abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114419061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel vrouwen aanspreken.... 2 meisjes per jaar oid die daar misschien onder vallen.
Je meer openstellen naar hen toe en actief zoeken naar kliks. Hobbies, passies, muziek, film, maar vooral levensinstelling.

Je niet kennende, zou ik je kunnen omschrijven als onverschillig. Dat trekt vrouwen niet aan. Cool wel, maar dat is een subtiel verschil.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114419167
niet in de toekomst denken. en zeker niet voor haar denken. dan ben je al een stap verder.

alles kan misgaan, maar daar moet je niet aan denken. Leef in het moment.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114419217
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je meer openstellen naar hen toe en actief zoeken naar kliks. Hobbies, passies, muziek, film, maar vooral levensinstelling.

Je niet kennende, zou ik je kunnen omschrijven als onverschillig. Dat trekt vrouwen niet aan. Cool wel, maar dat is een subtiel verschil.
Wellicht heb je daar gelijk in, maar net zoals andere mensen (Maar bij mij wellicht in extreme mate) fluctueerd mijn gevoel ook een beetje en ben ik het ene moment passie en hobbieloos, maar het andere moment vol lof over bepaalde zaken.
Rustig aan.
pi_114419240
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef El_Matador het volgende:
niet in de toekomst denken. en zeker niet voor haar denken. dan ben je al een stap verder.

alles kan misgaan, maar daar moet je niet aan denken. Leef in het moment.
Dat gaat prima, dat is ook een beetje de strekking van wat firefly in 19 topics probeert uit te leggen.
Rustig aan.
pi_114419407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht heb je daar gelijk in, maar net zoals andere mensen (Maar bij mij wellicht in extreme mate) fluctueerd mijn gevoel ook een beetje en ben ik het ene moment passie en hobbieloos, maar het andere moment vol lof over bepaalde zaken.
Passieloos? Hoe kan dat nou? Ook tijdelijk lijkt me dat onmogelijk...

Hobbyloos? Heb je geen hobbies?

pi_114419479
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Passieloos? Hoe kan dat nou? Ook tijdelijk lijkt me dat onmogelijk...
Vraag mij wat mijn passies zijn en ik kan je niet beantwoorden mijn heer.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:29:23 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114419514
Kingtoppie, waar spreek je deze vrouwen zoal aan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114419526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag mij wat mijn passies zijn en ik kan je niet beantwoorden mijn heer.
Dat is de kern van je emotionele probleem.

Waar leef jij in godsnaam voor? :o

pi_114419579
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kingtoppie, waar spreek je deze vrouwen zoal aan?
Clubs wel :P Spreek anders minder vrouwen aan eigenlijk. Moet misschien meer activiteiten met vrouwen ondernemen.
Rustig aan.
pi_114419602
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is de kern van je emotionele probleem.

Waar leef jij in godsnaam voor? :o
Geen idee, waar leef jij voor?

Hmm, ik hou van momenten waarin ik geniet van muziek onder genot van een koude alcoholische versnapering. Om te zeggen dat dat mijn passie is gaat me wat stapjes te ver, laat staan dat ik daar altijd van kan genieten.
Rustig aan.
pi_114419689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat aan mij te spiegelen valt. Denk es na, nee beter; voel es diep bij je (no pun intended).

pi_114419716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm, ik hou van momenten waarin ik geniet van muziek onder genot van een koude alcoholische versnapering. Om te zeggen dat dat mijn passie is gaat me wat stapjes te ver, laat staan dat ik daar altijd van kan genieten.
Zat ik toch raak met die 'saaie lul'. :D

pi_114419750
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat aan mij te spiegelen valt. Denk es na, nee beter; voel es diep bij je (no pun intended).
Lijkt mij wel eigenlijk... Want ik vraag me af of mensen dat zo makkelijk kunnen beantwoorden over het algemeen.
Rustig aan.
pi_114419765
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zat ik toch raak met die 'saaie lul'. :D
Toch in voor genoeg dingen ;)
Wellicht enorm afgevlakt qua emotie, who knows.
Rustig aan.
pi_114419797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt mij wel eigenlijk... Want ik vraag me af of mensen dat zo makkelijk kunnen beantwoorden over het algemeen.
Nogmaals; wat anderen voelen boeit niet. Het gaat om jou.

En ja, ik kan dat met gemak. Er is zelfs een topic over in R&P.

pi_114419890
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogmaals; wat anderen voelen boeit niet. Het gaat om jou.

En ja, ik kan dat met gemak. Er is zelfs een topic over in R&P.
Ik maak er wel een topic over.Weet jij goed waar je passies liggen?
Rustig aan.
pi_114420090
Jij hebt een topic nodig om je eigen passies te voelen¿

pi_114420308
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Jij hebt een topic nodig om je eigen passies te voelen¿
Neehoor, ik vraag me alleen af of het zo raar is dat ik het niet weet.
Ik vind het zelf ook mooi om iemand vol lof te horen spreken over iets.
Rustig aan.
pi_114420729
Vraagje mannen,
wanneer je een vrouw aanspreekt is het de bedoeling dat je een leuk gesprek hebt.
Dus vooral niet praten over saaie dingen.

Waar kun je het echter dan wel over hebben?
Hebben jullie een paar goede voorbeelden?
pi_114422644
Nee, alle standaard dingetjes die je kunt verzinnen om over te praten moeten juist uitmonden in iets met gezamenlijke interesses, want je weet niks van elkaar dus je weet elkaars interesses niet dus je weet op het eerste gezicht ook niet waar je over moet praten...
Rustig aan.
pi_114423098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, alle standaard dingetjes die je kunt verzinnen om over te praten moeten juist uitmonden in iets met gezamenlijke interesses, want je weet niks van elkaar dus je weet elkaars interesses niet dus je weet op het eerste gezicht ook niet waar je over moet praten...
Sorry, maar met dit antwoord kan ik dus niet zo veel.
Want nu weet ik nog steeds niet waar ik over moet praten.

ik loop tegen het probleem aan dat gesprekken vooral uitmonden op standaard onderwerpen als vakantie, weekend besteding en soms zelf werk.
pi_114423145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ik loop tegen het probleem aan dat gesprekken vooral uitmonden op standaard onderwerpen als vakantie, weekend besteding en soms zelf werk.
dingen waar jij met passie over kunt vertellen. dan straal je dat ook uit, en dat is meestal wel positief.

en interesse tonen in haar natuurlijk. vrouwen praten graag over zichzelf, dus maak je geen zorgen. :P
pi_114423169
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef dawg het volgende:

[..]

dingen waar jij met passie over kunt vertellen. dan straal je dat ook uit, en dat is meestal wel positief.

en interesse tonen in haar natuurlijk. vrouwen praten graag over zichzelf, dus maak je geen zorgen. :P
Ok, kun je ook een paar voorbeelden geven van waarmee jij openings gesprekken gevoerd hebt?
pi_114423230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Men haakt altijd in op het gesprek... Gaat het over je vakantie, dan kan je vertellen over van alles en nog wat...

Een turkse kapper... Een boottrip.... Je vrienden....

Je kunt alle kanten op... Zolang het leuke info is dan is het leuk om dat te delen... Maar het past allemaal onder die ''oppervlakkige'' kopjes.
Rustig aan.
pi_114423235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ok, kun je ook een paar voorbeelden geven van waarmee jij openings gesprekken gevoerd hebt?
pff geen idee joh. ligt maar net aan de vrouw in kwestie, de setting, etc.

voorbeelden hebben niet zoveel zin aangezien iedereen anders is, andere interesses.
als jij niets met wielrennen hebt kun je daar ook niet geanimeerd over vertellen. ~:)
pi_114423248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vakantie... Werk... Leefplaats... Muziek... Je reismiddel.. ?
Rustig aan.
pi_114423444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vandaar je geschminkte gezicht ?
En van die lelijke kleurlenzen.
pi_114423524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vakantie... Werk... Leefplaats... Muziek... Je reismiddel.. ?
Dat zijn toch juist de standaard afgezaagde onderwerpen?
Tenminste daar heb ik het ook vaak over, en ik vind die gesprekken zelf al saai, laat staan wat zij er van vindt...
pi_114423768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Tenminste daar heb ik het ook vaak over, en ik vind die gesprekken zelf al saai, laat staan wat zij er van vindt...
Die standaard afgezaagde onderwerpen omvatten een miljoen onderwerpen... Zegmaar subcategorien die juist heel veel kunnen zeggen over jouw leven en wel interessant kunnen zijn.
Rustig aan.
pi_114423806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

als je dat zelf al saai vindt begrijp ik niet goed waarom je daar dan zo vaak over praat. :?
pi_114423899
quote:
19s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef dawg het volgende:

[..]

als je dat zelf al saai vindt begrijp ik niet goed waarom je daar dan zo vaak over praat. :?
Ik sla vaak dicht en weet zo snel niet iets anders te vragen.
pi_114424253
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dussehh... Wie ben jij eigenlijk? :o

*Blablablablabla* :)
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:18:02 #213
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114424612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel, hoe zorg je ervoor dat een vrouw jou aanspreekt en jou wilt leren kennen ipv dat jij als man steeds moeite moet doen om een heel persoon te pijlen.

Het persoon dat de ander aanspreekt is in mijn geval 95% van de keren mezelf... En van de meisjes die dan nog een soort van leuk reageren doet wellicht 35% moeite om met mij te praten, bij de andere 65% zou het gesprek doodlopen als ik mijn mond zou houden.
Wees blij. Zo kan jij tenminste uitzoeken zonder zelf lastig gevallen te worden ;)

O en als je perse toch een antwoord wilt: lichaamstaal :@
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114426253
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nah, onbewust seksualiseren we ook in dat contact als we losser zijn, maar niet op een ongezonde manier, of opvallend.

Seksuele spanning komt echt vanzelf wel, beetje los en grappig zijn zonder te proberen.
Het probleem is echter dat veel mensen te laat zijn hiermee en daardoor in the friendzone terecht komen omdat ze zich te afwachtend hebben opgesteld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114426502
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:

[..]

De reden is dat je op dat moment dan te veel met je "logische hersenhelft denkt".

Er zijn verschillende manieren om je "spontane" hersengedeelte te trainen. Hier komt het "viben" ook vandaan en dergelijke, het uitspugen van willekeurige woorden die in je op komen en willekeurige onderwerpen. Probeer een zin te verzinnen, daar 1 woord uit te pakken en dan door te praten. Je kunt in principe een oneindig betoog geven als je je hersenen hierop getraint hebt.

Het is overigens niet alleen handig voor "versieren", maar ook voor presentaties en toespraken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114426971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reden is dat je op dat moment dan te veel met je "logische hersenhelft denkt".

Er zijn verschillende manieren om je "spontane" hersengedeelte te trainen. Hier komt het "viben" ook vandaan en dergelijke, het uitspugen van willekeurige woorden die in je op komen en willekeurige onderwerpen. Probeer een zin te verzinnen, daar 1 woord uit te pakken en dan door te praten. Je kunt in principe een oneindig betoog geven als je je hersenen hierop getraint hebt.

Het is overigens niet alleen handig voor "versieren", maar ook voor presentaties en toespraken.
Dit is dan weer een goeie tip.

En praten over je passies. Als je die niet hebt, sja. Dan ben je ook niet bepaald interessant. :')

"Joah, ik heb niet echt passies, jij?"
Zij, denkend: "wat een suffe gozer, daar word ik niet nat van, en als ie zelf al geen passies heeft, hoe kunnen we dan ooit passies delen?"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')