abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:34:40 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114344174
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist, om aandacht te genereren werken dat soort dingen zeker. Ik heb ook een verzamelingetje dingetjes, al trek ik zelf al de aandacht omdat ik de enige blondie ben. :7
Ik ben een nerd en laat dat ook blijken. Maar merk gewoon dat als ik mezelf niet wegstop ik makkelijker contact maak met wie dan ook. Dan maar kwetsbaar, dan maar lomp: hier ben ik.

En het wordt nog gewaardeerd ook. Eye opener. Niet dat ik meteen alle dames in een kroeg af ga, maar ik sjans dan gewoon met alles wat los en vast zit, dates komen later wel.

quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent alto, bleek eerder. Dan zoek je eerder naar iemand binnen je eigen groep, en dat schept vertrouwen.
Mwah, alto is ook weer een stap te ver, ik voel me bijna net zo comfortabel in een pak als in een nerdshirt met een spijkerbroek. Maar begin me wel steeds lekkerder te voelen als mijzelf ipv als mijn uiterlijke schil, en das ook wel eens prettig ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114346184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit is misschien zelfs voor jou te hard ;)

Wat een irritante zelfoverschatte gast.

Jij kijkt tegen dit soort figuren op? :N :')

Ik doe ook wel es gek (en dat werkt ook zeker), maar in een club gaan staan en "Aaaaaaah" schreeuwen? Kom op zeg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114349327
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is nu wel weer een goeie tip, maar die staat haaks op "zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten". Helemaal als ze allemaal op dezelfde plek zijn; ze zien het als wanhopig proberen te versieren, gebrek aan interesse of andere negatieve punten. Zeker als je snel lichamelijk wordt.

Op één plek met veel vrouwen praten en slechts je target verder behandelen (aanraken, etc.) is wel weer goed; het laat zien dat je goed in de markt ligt, maar juist in haar meer interesse hebt.
Zoveel mogelijk ervaring op doen en zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten is als je meer "uitzoomd". Dus dat je er dagelijks meer mee bezig bent. Dat is zeer belangrijk.

Op de plek zelf calibreer je uiteraard naar de betreffende situatie. Je moet een verschil maken tussen korte en lange termijn. Gooi niet elke tip die ik geef op 1 hoop en denk zelf ook na ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114349339
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een irritante zelfoverschatte gast.

Jij kijkt tegen dit soort figuren op? :N :')

Ik doe ook wel es gek (en dat werkt ook zeker), maar in een club gaan staan en "Aaaaaaah" schreeuwen? Kom op zeg.
Kom terug als je dezelfde resultaten hebt. Hoe beter je bent, hoe minder het uit maakt wat je doet en hoe je gekleed bent etc. En als je beter opgelet hebt, is het niet een 'truukje om een vrouw te versieren' , maar zette hij even zijn gedachten op orde. Of je hebt geskipped of je snapt daadwerkelijk de inhoud niet, welke van de twee? Hier zie je meteen een voorbeeld van fysiek contact op straat (zonder salsa te (mis)bruiken ;) ):

[ Bericht 2% gewijzigd door firefly3 op 18-07-2012 07:59:02 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:20:05 #105
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114350586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kom terug als je dezelfde resultaten hebt. Hoe beter je bent, hoe minder het uit maakt wat je doet en hoe je gekleed bent etc.
Natuurlijk gaat dat wel uitmaken. Het zijn hele praktische tips om snel resultaat te halen.

De manier waarop je jezelf verzorgt staat direct in verhouding met de manier waarop je naar jezelf kijkt, en heeft daarmee een sterke link met zelfvertrouwen en uitstraling.

Overigens: Als je een vrouw wilt zoenen en je stinkt uit je mond...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114358249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:20 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat dat wel uitmaken. Het zijn hele praktische tips om snel resultaat te halen.

De manier waarop je jezelf verzorgt staat direct in verhouding met de manier waarop je naar jezelf kijkt, en heeft daarmee een sterke link met zelfvertrouwen en uitstraling.

Overigens: Als je een vrouw wilt zoenen en je stinkt uit je mond...
Allemaal redenen om jezelf onnodig terug te houden. Nergens voor nodig.
  woensdag 18 juli 2012 @ 13:14:50 #107
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114358328
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Allemaal redenen om jezelf onnodig terug te houden. Nergens voor nodig.
Wat bedoel je precies? Dat je niet afhankelijk moet zijn van je uiterlijk?

Ben ik met je eens, maar als het helpt, waarom niet?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:37:50 #108
372037 ikWilSpoilersKunnenLezen
Alleen daarom werd ik lid
pi_114362163
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent alto, bleek eerder. Dan zoek je eerder naar iemand binnen je eigen groep, en dat schept vertrouwen.

De meeste mensen zijn dat niet. Dus die zullen ook geen alto vertrouwen. Zo zit de menselijke geest in elkaar.

En alle vrouwen houden van een verzorgde man. Net als dat alle mannen liever een verzorgde vrouw dan een levend lijk hebben.
ik wou dat net zeggen _O- maar je was me voor _O_
pi_114378378
Juist als je jezelf niet goed verzorgt moet je aan je innerlijk werken. Anders is het verband op een gekwetste ziel om het zo maar te zeggen. Aan de ene kant, julien heeft honderden vrouwen gezoent zonder zijn tanden te poetsen. Igg, bij alles wat je doet moet van het innerlijk komen en niet als een truuk. Leg een basis en bouw vanaf daar.

De "quickfix" is nooit een oplossing. Wat heb je als je bijv een loser goed kleed? Een loser met mooie kleding.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 18-07-2012 19:38:07 ]
pi_114379270
Net als "evil stifler" ben ik nu ook wat meer actiever gaan worden heel vroeg in de ochtend. En verrek, weer iets geleerd: vrouwen zijn misschien zelfs het beste te benaderen vroeg in de ochtend als ze allemaal naar hun werk of school gaan. Ik ga nog niet hard genoeg overigens, dezelfde excuusjes komen in mijn hoofd "ik voel me er niet naar, ben net wakker blabla". Maar het voelt wel steeds makkelijker aan en wordt wel meer een gewoonte. Zorgen dat dit een automatisme wordt en soepel gaat. In ieder geval merk ik dat ik mijn vijver flink kan uitbreiden op deze manier.
pi_114379797
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef firefly3 het volgende:
De "quickfix" is nooit een oplossing. Wat heb je als je bijv een loser goed kleed? Een loser met mooie kleding.
Een quickfix is niet de oplossing, maar geeft je al een grote voorsprong op de situatie ervoor.

Een loser met mooie kleding vergaart meer aandacht dan een loser met sjabby kleding. Dat is een feit. Vrouwen letten erg op kleding, schoenen en vooral; uiterlijke verzorging.

Je hoeft echt geen Brad Pitt te zijn om op zo'n manier aandacht te vergaren. Het is geen vervanging op de innerlijke groei, maar het is -zeker voor de "losers"- zoals kree, een flinke stap naar verbetering van succes bij vrouwen.

Het is bovendien veul makkelijker om zo de eerste stappen te zetten dan om vanuit een loserpositie te groeien naar een of andere idioot (kom op, je tanden niet poetsen, wat voor een lul ben je dan? :') ) die "honderden vrouwen kan zoenen zonder zijn tanden te poetsen".

Eerst investeren in je uiterlijk, dan je innerlijk door middel van groei verbeteren. En die groei gaat komen als je meer aandacht genereert door uiterlijke vertoning. Nogmaals; vanuit je sjabby uiterlijk meer aandacht vergaren is veel en veel moeilijker. En daarom onzinnig om dat gelijk te proberen.

Het hoeft niet duur of lastig te zijn. Gewoon mooie, nette, goed gestreken kleding, met een beetje advies van een expert.

Een tip is om naar een dure kledingwinkel te gaan, je voor te laten lichten door mensen die verstand hebben van hoe je er goed uitziet, en dan naar een goedkopere winkel te gaan en vergelijkbare kleding bij elkaar te shoppen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114380236
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een quickfix is niet de oplossing, maar geeft je al een grote voorsprong op de situatie ervoor.

Een loser met mooie kleding vergaart meer aandacht dan een loser met sjabby kleding. Dat is een feit. Vrouwen letten erg op kleding, schoenen en vooral; uiterlijke verzorging.

Je hoeft echt geen Brad Pitt te zijn om op zo'n manier aandacht te vergaren. Het is geen vervanging op de innerlijke groei, maar het is -zeker voor de "losers"- zoals kree, een flinke stap naar verbetering van succes bij vrouwen.

Het is bovendien veul makkelijker om zo de eerste stappen te zetten dan om vanuit een loserpositie te groeien naar een of andere idioot (kom op, je tanden niet poetsen, wat voor een lul ben je dan? :') ) die "honderden vrouwen kan zoenen zonder zijn tanden te poetsen".

Eerst investeren in je uiterlijk, dan je innerlijk door middel van groei verbeteren. En die groei gaat komen als je meer aandacht genereert door uiterlijke vertoning. Nogmaals; vanuit je sjabby uiterlijk meer aandacht vergaren is veel en veel moeilijker. En daarom onzinnig om dat gelijk te proberen.

Het hoeft niet duur of lastig te zijn. Gewoon mooie, nette, goed gestreken kleding, met een beetje advies van een expert.

Een tip is om naar een dure kledingwinkel te gaan, je voor te laten lichten door mensen die verstand hebben van hoe je er goed uitziet, en dan naar een goedkopere winkel te gaan en vergelijkbare kleding bij elkaar te shoppen.
Eerlijk gezegd denk ik dat Kree zich wel normaal kan kleden, misschien zelfs beter dan ik. Zo lang hij niet met rare band-shirts rond loopt of spongebob (al kan spongebob het juist weer goed doen :+ ) is het allemaal wel in orde.
pi_114380800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat Kree zich wel normaal kan kleden, misschien zelfs beter dan ik. Zo lang hij niet met rare band-shirts rond loopt of spongebob (al kan spongebob het juist weer goed doen :+ ) is het allemaal wel in orde.
Het is een proces. Groei. Zowel innerlijk (waar jij op inzet) als uiterlijk. Het een sluit het ander niet uit.

Maar je kunt niet zonder beiden. Vergelijk het met Formule 1; je kan nog zo'n goeie coureur (versierder) zijn, zondrr goeie auto (kleding, stijl, uiterlijke verzorging, kapper, misschien een zonnebankje, puistjesbehandeling, whatever is needed) win je geen wedstrijden (vrouwen).

Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 20:20:28 #114
5428 crew  miss_sly
pi_114381003
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grappig dat je Brad Pitt als voorbeeld aanhaalt. Dat is nou hét voorbeeld van een man die eigenlijk helemaal nit bloedmooi of knap is, maar door zijn uitstraling en charisma voor veel vrouwen een heul aantrekkelijke man is.

En eens, een verzorgd uiterlijk kan veel doen bij de vrouwen, en het kan jezelf een boost geven :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114381148
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is een proces. Groei. Zowel innerlijk (waar jij op inzet) als uiterlijk. Het een sluit het ander niet uit.

Maar je kunt niet zonder beiden. Vergelijk het met Formule 1; je kan nog zo'n goeie coureur (versierder) zijn, zondrr goeie auto (kleding, stijl, uiterlijke verzorging, kapper, misschien een zonnebankje, puistjesbehandeling, whatever is needed) win je geen wedstrijden (vrouwen).
Ik ken iemand met puisten met waanzinnige resultaten. Inclusief zwerver kleding speelt hij iedereen weg.

Het is wel grappig, want de hersenen zeggen altijd dat uiterlijk wat uitmaakt. Je gaat bijna denken dat die puisten hem voordeel geven.
pi_114381222
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Grappig dat je Brad Pitt als voorbeeld aanhaalt. Dat is nou hét voorbeeld van een man die eigenlijk helemaal nit bloedmooi of knap is, maar door zijn uitstraling en charisma voor veel vrouwen een heul aantrekkelijke man is.

En eens, 1) een verzorgd uiterlijk kan veel doen bij de vrouwen, 2) en het kan jezelf een boost geven :)
1) Nope, daar worden ze niet nat van. Verzorgd is verzorgd, het stoot niet af, maar is ook geen meerwaarde. Ze krijgen er ook geen gevoelens van.

2) Goed hoor, een zelfvertrouwen boost door je kleding ;) Hoe fake is dat. Hierdoor raak je juist eerder in die maalstroom dat je eigenlijk niet goed genoeg bent. Op zwaar onbewust niveau begin je die kleding nodig te hebben
pi_114381875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

1) Nope, daar worden ze niet nat van. Verzorgd is verzorgd, het stoot niet af, maar is ook geen meerwaarde. Ze krijgen er ook geen gevoelens van.

2) Goed hoor, een zelfvertrouwen boost door je kleding ;) Hoe fake is dat. Hierdoor raak je juist eerder in die maalstroom dat je eigenlijk niet goed genoeg bent. Op zwaar onbewust niveau begin je die kleding nodig te hebben
Jij weet beter wat vrouwen aantrekkelijk vinden dan een vrouw zelf?

Wat ben je toch een treurig zelfoverschat menneke :')

Ik ken ook coureurs die met een clio sneller zijn dan anderen met een Audi A3. Toch is de A3 in het voordeel. :W

Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 20:40:51 #118
5428 crew  miss_sly
pi_114382049
Ik reageer er niet eens op. Iemand die beter weet hoe ik als vrouw en vriendinnen en vrouwelijke kennissen denken over een verzorgd uiterlijk, valt niet mee te praten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114382111
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij weet beter wat vrouwen aantrekkelijk vinden dan een vrouw zelf?

Wat ben je toch een treurig zelfoverschat menneke :')

Ik ken ook coureurs die met een clio sneller zijn dan anderen met een Audi A3. Toch is de A3 in het voordeel. :W
Kleding is alleen de optrek snelheid. Zodra ze er achter komt wie je bent zit je op dat niveau/snelheid van wie je echt bent.
pi_114382185
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik reageer er niet eens op. Iemand die beter weet hoe ik als vrouw en vriendinnen en vrouwelijke kennissen denken over een verzorgd uiterlijk, valt niet mee te praten.
"Het kan veel doen bij vrouwen", impliceert alsof ze er gevoelens voor heeft. Laat me het volgende vertellen: Een brad pitt onder de modder is nog steeds even aantrekkelijk voor de vrouwen.
pi_114385810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

"Het kan veel doen bij vrouwen", impliceert alsof ze er gevoelens voor heeft. Laat me het volgende vertellen: Een brad pitt onder de modder is nog steeds even aantrekkelijk voor de vrouwen.
Het produceert net zo gevoelens bij vrouwen als dames in korte rokjes bij mannen.

Een kree onder de modder is niet net zo aantrekkelijk als een kree in een pak met gestylede haartjes.

En omdat we hier geen Brad Pitts maar vooral krees hebben, heeft het totaal geen zin je op de Brad Pitts te focussen.

pi_114386487
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het produceert net zo gevoelens bij vrouwen als dames in korte rokjes bij mannen.

Een kree onder de modder is niet net zo aantrekkelijk als een kree in een pak met gestylede haartjes.

En omdat we hier geen Brad Pitts maar vooral krees hebben, heeft het totaal geen zin je op de Brad Pitts te focussen.
Het gaat er bij mij nog steeds om wie er in dat korte rokje rond loopt. Verder zijn vrouwen veel minder visueel ingesteld, en zijn wij mannen over het algemeen zelfs oppervlakkiger hiermee.

Laat ik het zo zeggen: Ik ga er vanuit dat Kree zich wel weet te verzorgen en normaal te kleden. Ik denk niet dat dat het "probleem is", of het zou wel heel erg moeten zijn.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:36:52 #123
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114389724
Ik denk dat kleding wel degelijk de uitstraling bepaalt en daarmee bijdraagt aan succes. Ik ken een jongen die zijn uiterlijk niet mee heeft. Lang, slungelig, helemaal in het zwart en een baard waar zo nu en dan nog een brokje niet weggelikt cornflakes inhangt.

Deze jongen heeft wel Asperger's syndroom, maar spreekt vrouwen aan bij de vleet. Ondanks dat hij aangenaam gezelschap is, en juist omdat hij geen angst lijkt te kennen zeer authentiek is, slaagt hij er maar niet in om een stap verder te komen met een vrouw. Hij raakt haar wel zo nu en dan aan en ze zijn erg geinteresserd in zijn ruime kennis, maar aantrekkingskracht weet hij niet op te wekken. Mij vertellen ze dan dat het jammer is dat hij er zo onsmakelijk uitziet. Dit schrikt blijkbaar toch af.

Dit geval laat zien dat pure authenticiteit niet per definitie leidt tot succes. Denk dat het gezegde "kleren maken de man" niet helemaal uit de lucht gegrepen is en dat het zeker belangrijk is als je je uiterlijk niet echt mee hebt. Het omgekeerde geldt natuurlijk ook: Je kan nog knap zijn en nette kleding hebben, als de uitstraling hebt van een bak wurmen, of als je sociaal onhandig bent, kan je het bij de meeste vrouwen ook gewoon schudden.
pi_114391850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat er bij mij nog steeds om wie er in dat korte rokje rond loopt. Verder zijn vrouwen veel minder visueel ingesteld, en zijn wij mannen over het algemeen zelfs oppervlakkiger hiermee.

Laat ik het zo zeggen: Ik ga er vanuit dat Kree zich wel weet te verzorgen en normaal te kleden. Ik denk niet dat dat het "probleem is", of het zou wel heel erg moeten zijn.
Ik gebruik je eigen argument van een paar topics terug; PROBEER het gewoon es een week. Nette kleertjes, gestylede haartjes, mooie schoenen. En zie het verschil in reactie.

En dat is gelijk het probleem van de "losers" op FOK!: geen actie ondernemen. Maar wel avond aan avond hier komen klagen dat er geen verbetering zit in het contact met vrouwen. Dan wordt er weer een of ander slap excuus van stal gehaald.

Prima als je niet wil veranderen, maar verwacht dan ook geen verandering bij de dames. Wederom jouw eigen argument.

Het was Einstein die zei dat dezelfde dingen blijven doen geen nieuwe resultaten oplevert. Toch geen domme man, lijkt me zo...

pi_114394109
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat je niet afhankelijk moet zijn van je uiterlijk?

Ben ik met je eens, maar als het helpt, waarom niet?
Als het helpt is het prima natuurlijk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')