abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114423098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, alle standaard dingetjes die je kunt verzinnen om over te praten moeten juist uitmonden in iets met gezamenlijke interesses, want je weet niks van elkaar dus je weet elkaars interesses niet dus je weet op het eerste gezicht ook niet waar je over moet praten...
Sorry, maar met dit antwoord kan ik dus niet zo veel.
Want nu weet ik nog steeds niet waar ik over moet praten.

ik loop tegen het probleem aan dat gesprekken vooral uitmonden op standaard onderwerpen als vakantie, weekend besteding en soms zelf werk.
pi_114423145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ik loop tegen het probleem aan dat gesprekken vooral uitmonden op standaard onderwerpen als vakantie, weekend besteding en soms zelf werk.
dingen waar jij met passie over kunt vertellen. dan straal je dat ook uit, en dat is meestal wel positief.

en interesse tonen in haar natuurlijk. vrouwen praten graag over zichzelf, dus maak je geen zorgen. :P
pi_114423169
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef dawg het volgende:

[..]

dingen waar jij met passie over kunt vertellen. dan straal je dat ook uit, en dat is meestal wel positief.

en interesse tonen in haar natuurlijk. vrouwen praten graag over zichzelf, dus maak je geen zorgen. :P
Ok, kun je ook een paar voorbeelden geven van waarmee jij openings gesprekken gevoerd hebt?
pi_114423230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Men haakt altijd in op het gesprek... Gaat het over je vakantie, dan kan je vertellen over van alles en nog wat...

Een turkse kapper... Een boottrip.... Je vrienden....

Je kunt alle kanten op... Zolang het leuke info is dan is het leuk om dat te delen... Maar het past allemaal onder die ''oppervlakkige'' kopjes.
Rustig aan.
pi_114423235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ok, kun je ook een paar voorbeelden geven van waarmee jij openings gesprekken gevoerd hebt?
pff geen idee joh. ligt maar net aan de vrouw in kwestie, de setting, etc.

voorbeelden hebben niet zoveel zin aangezien iedereen anders is, andere interesses.
als jij niets met wielrennen hebt kun je daar ook niet geanimeerd over vertellen. ~:)
pi_114423248
quote:

[..]

Vakantie... Werk... Leefplaats... Muziek... Je reismiddel.. ?
Rustig aan.
pi_114423444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vandaar je geschminkte gezicht ?
En van die lelijke kleurlenzen.
pi_114423524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vakantie... Werk... Leefplaats... Muziek... Je reismiddel.. ?
Dat zijn toch juist de standaard afgezaagde onderwerpen?
Tenminste daar heb ik het ook vaak over, en ik vind die gesprekken zelf al saai, laat staan wat zij er van vindt...
pi_114423768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tenminste daar heb ik het ook vaak over, en ik vind die gesprekken zelf al saai, laat staan wat zij er van vindt...
Die standaard afgezaagde onderwerpen omvatten een miljoen onderwerpen... Zegmaar subcategorien die juist heel veel kunnen zeggen over jouw leven en wel interessant kunnen zijn.
Rustig aan.
pi_114423806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

als je dat zelf al saai vindt begrijp ik niet goed waarom je daar dan zo vaak over praat. :?
pi_114423899
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef dawg het volgende:

[..]

als je dat zelf al saai vindt begrijp ik niet goed waarom je daar dan zo vaak over praat. :?
Ik sla vaak dicht en weet zo snel niet iets anders te vragen.
pi_114424253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dussehh... Wie ben jij eigenlijk? :o

*Blablablablabla* :)
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:18:02 #213
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114424612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.

Het persoon dat de ander aanspreekt is in mijn geval 95% van de keren mezelf... En van de meisjes die dan nog een soort van leuk reageren doet wellicht 35% moeite om met mij te praten, bij de andere 65% zou het gesprek doodlopen als ik mijn mond zou houden.
Wees blij. Zo kan jij tenminste uitzoeken zonder zelf lastig gevallen te worden ;)

O en als je perse toch een antwoord wilt: lichaamstaal :@
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114426253
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nah, onbewust seksualiseren we ook in dat contact als we losser zijn, maar niet op een ongezonde manier, of opvallend.

Seksuele spanning komt echt vanzelf wel, beetje los en grappig zijn zonder te proberen.
Het probleem is echter dat veel mensen te laat zijn hiermee en daardoor in the friendzone terecht komen omdat ze zich te afwachtend hebben opgesteld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114426502
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

De reden is dat je op dat moment dan te veel met je "logische hersenhelft denkt".

Er zijn verschillende manieren om je "spontane" hersengedeelte te trainen. Hier komt het "viben" ook vandaan en dergelijke, het uitspugen van willekeurige woorden die in je op komen en willekeurige onderwerpen. Probeer een zin te verzinnen, daar 1 woord uit te pakken en dan door te praten. Je kunt in principe een oneindig betoog geven als je je hersenen hierop getraint hebt.

Het is overigens niet alleen handig voor "versieren", maar ook voor presentaties en toespraken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114426971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reden is dat je op dat moment dan te veel met je "logische hersenhelft denkt".

Er zijn verschillende manieren om je "spontane" hersengedeelte te trainen. Hier komt het "viben" ook vandaan en dergelijke, het uitspugen van willekeurige woorden die in je op komen en willekeurige onderwerpen. Probeer een zin te verzinnen, daar 1 woord uit te pakken en dan door te praten. Je kunt in principe een oneindig betoog geven als je je hersenen hierop getraint hebt.

Het is overigens niet alleen handig voor "versieren", maar ook voor presentaties en toespraken.
Dit is dan weer een goeie tip.

En praten over je passies. Als je die niet hebt, sja. Dan ben je ook niet bepaald interessant. :')

"Joah, ik heb niet echt passies, jij?"
Zij, denkend: "wat een suffe gozer, daar word ik niet nat van, en als ie zelf al geen passies heeft, hoe kunnen we dan ooit passies delen?"
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:32:24 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114427728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wat versta jij onder ''uitgesproken signalen''... Subtiele hints zijn naar mijn mening ook ''uitgesproken signalen'' Als jij ze herkent, dan is het duidelijk dat er aantrekkingskracht is.

Maar ik zou nooit een meid zoenen waar ik geen signaal van ontvang. Ben dan ook qua zoenen nooit afgewezen.
Uitgesproken signalen: fysiek contact maken, dichterbij komen, blijven plakken terwijl er verder niemand is, maar ik ben gewoon te blind voor subtiele hints denk ik... Heb jij voorbeelden van wat jij herkent als subtiel doch duidelijk?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114427889
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is dan weer een goeie tip.

En praten over je passies. Als je die niet hebt, sja. Dan ben je ook niet bepaald interessant. :')

"Joah, ik heb niet echt passies, jij?"
Zij, denkend: "wat een suffe gozer, daar word ik niet nat van, en als ie zelf al geen passies heeft, hoe kunnen we dan ooit passies delen?"
Ja idd, al hoeven passies niet perse echt iets groots te zijn. Als je zelfs al iets kleins leuk vind en ervan kunt genieten voelt ze die positiviteit al. Vrouwen zijn in principe niet geinteresseerd in de passie zelf, maar in de emotie die het bij je teweeg brengt. Dat wilt ze ook voelen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:40:28 #219
12888 Skull-splitter
pi_114428084
quote:

[..]

Ik val meestal gewoon midden in de discussie met een stelling die laat zien dat ik luister en denk. Dan ben ik meteen betrokken in het gesprek en heb je echt contact. Geldt voor mannen EN vrouwengroepen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:43:21 #220
12888 Skull-splitter
pi_114428237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja idd, al hoeven passies niet perse echt iets groots te zijn. Als je zelfs al iets kleins leuk vind en ervan kunt genieten voelt ze die positiviteit al. Vrouwen zijn in principe niet geinteresseerd in de passie zelf, maar in de emotie die het bij je teweeg brengt. Dat wilt ze ook voelen.
Mjah, ik ben een nerd van hier tot tokyo, en steek dat niet meer onder stoelen of banken. Gevolg is dat het niet meer een probleem is en vaak zelfs gewaardeerd wordt.

Just fucking BE. En geef oprecht aandacht, niet puur om in iemands broekje te komen. Leer iemand kennen en laat iemand jou kennen.
pi_114428932
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, ik ben een nerd van hier tot tokyo, en steek dat niet meer onder stoelen of banken. Gevolg is dat het niet meer een probleem is en vaak zelfs gewaardeerd wordt.

Just fucking BE. En geef oprecht aandacht, niet puur om in iemands broekje te komen. Leer iemand kennen en laat iemand jou kennen.
Passies zijn idd niet perse nodig. Als je die emoties los kunt maken bij haar zonder passies is het net zo goed. Zodra je in het moment leeft en geniet van alles om je heen voelt ze die emotie ook. In principe zit je dan op dat moment in je passie.
pi_114429066
Ik heb overigens kingtoppie "infield ;)" gezien. Hij is echt niet saai en doet het goed. In principe is het gewoon puntjes op de i zetten.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:00:27 #223
12888 Skull-splitter
pi_114429069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Passies zijn idd niet perse nodig. Als je die emoties los kunt maken bij haar zonder passies is het net zo goed. Zodra je in het moment leeft en geniet van alles om je heen voelt ze die emotie ook. In principe zit je dan op dat moment in je passie.
nederfuckinglands, veel, graag. geen zweefteverij meer.
pi_114429159
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

nederfuckinglands, veel, graag. geen zweefteverij meer.
Precies letterlijk wat ik zeg: Geniet van alles om je heen. Als je een fontein ziet, geniet ervan. Hoor je muziek, geniet er van. Zie je een mooie stoepsteen, geniet er van. Maak van de wereld om je heen je passie, maak jezelf gelukkiger dan je al bent.
pi_114429555
Geniet van je passies, maar ook gewoon van het moment :)

http://www.flabber.nl/lin(...)0-meter-horden-11946
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')