abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114414615
0 uit 0 is niks, dus 0%.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe zorg je ervoor dat vrouwen jou willen ontmoeten ipv andersom?
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:48:20 #152
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114414873
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
0 uit 0 is niks, dus 0%.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichaamstaal. En gewoon chill zijn en niet gefocust zijn op het resultaat, maar op de lol van het proces.

Vind vrouwen aanspreken op zich gewoon al eens leuk, stelletje otters, ipv dat als een noodzakelijk kwaad te zien om haar in bed te krijgen! Gewoon lol hebben :s)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:51:02 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114414999
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
0 uit 0 is niks, dus 0%.
SPOILER
Tof zijn.

Bekend zijn of rijk zijn helpt ook, maar dat is iets moeilijker te bereiken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114415011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lichaamstaal. En gewoon chill zijn en niet gefocust zijn op het resultaat, maar op de lol van het proces.

Vind vrouwen aanspreken op zich gewoon al eens leuk, stelletje otters, ipv dat als een noodzakelijk kwaad te zien om haar in bed te krijgen! Gewoon lol hebben :s)
Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.

Het persoon dat de ander aanspreekt is in mijn geval 95% van de keren mezelf... En van de meisjes die dan nog een soort van leuk reageren doet wellicht 35% moeite om met mij te praten, bij de andere 65% zou het gesprek doodlopen als ik mijn mond zou houden.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:55:23 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114415195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.

Het persoon dat de ander aanspreekt is in mijn geval 95% van de keren mezelf... En van de meisjes die dan nog een soort van leuk reageren doet wellicht 35% moeite om met mij te praten, bij de andere 65% zou het gesprek doodlopen als ik mijn mond zou houden.
Het lijkt me irreëel te streven naar 100%. Er zijn mensen die geen interesse hebben om met andere mensen te praten.
1 op 3 meiden die moeite doet om met jou te praten, dat is toch al heel mooi?
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 14:58:56 #156
5428 crew  miss_sly
pi_114415356
Bovendien kan het ook niet met iedereen klikken? 100% is een irreëel verwachtingspatroon. Er zijn meer mensen waarmee ik geen klik heb, dan met wie ik wel een klik heb. En van degene waar ik geen klik mee heb, kan ik met de meeste best een gesprek voeren maar echt boeien doet het niet.

Je hoeft bovendien het gesprek niet gaande te houden, natuurlijk. Alert zo geforceerd voelt, dan zou ik een eind aanhef gesprek maken en er vandoor gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114415458
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het lijkt me irreëel te streven naar 100%. Er zijn mensen die geen interesse hebben om met andere mensen te praten.
1 op 3 meiden die moeite doet om met jou te praten, dat is toch al heel mooi?
Tis niet 1/3 meiden, tis 1/3 van de meiden die leuk reageren.
Rustig aan.
pi_114415492
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien kan het ook niet met iedereen klikken? 100% is een irreëel verwachtingspatroon. Er zijn meer mensen waarmee ik geen klik heb, dan met wie ik wel een klik heb. En van degene waar ik geen klik mee heb, kan ik met de meeste best een gesprek voeren maar echt boeien doet het niet.

Je hoeft bovendien het gesprek niet gaande te houden, natuurlijk. Alert zo geforceerd voelt, dan zou ik een eind aanhef gesprek maken en er vandoor gaan.
Ik ga er dan ook redelijk vaak heel snel weer vandoor.

Maar ik word minder dan 5% van de keren dat er een gesprekje komt aangesproken door een vrouw die enigszins een gesprek met mij wilt voeren. Ik vind 5% trouwens wel erg aan de hoge kant nog....

Dus dat is miniem te noemen en ik vraag me af hoe dat kan veranderen.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:05:58 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114415671
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis niet 1/3 meiden, tis 1/3 van de meiden die leuk reageren.
Ok, waarom ben je daar in teleurgesteld? Je hebt toch zelf ook mensen met wie je goed omgaat en mensen met wie je liever niet omgaat? Daarnaast het al eerder aangehaalde "zin". Ik ga ook wel eens met een vriend ergens heen om te kletsen en een pintje te drinken. Dan heb ik ook geen behoefte aan wildevreemde vrouwen die zich ermee komen bemoeien.

Het zal natuurlijk ook afhangen van de plaats waar je bent. Een disco is natuurlijk anders dan een pub.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 15:06:51 #160
5428 crew  miss_sly
pi_114415715
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga er dan ook redelijk vaak heel snel weer vandoor.

Maar ik word minder dan 5% van de keren dat er een gesprekje komt aangesproken door een vrouw die enigszins een gesprek met mij wilt voeren. Ik vind 5% trouwens wel erg aan de hoge kant nog....

Dus dat is miniem te noemen en ik vraag me af hoe dat kan veranderen.
Is dat je doel? Ik vind je een beetje geobsedeerd overkomen met je getalletjes altijd :o GEwoon plezier maken, wat kletsen hier en daar en niet te veel verwachten. Als jij iemand leuk vindt, ga je ervoor. Als je dan gaat wachten tot ze naar jou komt, omdat jij vindt dat het aantal vrouwen dat actie onderneemt, wel erg laag is, dan vind ik dat niet zo slim :)
pi_114416225
Aandacht moet je genereren. En vrouwen zijn veel subtieler in contact maken dan het "lompe" aanspreken. Herken dat en er gaat een mooie wereld voor je open.

Al vermoed ik dat kingtoppie gewoon wat ze noemen een "saaie lul" is. :+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114416346
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Aandacht moet je genereren. En vrouwen zijn veel subtieler in contact maken dan het "lompe" aanspreken. Herken dat en er gaat een mooie wereld voor je open.

Vandaar je geschminkte gezicht ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_114416369
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ok, waarom ben je daar in teleurgesteld? Je hebt toch zelf ook mensen met wie je goed omgaat en mensen met wie je liever niet omgaat? Daarnaast het al eerder aangehaalde "zin". Ik ga ook wel eens met een vriend ergens heen om te kletsen en een pintje te drinken. Dan heb ik ook geen behoefte aan wildevreemde vrouwen die zich ermee komen bemoeien.

Het zal natuurlijk ook afhangen van de plaats waar je bent. Een disco is natuurlijk anders dan een pub.
Ik ben daarin teleurgesteld omdat ik iets wil wat ik niet kan krijgen :P
Rustig aan.
pi_114416469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vandaar je geschminkte gezicht ?
Heerlijk Halloween. O+
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114416500
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat je doel? Ik vind je een beetje geobsedeerd overkomen met je getalletjes altijd :o GEwoon plezier maken, wat kletsen hier en daar en niet te veel verwachten. Als jij iemand leuk vindt, ga je ervoor. Als je dan gaat wachten tot ze naar jou komt, omdat jij vindt dat het aantal vrouwen dat actie onderneemt, wel erg laag is, dan vind ik dat niet zo slim :)
Nee, ik ben daar dan ook te slim voor 8-) ( :') )

Maar ik vind het wel jammer.
Rustig aan.
pi_114416574
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef El_Matador het volgende:
Leuk vermoeden, ik heb genoeg humor intellect heb een prima uiterlijk, kan dansen drink een biertje ben gezellig, spreek vreemde mensen aan.

Waar gaat het fout?
Rustig aan.
pi_114416782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk vermoeden, ik heb genoeg humor intellect heb een prima uiterlijk, kan dansen drink een biertje ben gezellig, spreek vreemde mensen aan.

Waar gaat het fout?
Dat kan ik online niet zien. Waarschijnlijk ben je te saai en/of mist seksuele/flirterige spanning.

Maak es een schuine/seksuele opmerking, liefst met humor gebracht. Dat kan de deur openen.

Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 15:35:43 #168
5428 crew  miss_sly
pi_114417010
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik ben daar dan ook te slim voor 8-) ( :') )

Maar ik vind het wel jammer.
Tja, je kunt het jammer blijven vinden, je kunt het ook gewoon accepteren. Scheelt een hoop frustraties ;)
pi_114417624
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan ik online niet zien. Waarschijnlijk ben je te saai en/of mist seksuele/flirterige spanning.

Maak es een schuine/seksuele opmerking, liefst met humor gebracht. Dat kan de deur openen.
Ik ben verder niet slecht te noemen qua versieren ehm..... 't leverd me alleen nooit iets op omdat het op te weinig gebaseerd is.

Dat subtiele contact maken herken ik ook wel, zo subtiel is het nou ook weer niet om steeds naar iemand te kijken.
Rustig aan.
pi_114417770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben verder niet slecht te noemen qua versieren ehm..... 't leverd me alleen nooit iets op omdat het op te weinig gebaseerd is.

Dat subtiele contact maken herken ik ook wel, zo subtiel is het nou ook weer niet om steeds naar iemand te kijken.
Wat bedoel je met 'op te weinig gebaseerd'?

pi_114417939
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'op te weinig gebaseerd'?
Kortdurige lust zonder emotionele verbondenheid.
Rustig aan.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 16:00:36 #172
5428 crew  miss_sly
pi_114418103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb je toch ook niet meteen na de eerste ontmoeting?
pi_114418142
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij genoeg vrouwen zoent, zit er bij hen genoeg rmotionele verbondenheid. Of je moet alleen jonge Breezahsletjes "bekken" :r die niets geven om een tong in hun melkmuil. Serieuze vrouwen voelen ook iets bij het zoenen.

Serieuze mannen ook.

Ik vermoed dus dat het probleem bij jou ligt; open yourself for your feelings (and let 'm out).

pi_114418217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat heb je toch ook niet meteen na de eerste ontmoeting?
Ligt eraan hoe jij emotionele verbondenheid definieerd....
Als er een ''klik'' is noem ik dat al emotioneel verbonden :P
Rustig aan.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 16:03:20 #175
5428 crew  miss_sly
pi_114418244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe jij emotionele verbondenheid definieerd....
Als er een ''klik'' is noem ik dat al emotioneel verbonden :P
En jij gaat zoenen en eventueel meer met vrouwen waarmee je geen klik hebt?
pi_114418290
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als jij genoeg vrouwen zoent, zit er bij hen genoeg rmotionele verbondenheid. Of je moet alleen jonge Breezahsletjes "bekken" :r die niets geven om een tong in hun melkmuil. Serieuze vrouwen voelen ook iets bij het zoenen.

Serieuze mannen ook.

Ik vermoed dus dat het probleem bij jou ligt; open yourself for your feelings (and let 'm out).
Of een giechelende vrouw van 32 die het echt niet vind kunnen dat ze iets met een veel te jong iemand doet.. Maar wat jij stiekem wel leuk vindt en daarom lekker door blijft gaan met versieren....

Dat is lust / lol hebben... Maar echt emotioneel te noemen vind ik het niet.
Rustig aan.
pi_114418408
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of een giechelende vrouw van 32 die het echt niet vind kunnen dat ze iets met een veel te jong iemand doet.. Maar wat jij stiekem wel leuk vindt en daarom lekker door blijft gaan met versieren....

Dat is lust / lol hebben... Maar echt emotioneel te noemen vind ik het niet.
Ideale kandidaat om je maagdelijkheid te verliezen. _O_

Ervaren vrouwen :9

Dus als je op zoek bent naar kliks; ga daarvoor. Ik neem niet aan dat je alleen maar met cougars zoent?

pi_114418600

[ Bericht 50% gewijzigd door kingtoppie op 19-07-2012 16:20:33 ]
Rustig aan.
pi_114418887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel vrouwen aanspreken.... 2 meisjes per jaar oid die daar misschien onder vallen.
Ondanks mijn redelijke intelligentie snap ik niets van je reactie op mijn stukje. Niet de eerste keer.

Wel iets wat irl vrouwen kan bewegen je als 'vreemd' te betitelen, wat emotionele verbondenheid in de weg kan staan...

pi_114418913
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ondanks mijn redelijke intelligentie snap ik niets van je reactie op mijn stukje. Niet de eerste keer.

Wel iets wat irl vrouwen kan bewegen je als 'vreemd' te betitelen, wat emotionele verbondenheid in de weg kan staan...
Nee, ik ben gewoon iets onduidelijk op het forum af en toe, ligt niet aan jou verder, ik verduidelijk mezelf wel even.
(Ik typ soms een beetje in gedachte en dat is soms erg onduidelijk)
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ideale kandidaat om je maagdelijkheid te verliezen. _O_

Ervaren vrouwen :9

Dus als je op zoek bent naar kliks; ga daarvoor. Ik neem niet aan dat je alleen maar met cougars zoent?
Ik zou wel meer kliks willen hebben en daarvoor willen gaan, maar ik spreek al redelijk veel vrouwen aan en desondanks ervaar ik het maar bij +- 2 vrouwen per jaar (gok ik zo)

En dan heb je nog maar 1 dag / avond iets van een klik gevoelt waarna er nog niet eens een vervolg afspraakje is (Wat ook op niks zou kunnen uitmonden dus)
Rustig aan.
pi_114419061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel vrouwen aanspreken.... 2 meisjes per jaar oid die daar misschien onder vallen.
Je meer openstellen naar hen toe en actief zoeken naar kliks. Hobbies, passies, muziek, film, maar vooral levensinstelling.

Je niet kennende, zou ik je kunnen omschrijven als onverschillig. Dat trekt vrouwen niet aan. Cool wel, maar dat is een subtiel verschil.

pi_114419167
niet in de toekomst denken. en zeker niet voor haar denken. dan ben je al een stap verder.

alles kan misgaan, maar daar moet je niet aan denken. Leef in het moment.

pi_114419217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je meer openstellen naar hen toe en actief zoeken naar kliks. Hobbies, passies, muziek, film, maar vooral levensinstelling.

Je niet kennende, zou ik je kunnen omschrijven als onverschillig. Dat trekt vrouwen niet aan. Cool wel, maar dat is een subtiel verschil.
Wellicht heb je daar gelijk in, maar net zoals andere mensen (Maar bij mij wellicht in extreme mate) fluctueerd mijn gevoel ook een beetje en ben ik het ene moment passie en hobbieloos, maar het andere moment vol lof over bepaalde zaken.
Rustig aan.
pi_114419240
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef El_Matador het volgende:
niet in de toekomst denken. en zeker niet voor haar denken. dan ben je al een stap verder.

alles kan misgaan, maar daar moet je niet aan denken. Leef in het moment.
Dat gaat prima, dat is ook een beetje de strekking van wat firefly in 19 topics probeert uit te leggen.
Rustig aan.
pi_114419407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht heb je daar gelijk in, maar net zoals andere mensen (Maar bij mij wellicht in extreme mate) fluctueerd mijn gevoel ook een beetje en ben ik het ene moment passie en hobbieloos, maar het andere moment vol lof over bepaalde zaken.
Passieloos? Hoe kan dat nou? Ook tijdelijk lijkt me dat onmogelijk...

Hobbyloos? Heb je geen hobbies?

pi_114419479
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Passieloos? Hoe kan dat nou? Ook tijdelijk lijkt me dat onmogelijk...
Vraag mij wat mijn passies zijn en ik kan je niet beantwoorden mijn heer.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:29:23 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114419514
Kingtoppie, waar spreek je deze vrouwen zoal aan?
pi_114419526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag mij wat mijn passies zijn en ik kan je niet beantwoorden mijn heer.
Dat is de kern van je emotionele probleem.

Waar leef jij in godsnaam voor? :o

pi_114419579
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kingtoppie, waar spreek je deze vrouwen zoal aan?
Clubs wel :P Spreek anders minder vrouwen aan eigenlijk. Moet misschien meer activiteiten met vrouwen ondernemen.
Rustig aan.
pi_114419602
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is de kern van je emotionele probleem.

Waar leef jij in godsnaam voor? :o
Geen idee, waar leef jij voor?

Hmm, ik hou van momenten waarin ik geniet van muziek onder genot van een koude alcoholische versnapering. Om te zeggen dat dat mijn passie is gaat me wat stapjes te ver, laat staan dat ik daar altijd van kan genieten.
Rustig aan.
pi_114419689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat aan mij te spiegelen valt. Denk es na, nee beter; voel es diep bij je (no pun intended).

pi_114419716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, ik hou van momenten waarin ik geniet van muziek onder genot van een koude alcoholische versnapering. Om te zeggen dat dat mijn passie is gaat me wat stapjes te ver, laat staan dat ik daar altijd van kan genieten.
Zat ik toch raak met die 'saaie lul'. :D

pi_114419750
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat aan mij te spiegelen valt. Denk es na, nee beter; voel es diep bij je (no pun intended).
Lijkt mij wel eigenlijk... Want ik vraag me af of mensen dat zo makkelijk kunnen beantwoorden over het algemeen.
Rustig aan.
pi_114419765
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zat ik toch raak met die 'saaie lul'. :D
Toch in voor genoeg dingen ;)
Wellicht enorm afgevlakt qua emotie, who knows.
Rustig aan.
pi_114419797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt mij wel eigenlijk... Want ik vraag me af of mensen dat zo makkelijk kunnen beantwoorden over het algemeen.
Nogmaals; wat anderen voelen boeit niet. Het gaat om jou.

En ja, ik kan dat met gemak. Er is zelfs een topic over in R&P.

pi_114419890
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogmaals; wat anderen voelen boeit niet. Het gaat om jou.

En ja, ik kan dat met gemak. Er is zelfs een topic over in R&P.
Ik maak er wel een topic over.Weet jij goed waar je passies liggen?
Rustig aan.
pi_114420090
Jij hebt een topic nodig om je eigen passies te voelen¿

pi_114420308
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt een topic nodig om je eigen passies te voelen¿
Neehoor, ik vraag me alleen af of het zo raar is dat ik het niet weet.
Ik vind het zelf ook mooi om iemand vol lof te horen spreken over iets.
Rustig aan.
pi_114420729
Vraagje mannen,
wanneer je een vrouw aanspreekt is het de bedoeling dat je een leuk gesprek hebt.
Dus vooral niet praten over saaie dingen.

Waar kun je het echter dan wel over hebben?
Hebben jullie een paar goede voorbeelden?
pi_114422644
Nee, alle standaard dingetjes die je kunt verzinnen om over te praten moeten juist uitmonden in iets met gezamenlijke interesses, want je weet niks van elkaar dus je weet elkaars interesses niet dus je weet op het eerste gezicht ook niet waar je over moet praten...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')