SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zorg je ervoor dat vrouwen jou willen ontmoeten ipv andersom?Rustig aan.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
0 uit 0 is niks, dus 0%.Lichaamstaal. En gewoon chill zijn en niet gefocust zijn op het resultaat, maar op de lol van het proces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zorg je ervoor dat vrouwen jou willen ontmoeten ipv andersom?
Vind vrouwen aanspreken op zich gewoon al eens leuk, stelletje otters, ipv dat als een noodzakelijk kwaad te zien om haar in bed te krijgen! Gewoon lol hebben
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
0 uit 0 is niks, dus 0%.Tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe zorg je ervoor dat vrouwen jou willen ontmoeten ipv andersom?
Bekend zijn of rijk zijn helpt ook, maar dat is iets moeilijker te bereiken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lichaamstaal. En gewoon chill zijn en niet gefocust zijn op het resultaat, maar op de lol van het proces.
Vind vrouwen aanspreken op zich gewoon al eens leuk, stelletje otters, ipv dat als een noodzakelijk kwaad te zien om haar in bed te krijgen! Gewoon lol hebben
Het lijkt me irreëel te streven naar 100%. Er zijn mensen die geen interesse hebben om met andere mensen te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.
Het persoon dat de ander aanspreekt is in mijn geval 95% van de keren mezelf... En van de meisjes die dan nog een soort van leuk reageren doet wellicht 35% moeite om met mij te praten, bij de andere 65% zou het gesprek doodlopen als ik mijn mond zou houden.
Tis niet 1/3 meiden, tis 1/3 van de meiden die leuk reageren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt me irreëel te streven naar 100%. Er zijn mensen die geen interesse hebben om met andere mensen te praten.
1 op 3 meiden die moeite doet om met jou te praten, dat is toch al heel mooi?
Ik ga er dan ook redelijk vaak heel snel weer vandoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien kan het ook niet met iedereen klikken? 100% is een irreëel verwachtingspatroon. Er zijn meer mensen waarmee ik geen klik heb, dan met wie ik wel een klik heb. En van degene waar ik geen klik mee heb, kan ik met de meeste best een gesprek voeren maar echt boeien doet het niet.
Je hoeft bovendien het gesprek niet gaande te houden, natuurlijk. Alert zo geforceerd voelt, dan zou ik een eind aanhef gesprek maken en er vandoor gaan.
Ok, waarom ben je daar in teleurgesteld? Je hebt toch zelf ook mensen met wie je goed omgaat en mensen met wie je liever niet omgaat? Daarnaast het al eerder aangehaalde "zin". Ik ga ook wel eens met een vriend ergens heen om te kletsen en een pintje te drinken. Dan heb ik ook geen behoefte aan wildevreemde vrouwen die zich ermee komen bemoeien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet 1/3 meiden, tis 1/3 van de meiden die leuk reageren.
Is dat je doel? Ik vind je een beetje geobsedeerd overkomen met je getalletjes altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook redelijk vaak heel snel weer vandoor.
Maar ik word minder dan 5% van de keren dat er een gesprekje komt aangesproken door een vrouw die enigszins een gesprek met mij wilt voeren. Ik vind 5% trouwens wel erg aan de hoge kant nog....
Dus dat is miniem te noemen en ik vraag me af hoe dat kan veranderen.
Vandaar je geschminkte gezicht ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Aandacht moet je genereren. En vrouwen zijn veel subtieler in contact maken dan het "lompe" aanspreken. Herken dat en er gaat een mooie wereld voor je open.
Al vermoed ik dat kingtoppie gewoon wat ze noemen een "saaie lul" is.
Ik ben daarin teleurgesteld omdat ik iets wil wat ik niet kan krijgenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, waarom ben je daar in teleurgesteld? Je hebt toch zelf ook mensen met wie je goed omgaat en mensen met wie je liever niet omgaat? Daarnaast het al eerder aangehaalde "zin". Ik ga ook wel eens met een vriend ergens heen om te kletsen en een pintje te drinken. Dan heb ik ook geen behoefte aan wildevreemde vrouwen die zich ermee komen bemoeien.
Het zal natuurlijk ook afhangen van de plaats waar je bent. Een disco is natuurlijk anders dan een pub.
Heerlijk Halloween.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar je geschminkte gezicht ?
Nee, ik ben daar dan ook te slim voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat je doel? Ik vind je een beetje geobsedeerd overkomen met je getalletjes altijdGEwoon plezier maken, wat kletsen hier en daar en niet te veel verwachten. Als jij iemand leuk vindt, ga je ervoor. Als je dan gaat wachten tot ze naar jou komt, omdat jij vindt dat het aantal vrouwen dat actie onderneemt, wel erg laag is, dan vind ik dat niet zo slim
Leuk vermoeden, ik heb genoeg humor intellect heb een prima uiterlijk, kan dansen drink een biertje ben gezellig, spreek vreemde mensen aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Al vermoed ik dat kingtoppie gewoon wat ze noemen een "saaie lul" is.
Dat kan ik online niet zien. Waarschijnlijk ben je te saai en/of mist seksuele/flirterige spanning.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk vermoeden, ik heb genoeg humor intellect heb een prima uiterlijk, kan dansen drink een biertje ben gezellig, spreek vreemde mensen aan.
Waar gaat het fout?
Tja, je kunt het jammer blijven vinden, je kunt het ook gewoon accepteren. Scheelt een hoop frustratiesquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar dan ook te slim voor(
)
Maar ik vind het wel jammer.
Ik ben verder niet slecht te noemen qua versieren ehm..... 't leverd me alleen nooit iets op omdat het op te weinig gebaseerd is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ik online niet zien. Waarschijnlijk ben je te saai en/of mist seksuele/flirterige spanning.
Maak es een schuine/seksuele opmerking, liefst met humor gebracht. Dat kan de deur openen.
Wat bedoel je met 'op te weinig gebaseerd'?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben verder niet slecht te noemen qua versieren ehm..... 't leverd me alleen nooit iets op omdat het op te weinig gebaseerd is.
Dat subtiele contact maken herken ik ook wel, zo subtiel is het nou ook weer niet om steeds naar iemand te kijken.
Kortdurige lust zonder emotionele verbondenheid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'op te weinig gebaseerd'?
Dat heb je toch ook niet meteen na de eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kortdurige lust zonder emotionele verbondenheid.
Als jij genoeg vrouwen zoent, zit er bij hen genoeg rmotionele verbondenheid. Of je moet alleen jonge Breezahsletjes "bekken"quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kortdurige lust zonder emotionele verbondenheid.
Ligt eraan hoe jij emotionele verbondenheid definieerd....quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook niet meteen na de eerste ontmoeting?
En jij gaat zoenen en eventueel meer met vrouwen waarmee je geen klik hebt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij emotionele verbondenheid definieerd....
Als er een ''klik'' is noem ik dat al emotioneel verbonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |