Ow meneer heeft eisen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt al niet als het regent dus laat staan als het zonnetje schijnt!!
Gelukkig schijnt de zon niet zo vaak in NL
quote:
Gewoon een lange broek aantrekken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog zien hoe ik een puber uit de zon ga houden
Had jij dat niet dan toen je puber was?quote:
Ik ging zeker niet in een poncho of regenpak. Ik liep nog liever de hele dag in een kletsnatte spijkerbroekquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij dat niet dan toen je puber was?
Mijn zoon ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ging zeker niet in een poncho of regenpak. Ik liep nog liever de hele dag in een kletsnatte spijkerbroek
Nee en die heb je niet als je in een internaat woont of daarna dakloos bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had jij dat niet dan toen je puber was?
Subtiel gebruik van bold!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Dames, heren, squatters, casanova's, ik ga slapen![]()
Slaap lekker voor straks
Trusten Miauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
Dag Dag!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker voor straks
Blijft er in ieder geval nog een optie over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Daar zit ik dan alleen met de bijbel in huis maar ik ga hem dus echt niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.Dan ga ik naar de hel jongen als ik dat doe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UIquote:
Dat zijn mindere berichten!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:03 schreef El_Matador het volgende:
hehe, mijn maat B. (zonder GSM) is verloren. Werd zelfs door zijn date gebeld dat ie niet op was komen dagen... die date is hier bekend van de foto (steven: die "dikke").
Hoop niet dat er iets gebeurd is in Bogota, hier 360 km vandaan...
Ik heb in ieder geval een prima avond gehad met Shakira II. Knappe toffe meid is dat toch.
Niet zo doen sukkel!!quote:
Oh god dat beenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit.. Zoiets was het geloof ik..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?
euhhhh whut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit..
Van fb:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ze is toch dikquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:03 schreef El_Matador het volgende:
hehe, mijn maat B. (zonder GSM) is verloren. Werd zelfs door zijn date gebeld dat ie niet op was komen dagen... die date is hier bekend van de foto (steven: die "dikke").
Hoop niet dat er iets gebeurd is in Bogota, hier 360 km vandaan...
Ik heb in ieder geval een prima avond gehad met Shakira II. Knappe toffe meid is dat toch.
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke was dat? Waren er niet meer chubbys?
Jij hebt een dikke reet, dat is wat andersquote:
Is ook niemand die dat beweert gelukkig.quote:
Pfoe, ik denk dat ik die verdrongen heb.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikken
Er is wel meer dik aan mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt een dikke reet, dat is wat anders
Je borsten ook danquote:
Moksi etenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil niet meer dik zijn en doe mijn uiterste best om af te vallen. Meer bewegen, minder eten, gezonder eten.
Af en toe zondig ik ja.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die ene waar zelfs een harpoenboot van zou schrikken
Die had ik vrijdagquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Af en toe zondig ik ja.
Ik las dat het vroeger ook met eend werd gemaakt, heb je dat wel eens gegeten?
Jij hebt het wel vaak over eten hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef Larisssa het volgende:
Eten
Ik ga vanavond heerlijke quesadilla maken
Ja lekker toch, ik vind koken leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over eten hoor
Smaakt dat nou heel anders?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:17 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja lekker toch, ik vind koken leuk
Maar quesadilla heb ik al vaker gemaakt, lekker salade erbij
Yum yum!![]()
En morgen een weekendje naar BarcelonaIk vlieg om 14:00 uur
![]()
Zo zin in
Eend is mits goed bereid best lekker jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaakt dat nou heel anders?
Ik heb wel eens eend gegeten bij de Chinees, maar vond dat niet zo denderend.
Hou op hoorquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal!!
dus
Ik hoor het ook nog maar net!quote:
Vet lief.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:23 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoor het ook nog maar net!
Ik had een overleg met mijn leidinggevende, zegt ze opeens, morgen ben je vrij he? Ik, nee hoor ik zit met een deadline van klant 8. Zij, nee die neem ik over van je, jij bent morgen vrij.
Dus ik kijk haar vragend aan? Zegt ze, kijk zo maar op je bureau!
Ik helemaal verbaasdKom ik bij mijn bureau, staat er een doos chocolade met een kaartje erbij, morgenavond zitten we op een terras in Barcelona, kusjes en dan de naam van mijn vriend
Dat heeft hij dus vorig week al geregeld voor mijZo grappig
Ah ik had ook ooit zoiets op mijn werk maar toen stonden er 2 politie agenten klaar om mijn een weekend mee te nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:23 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik hoor het ook nog maar net!
Ik had een overleg met mijn leidinggevende, zegt ze opeens, morgen ben je vrij he? Ik, nee hoor ik zit met een deadline van klant 8. Zij, nee die neem ik over van je, jij bent morgen vrij.
Dus ik kijk haar vragend aan? Zegt ze, kijk zo maar op je bureau!
Ik helemaal verbaasdKom ik bij mijn bureau, staat er een doos chocolade met een kaartje erbij, morgenavond zitten we op een terras in Barcelona, kusjes en dan de naam van mijn vriend
Dat heeft hij dus vorig week al geregeld voor mijZo grappig
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah ik had ook ooit zoiets op mijn werk maar toen stonden er 2 politie agenten klaar om mijn een weekend mee te nemen
Doeidoeiquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Larisssa het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekend wel dat ik nu nog even moet doorwerken
Tot later
Ik kom nooit bij de zeequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens een harpoenboot bang gemaakt?
Ik moet nog een maand wachtenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona nu
Of elk willekeurig ander land waar de zon nu schijnt.
* twi kijkt naar buiten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona nu
Of elk willekeurig ander land waar de zon nu schijnt.
Dan is het helemaal tof van hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:25 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja echt een schat
Ik wil al zolang naar Barcelona, ik ben er nog nooit geweest
No, nog steeds niet bekendquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet nog een maand wachten
Jij ook overigens, weet je al hoelaat je vliegt en of we ons kunnen bezatten op schiphol
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef twi het volgende:
[..]
* twi kijkt naar buiten.
Nederland dus ook?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
No, nog steeds niet bekend
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel.
Ga werken dan kuttekopquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens is het stervensdruk op het werk
Nope, geen spieren of pezen geraakt gelukkigquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh god dat beenZijn er nog spieren of iets geraakt of dat niet?
Ook ik heb gewoon recht op pauze jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |