abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114394440
Wat ik grappig vindt om te lezen, dat ik me beter moet kleden enzo.
Haha volgens mij heeft de helft nooit gezien hoe ik erbij loop.

Lijkt mij opzich wel oke namelijk :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 19 juli 2012 @ 00:13:45 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114395458
Spontaniteit doden is iig nooit handig.

Sjans als het ware met je leven: mensen op de bus, de chauffeur zelf, de bakker, politie, alles: het is goed te doen en begin gewoon eens praatjes met mensen.

Je gaat vanzelf doorkrijgen dat het helemaal niet eng is.

Vrouwen zou ik me niet eens druk om maken: dat volgt vanzelf wel. Ga eerst lekker in je vel zitten en zie de wereld als de speelzaal die het is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 00:23:36 #128
5428 crew  miss_sly
pi_114395977
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:

Sjans als het ware met je leven: mensen op de bus, de chauffeur zelf, de bakker, politie, alles: het is goed te doen en begin gewoon eens praatjes met mensen.

Vrouwen zou ik me niet eens druk om maken: dat volgt vanzelf wel. Ga eerst lekker in je vel zitten en zie de wereld als de speelzaal die het is.
+1

Dat zeg ik geloof ik al vanaf mijn eerste post in deze reeks ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114398340
Wat als je wel kunt praten en spontaan ook met eigenlijk iedereen.
Maar er toch nooit een klik komt met een meid?

Ik snap het van mezelf niet.
En meiden waarmee ik erover praat ook niet.

En uiterlijk kan het toch ook niet zijn.
Ik bedoel zie er gewoon uit als 9 van de 10 andere jongens.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 19 juli 2012 @ 01:31:45 #130
12888 Skull-splitter
pi_114398576
Insteek? Praten lukt, maar de klik komt er niet omdat je niet persoonlijk genoeg contact maakt of juist te wellicht. Of kun je, net als ik vaak heb, signalen gewoon slecht lezen?
pi_114400414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:20 schreef kree het volgende:
Wat als je wel kunt praten en spontaan ook met eigenlijk iedereen.
Maar er toch nooit een klik komt met een meid?

Ik snap het van mezelf niet.
En meiden waarmee ik erover praat ook niet.

En uiterlijk kan het toch ook niet zijn.
Ik bedoel zie er gewoon uit als 9 van de 10 andere jongens.
Dan doe je toch ergens in je verhaal of manier van doen iets goed. Er zit een hoop bullshit tussen de berichten en filmpjes die firefly3 heeft gepost maar er zitten zeker ook wel goede tips tussen. Wees speels, denk niet te veel na over je reacties, probeer in eerste instantie jezelf te vermaken, etc. Nu moet je je zeker niet als een klootzak gedragen, maar een beetje arrogantie is alleen maar positief.

Bij mij ligt het probleem juist bij het aanspreken. Door een wat problematische jeugd is mijn zelfvertrouwen echt keihard de grond in getrapt. Nu begint het langzamerhand steeds meer terug te komen maar het blijft lastig en aanspreken is nog steeds iets wat ik praktisch nooit doe. (en per se deze zomer wil veranderen)

Als ik mij eenmaal op mijn gemak voel bij een chick en weet dat ik haar kan vertrouwen (geen kwestie van minuten of uren, eerder dagen/weken). Dan kan ik heel speels, uitdagend en een tikkeltje arrogant zijn, en iedereen vindt dat dan ook fantastisch. Alleen tegen die tijd zit ik vaak al in een friendzone of zijn er andere omstandigheden waardoor dat hem dus niet wordt.

En dan kunnen nog zoveel mensen tegen je zeggen dat je er prima uitziet, dat je echt wel iemand vindt en hartstikke leuk bent. Of dat je nog veel meer chicks dan hun kan regelen. Het helpt gewoon niet, je moet eerst genoeg zelfvertrouwen zien te kweken. Ja, geregeld naar de kapper, een goede kledingstijl en persoonlijke verzorging helpen hier zeker bij maar het is lang niet genoeg.

Wat ik probeer te zeggen met dit alles, uiterlijk is zeker belangrijk en het geeft je zeker een boost. Maar uiteindelijk blijft het belangrijkste dat je eerst je innerlijk op orde hebt want al ben je een van de leukste mensen op aarde zonder zelfvertrouwen ben je niets.
pi_114401687
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik gebruik je eigen argument van een paar topics terug; PROBEER het gewoon es een week. Nette kleertjes, gestylede haartjes, mooie schoenen. En zie het verschil in reactie.

En dat is gelijk het probleem van de "losers" op FOK!: geen actie ondernemen. Maar wel avond aan avond hier komen klagen dat er geen verbetering zit in het contact met vrouwen. Dan wordt er weer een of ander slap excuus van stal gehaald.

Prima als je niet wil veranderen, maar verwacht dan ook geen verandering bij de dames. Wederom jouw eigen argument.

Het was Einstein die zei dat dezelfde dingen blijven doen geen nieuwe resultaten oplevert. Toch geen domme man, lijkt me zo...
Al vaker getest hoor ;). Toen ik te netjes was, werd ik zelfs daarop aangesproken en 'getest', terwijl ze haar bitchshield hoog had staan. Vrouwen kunnen zelfs verlegen worden daardoor of onzeker als ze zelf minder netjes zijn gekleed. Terwijl toen ik een heel simpel shirt en ook nog eens een vieze cola vlek had, werd ik over mijn shirt heen gestreeld en vroeg ze hoe het kwam met puppy ogen.

Op een gegeven moment ben je hier dus gewoon "overheen gegroeid" en kan kleren in je voordeel of nadeel werken, het is allemaal zeer willekeurig. Je succes hangt dan alleen maar af aan de actie die je zelf onderneemt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114401714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:13 schreef Skull-splitter het volgende:

Dat is stap nr 1). Als er geen geflirt is met vrouwen maar puur dezelfde interactie als met de chauffeur of politie, dan is er geen (seksuele) spanning en beperk je je eigen vijver flink.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114401721
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 00:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1

Dat zeg ik geloof ik al vanaf mijn eerste post in deze reeks ;)
Ja en dat is verkeerd. Socializen staat niet gelijk aan flirten. Socializen is stap nr 1. (Of zelfs stap nr 0). Ze moet er op een natuurlijke manier achter komen dat je haar leuk vind, daar gaat het om. Niet om jezelf in the friendzone te lullen. Verder: Vrouwen bellen niet zo snel terug of smsen niet als je puur een "socialize frame" hebt opgezet, want:

A) Ze weet dan niet wat je van haar wilt, en het kan daardoor creepy zijn.
B) Je bent "saai".
C) Socializen is leuk, maar ze heeft haar eigen vriendenkring.
D) Je bent 1 van de 1000 die haar aanspreekt.
E) Het is raar, waarom zou je haar nummer willen als je niets wilt?

Nog meer redenen om je intenties te laten blijken:
1) Probeer haar maar ineens spontaan aan te raken of te zoenen als je elkaar al te vaak gesproken hebt/gezien als vrienden. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
2) Ze komt iemand anders tegen die wel "harder gaat". Dan gaat ze daar iets mee beginnen.
3) Altijd je eigen intenties volgen, niet je gevoel verbergen. Expressie moet altijd de basis zijn van je leven en niet impressie en het verbergen van (seksuele) gevoelens.

Uit ervaring kan ik spreken dat vrouwen pas open staan als je zelf open staat. Het is niet wat alleen bij mij werkt, maar bij iedereen. Hoe langer je wacht met je eigen intenties volgen, hoe groter het gat voor jezelf om eruit te komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 19-07-2012 08:02:28 ]
  donderdag 19 juli 2012 @ 12:52:59 #135
12888 Skull-splitter
pi_114409952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is stap nr 1). Als er geen geflirt is met vrouwen maar puur dezelfde interactie als met de chauffeur of politie, dan is er geen (seksuele) spanning en beperk je je eigen vijver flink.
Nah, onbewust seksualiseren we ook in dat contact als we losser zijn, maar niet op een ongezonde manier, of opvallend.

Seksuele spanning komt echt vanzelf wel, beetje los en grappig zijn zonder te proberen.
pi_114410003
19e deel _O_
Rustig aan.
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 12:58:32 #137
5428 crew  miss_sly
pi_114410152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 07:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja en dat is verkeerd. Socializen staat niet gelijk aan flirten. Socializen is stap nr 1. (Of zelfs stap nr 0). Ze moet er op een natuurlijke manier achter komen dat je haar leuk vind, daar gaat het om. Niet om jezelf in the friendzone te lullen. Verder: Vrouwen bellen niet zo snel terug of smsen niet als je puur een "socialize frame" hebt opgezet, want:

A) Ze weet dan niet wat je van haar wilt, en het kan daardoor creepy zijn.
B) Je bent "saai".
C) Socializen is leuk, maar ze heeft haar eigen vriendenkring.
D) Je bent 1 van de 1000 die haar aanspreekt.
E) Het is raar, waarom zou je haar nummer willen als je niets wilt?

Nog meer redenen om je intenties te laten blijken:
1) Probeer haar maar ineens spontaan aan te raken of te zoenen als je elkaar al te vaak gesproken hebt/gezien als vrienden. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.
2) Ze komt iemand anders tegen die wel "harder gaat". Dan gaat ze daar iets mee beginnen.
3) Altijd je eigen intenties volgen, niet je gevoel verbergen. Expressie moet altijd de basis zijn van je leven en niet impressie en het verbergen van (seksuele) gevoelens.

Uit ervaring kan ik spreken dat vrouwen pas open staan als je zelf open staat. Het is niet wat alleen bij mij werkt, maar bij iedereen. Hoe langer je wacht met je eigen intenties volgen, hoe groter het gat voor jezelf om eruit te komen.
Zoals telkens mis je de point van een post, dus ik ga hier verder niet op in.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:05:07 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114410449
Wie geeft me een reden dit topic nog open te laten behalve om firefly zijn eigen verdomhoekje te geven?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:07:32 #139
12888 Skull-splitter
pi_114410539
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Re het volgende:
Wie geeft me een reden dit topic nog open te laten behalve om firefly zijn eigen verdomhoekje te geven?
Zolang er genoeg successen zijn die nuance aan firefly kunnen aanbrengen, vind ik wel een interessante discussie. Bovenstaande post van Firefly is gecharcheerd maar snijdt wel degelijk hout: iets van intentie is wel handig om te laten weten, en veel vrouwen durven/willen de eerste stap niet nemen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:08:50 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114410587
True, maar dan moet hij wel wat stugheid laten varen
  Moderator donderdag 19 juli 2012 @ 13:12:04 #141
5428 crew  miss_sly
pi_114410703
Het is een blog van firefly, waarin een normale discussie niet echt mogelijk is, omdat hij nergens voor openstaat. Hij heeft een aantal termen die hij te pas en te onpas plaatst, en dat is het dan. een reeks van 19 topics is het imo niet waard, maar ik behoor ook niet tot de doelgroep, zoals firefly al een aantal keren heeft opgemerkt, dus ik heb geen recht van spreken :)
pi_114410784
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zolang er genoeg successen zijn die nuance aan firefly kunnen aanbrengen, vind ik wel een interessante discussie. Bovenstaande post van Firefly is gecharcheerd maar snijdt wel degelijk hout: iets van intentie is wel handig om te laten weten, en veel vrouwen durven/willen de eerste stap niet nemen.
Ik denk haast dat ze het nooit doen tenzij je een of andere bekende acteur bent ofzo :o
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:14:38 #143
12888 Skull-splitter
pi_114410820
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:08 schreef Re het volgende:
True, maar dan moet hij wel wat stugheid laten varen
Een vertaling naar normaal Nederlands zou al zoveel schelen...
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:16:35 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114410909
Een blog, ja dat is leuk!
pi_114410984
Maar ehm, dit is meer de ONS tegenhanger van ''het serieuze versieren'' topic vind ik eigenlijk een beetje...

Hoe zorg je ervoor dat je zoveel mogelijk aantrekkingskracht in zo een kort mogelijke tijd 'maakt'
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:20:16 #146
12888 Skull-splitter
pi_114411051
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk haast dat ze het nooit doen tenzij je een of andere bekende acteur bent ofzo :o
Ik ben zelf altijd heel erg slecht geweest in timing, terwijl ik voor sommige vrouwen echt wel interessant ben kennelijk. Laatste tijd boeit het me gewoon minder en schuif ik na een tijd praten gewoon wat dichterbij en zoen ik haar, ook als ik geen uitgesproken signalen zie. Het ergste wat kan gebeuren is immers dat ze zich terugtrekt.

Ik date nu een meid waar ik ook op een gegeven moment gedacht heb "en nu moet ik dr zoenen want anders ben ik hier weg met lege handen terwijl ik dr echt heel leuk vind". Met succes. Maar zij zei ook direct dat zij de stap niet gemaakt had, ook al vind ze me interessant en leuk.

Uitspraak van een date "ik vond het lastig te bepalen of je eng gek was of leuk gek. Maar nu sta je op de meter aardig in het leuk gek."
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:22:55 #147
12888 Skull-splitter
pi_114411159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehm, dit is meer de ONS tegenhanger van ''het serieuze versieren'' topic vind ik eigenlijk een beetje...

Hoe zorg je ervoor dat je zoveel mogelijk aantrekkingskracht in zo een kort mogelijke tijd 'maakt'
Ik vind hier wel lol in de lucht hangen, maar wordt Firefly met zijn onnavolgbare taalgebruik wel een beetje moe. Gewoon nederlands, meebewegen met antwoorden. Als hij net zo'n heipaal is met het versieren dan is het geen relatiemateriaal iig.
pi_114411201
Wat versta jij onder ''uitgesproken signalen''... Subtiele hints zijn naar mijn mening ook ''uitgesproken signalen'' Als jij ze herkent, dan is het duidelijk dat er aantrekkingskracht is.

Maar ik zou nooit een meid zoenen waar ik geen signaal van ontvang. Ben dan ook qua zoenen nooit afgewezen.
Rustig aan.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:16:02 #149
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114413465
Is dit iets van het masterflirt forum oid? :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:32:20 #150
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114414186
quote:
3s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Re het volgende:
Is dat niet genoeg reden?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
Wat versta jij onder ''uitgesproken signalen''... Subtiele hints zijn naar mijn mening ook ''uitgesproken signalen'' Als jij ze herkent, dan is het duidelijk dat er aantrekkingskracht is.

Maar ik zou nooit een meid zoenen waar ik geen signaal van ontvang. Ben dan ook qua zoenen nooit afgewezen.
0 uit 0 is ook 100%. ;)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')