+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Spontaniteit doden is iig nooit handig.
Sjans als het ware met je leven: mensen op de bus, de chauffeur zelf, de bakker, politie, alles: het is goed te doen en begin gewoon eens praatjes met mensen.
Je gaat vanzelf doorkrijgen dat het helemaal niet eng is.
Vrouwen zou ik me niet eens druk om maken: dat volgt vanzelf wel. Ga eerst lekker in je vel zitten en zie de wereld als de speelzaal die het is.
Dan doe je toch ergens in je verhaal of manier van doen iets goed. Er zit een hoop bullshit tussen de berichten en filmpjes die firefly3 heeft gepost maar er zitten zeker ook wel goede tips tussen. Wees speels, denk niet te veel na over je reacties, probeer in eerste instantie jezelf te vermaken, etc. Nu moet je je zeker niet als een klootzak gedragen, maar een beetje arrogantie is alleen maar positief.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:20 schreef kree het volgende:
Wat als je wel kunt praten en spontaan ook met eigenlijk iedereen.
Maar er toch nooit een klik komt met een meid?
Ik snap het van mezelf niet.
En meiden waarmee ik erover praat ook niet.
En uiterlijk kan het toch ook niet zijn.
Ik bedoel zie er gewoon uit als 9 van de 10 andere jongens.
Al vaker getest hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik je eigen argument van een paar topics terug; PROBEER het gewoon es een week. Nette kleertjes, gestylede haartjes, mooie schoenen. En zie het verschil in reactie.
En dat is gelijk het probleem van de "losers" op FOK!: geen actie ondernemen. Maar wel avond aan avond hier komen klagen dat er geen verbetering zit in het contact met vrouwen. Dan wordt er weer een of ander slap excuus van stal gehaald.
Prima als je niet wil veranderen, maar verwacht dan ook geen verandering bij de dames. Wederom jouw eigen argument.
Het was Einstein die zei dat dezelfde dingen blijven doen geen nieuwe resultaten oplevert. Toch geen domme man, lijkt me zo...
Dat is stap nr 1). Als er geen geflirt is met vrouwen maar puur dezelfde interactie als met de chauffeur of politie, dan is er geen (seksuele) spanning en beperk je je eigen vijver flink.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Spontaniteit doden is iig nooit handig.
Sjans als het ware met je leven: mensen op de bus, de chauffeur zelf, de bakker, politie, alles: het is goed te doen en begin gewoon eens praatjes met mensen.
Je gaat vanzelf doorkrijgen dat het helemaal niet eng is.
Vrouwen zou ik me niet eens druk om maken: dat volgt vanzelf wel. Ga eerst lekker in je vel zitten en zie de wereld als de speelzaal die het is.
Ja en dat is verkeerd. Socializen staat niet gelijk aan flirten. Socializen is stap nr 1. (Of zelfs stap nr 0). Ze moet er op een natuurlijke manier achter komen dat je haar leuk vind, daar gaat het om. Niet om jezelf in the friendzone te lullen. Verder: Vrouwen bellen niet zo snel terug of smsen niet als je puur een "socialize frame" hebt opgezet, want:quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
+1
Dat zeg ik geloof ik al vanaf mijn eerste post in deze reeks
Nah, onbewust seksualiseren we ook in dat contact als we losser zijn, maar niet op een ongezonde manier, of opvallend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is stap nr 1). Als er geen geflirt is met vrouwen maar puur dezelfde interactie als met de chauffeur of politie, dan is er geen (seksuele) spanning en beperk je je eigen vijver flink.
Zoals telkens mis je de point van een post, dus ik ga hier verder niet op in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja en dat is verkeerd. Socializen staat niet gelijk aan flirten. Socializen is stap nr 1. (Of zelfs stap nr 0). Ze moet er op een natuurlijke manier achter komen dat je haar leuk vind, daar gaat het om. Niet om jezelf in the friendzone te lullen. Verder: Vrouwen bellen niet zo snel terug of smsen niet als je puur een "socialize frame" hebt opgezet, want:
A) Ze weet dan niet wat je van haar wilt, en het kan daardoor creepy zijn.
B) Je bent "saai".
C) Socializen is leuk, maar ze heeft haar eigen vriendenkring.
D) Je bent 1 van de 1000 die haar aanspreekt.
E) Het is raar, waarom zou je haar nummer willen als je niets wilt?
Nog meer redenen om je intenties te laten blijken:
1) Probeer haar maar ineens spontaan aan te raken of te zoenen als je elkaar al te vaak gesproken hebt/gezien als vrienden. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
2) Ze komt iemand anders tegen die wel "harder gaat". Dan gaat ze daar iets mee beginnen.
3) Altijd je eigen intenties volgen, niet je gevoel verbergen. Expressie moet altijd de basis zijn van je leven en niet impressie en het verbergen van (seksuele) gevoelens.
Uit ervaring kan ik spreken dat vrouwen pas open staan als je zelf open staat. Het is niet wat alleen bij mij werkt, maar bij iedereen. Hoe langer je wacht met je eigen intenties volgen, hoe groter het gat voor jezelf om eruit te komen.
Zolang er genoeg successen zijn die nuance aan firefly kunnen aanbrengen, vind ik wel een interessante discussie. Bovenstaande post van Firefly is gecharcheerd maar snijdt wel degelijk hout: iets van intentie is wel handig om te laten weten, en veel vrouwen durven/willen de eerste stap niet nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Re het volgende:
Wie geeft me een reden dit topic nog open te laten behalve om firefly zijn eigen verdomhoekje te geven?
Ik denk haast dat ze het nooit doen tenzij je een of andere bekende acteur bent ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zolang er genoeg successen zijn die nuance aan firefly kunnen aanbrengen, vind ik wel een interessante discussie. Bovenstaande post van Firefly is gecharcheerd maar snijdt wel degelijk hout: iets van intentie is wel handig om te laten weten, en veel vrouwen durven/willen de eerste stap niet nemen.
Een vertaling naar normaal Nederlands zou al zoveel schelen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Re het volgende:
True, maar dan moet hij wel wat stugheid laten varen
Ik ben zelf altijd heel erg slecht geweest in timing, terwijl ik voor sommige vrouwen echt wel interessant ben kennelijk. Laatste tijd boeit het me gewoon minder en schuif ik na een tijd praten gewoon wat dichterbij en zoen ik haar, ook als ik geen uitgesproken signalen zie. Het ergste wat kan gebeuren is immers dat ze zich terugtrekt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk haast dat ze het nooit doen tenzij je een of andere bekende acteur bent ofzo
Ik vind hier wel lol in de lucht hangen, maar wordt Firefly met zijn onnavolgbare taalgebruik wel een beetje moe. Gewoon nederlands, meebewegen met antwoorden. Als hij net zo'n heipaal is met het versieren dan is het geen relatiemateriaal iig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehm, dit is meer de ONS tegenhanger van ''het serieuze versieren'' topic vind ik eigenlijk een beetje...
Hoe zorg je ervoor dat je zoveel mogelijk aantrekkingskracht in zo een kort mogelijke tijd 'maakt'
Is dat niet genoeg reden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Re het volgende:
Wie geeft me een reden dit topic nog open te laten behalve om firefly zijn eigen verdomhoekje te geven?
0 uit 0 is ook 100%.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wat versta jij onder ''uitgesproken signalen''... Subtiele hints zijn naar mijn mening ook ''uitgesproken signalen'' Als jij ze herkent, dan is het duidelijk dat er aantrekkingskracht is.
Maar ik zou nooit een meid zoenen waar ik geen signaal van ontvang. Ben dan ook qua zoenen nooit afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |