Ik ben een nerd en laat dat ook blijken. Maar merk gewoon dat als ik mezelf niet wegstop ik makkelijker contact maak met wie dan ook. Dan maar kwetsbaar, dan maar lomp: hier ben ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist, om aandacht te genereren werken dat soort dingen zeker. Ik heb ook een verzamelingetje dingetjes, al trek ik zelf al de aandacht omdat ik de enige blondie ben.
Mwah, alto is ook weer een stap te ver, ik voel me bijna net zo comfortabel in een pak als in een nerdshirt met een spijkerbroek. Maar begin me wel steeds lekkerder te voelen als mijzelf ipv als mijn uiterlijke schil, en das ook wel eens prettigquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent alto, bleek eerder. Dan zoek je eerder naar iemand binnen je eigen groep, en dat schept vertrouwen.
Wat een irritante zelfoverschatte gast.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit is misschien zelfs voor jou te hard
Zoveel mogelijk ervaring op doen en zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten is als je meer "uitzoomd". Dus dat je er dagelijks meer mee bezig bent. Dat is zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is nu wel weer een goeie tip, maar die staat haaks op "zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten". Helemaal als ze allemaal op dezelfde plek zijn; ze zien het als wanhopig proberen te versieren, gebrek aan interesse of andere negatieve punten. Zeker als je snel lichamelijk wordt.
Op één plek met veel vrouwen praten en slechts je target verder behandelen (aanraken, etc.) is wel weer goed; het laat zien dat je goed in de markt ligt, maar juist in haar meer interesse hebt.
Kom terug als je dezelfde resultaten hebt. Hoe beter je bent, hoe minder het uit maakt wat je doet en hoe je gekleed bent etc. En als je beter opgelet hebt, is het niet een 'truukje om een vrouw te versieren' , maar zette hij even zijn gedachten op orde. Of je hebt geskipped of je snapt daadwerkelijk de inhoud niet, welke van de twee? Hier zie je meteen een voorbeeld van fysiek contact op straat (zonder salsa te (mis)bruikenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een irritante zelfoverschatte gast.
Jij kijkt tegen dit soort figuren op?![]()
Ik doe ook wel es gek (en dat werkt ook zeker), maar in een club gaan staan en "Aaaaaaah" schreeuwen? Kom op zeg.
Natuurlijk gaat dat wel uitmaken. Het zijn hele praktische tips om snel resultaat te halen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom terug als je dezelfde resultaten hebt. Hoe beter je bent, hoe minder het uit maakt wat je doet en hoe je gekleed bent etc.
Allemaal redenen om jezelf onnodig terug te houden. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat wel uitmaken. Het zijn hele praktische tips om snel resultaat te halen.
De manier waarop je jezelf verzorgt staat direct in verhouding met de manier waarop je naar jezelf kijkt, en heeft daarmee een sterke link met zelfvertrouwen en uitstraling.
Overigens: Als je een vrouw wilt zoenen en je stinkt uit je mond...
Wat bedoel je precies? Dat je niet afhankelijk moet zijn van je uiterlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Allemaal redenen om jezelf onnodig terug te houden. Nergens voor nodig.
ik wou dat net zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent alto, bleek eerder. Dan zoek je eerder naar iemand binnen je eigen groep, en dat schept vertrouwen.
De meeste mensen zijn dat niet. Dus die zullen ook geen alto vertrouwen. Zo zit de menselijke geest in elkaar.
En alle vrouwen houden van een verzorgde man. Net als dat alle mannen liever een verzorgde vrouw dan een levend lijk hebben.
Een quickfix is niet de oplossing, maar geeft je al een grote voorsprong op de situatie ervoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:31 schreef firefly3 het volgende:
De "quickfix" is nooit een oplossing. Wat heb je als je bijv een loser goed kleed? Een loser met mooie kleding.
Eerlijk gezegd denk ik dat Kree zich wel normaal kan kleden, misschien zelfs beter dan ik. Zo lang hij niet met rare band-shirts rond loopt of spongebob (al kan spongebob het juist weer goed doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een quickfix is niet de oplossing, maar geeft je al een grote voorsprong op de situatie ervoor.
Een loser met mooie kleding vergaart meer aandacht dan een loser met sjabby kleding. Dat is een feit. Vrouwen letten erg op kleding, schoenen en vooral; uiterlijke verzorging.
Je hoeft echt geen Brad Pitt te zijn om op zo'n manier aandacht te vergaren. Het is geen vervanging op de innerlijke groei, maar het is -zeker voor de "losers"- zoals kree, een flinke stap naar verbetering van succes bij vrouwen.
Het is bovendien veul makkelijker om zo de eerste stappen te zetten dan om vanuit een loserpositie te groeien naar een of andere idioot (kom op, je tanden niet poetsen, wat voor een lul ben je dan?) die "honderden vrouwen kan zoenen zonder zijn tanden te poetsen".
Eerst investeren in je uiterlijk, dan je innerlijk door middel van groei verbeteren. En die groei gaat komen als je meer aandacht genereert door uiterlijke vertoning. Nogmaals; vanuit je sjabby uiterlijk meer aandacht vergaren is veel en veel moeilijker. En daarom onzinnig om dat gelijk te proberen.
Het hoeft niet duur of lastig te zijn. Gewoon mooie, nette, goed gestreken kleding, met een beetje advies van een expert.
Een tip is om naar een dure kledingwinkel te gaan, je voor te laten lichten door mensen die verstand hebben van hoe je er goed uitziet, en dan naar een goedkopere winkel te gaan en vergelijkbare kleding bij elkaar te shoppen.
Het is een proces. Groei. Zowel innerlijk (waar jij op inzet) als uiterlijk. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Kree zich wel normaal kan kleden, misschien zelfs beter dan ik. Zo lang hij niet met rare band-shirts rond loopt of spongebob (al kan spongebob het juist weer goed doen) is het allemaal wel in orde.
Grappig dat je Brad Pitt als voorbeeld aanhaalt. Dat is nou hét voorbeeld van een man die eigenlijk helemaal nit bloedmooi of knap is, maar door zijn uitstraling en charisma voor veel vrouwen een heul aantrekkelijke man is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een quickfix is niet de oplossing, maar geeft je al een grote voorsprong op de situatie ervoor.
Een loser met mooie kleding vergaart meer aandacht dan een loser met sjabby kleding. Dat is een feit. Vrouwen letten erg op kleding, schoenen en vooral; uiterlijke verzorging.
Je hoeft echt geen Brad Pitt te zijn om op zo'n manier aandacht te vergaren. Het is geen vervanging op de innerlijke groei, maar het is -zeker voor de "losers"- zoals kree, een flinke stap naar verbetering van succes bij vrouwen.
Het is bovendien veul makkelijker om zo de eerste stappen te zetten dan om vanuit een loserpositie te groeien naar een of andere idioot (kom op, je tanden niet poetsen, wat voor een lul ben je dan?) die "honderden vrouwen kan zoenen zonder zijn tanden te poetsen".
Eerst investeren in je uiterlijk, dan je innerlijk door middel van groei verbeteren. En die groei gaat komen als je meer aandacht genereert door uiterlijke vertoning. Nogmaals; vanuit je sjabby uiterlijk meer aandacht vergaren is veel en veel moeilijker. En daarom onzinnig om dat gelijk te proberen.
Het hoeft niet duur of lastig te zijn. Gewoon mooie, nette, goed gestreken kleding, met een beetje advies van een expert.
Een tip is om naar een dure kledingwinkel te gaan, je voor te laten lichten door mensen die verstand hebben van hoe je er goed uitziet, en dan naar een goedkopere winkel te gaan en vergelijkbare kleding bij elkaar te shoppen.
Ik ken iemand met puisten met waanzinnige resultaten. Inclusief zwerver kleding speelt hij iedereen weg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een proces. Groei. Zowel innerlijk (waar jij op inzet) als uiterlijk. Het een sluit het ander niet uit.
Maar je kunt niet zonder beiden. Vergelijk het met Formule 1; je kan nog zo'n goeie coureur (versierder) zijn, zondrr goeie auto (kleding, stijl, uiterlijke verzorging, kapper, misschien een zonnebankje, puistjesbehandeling, whatever is needed) win je geen wedstrijden (vrouwen).
1) Nope, daar worden ze niet nat van. Verzorgd is verzorgd, het stoot niet af, maar is ook geen meerwaarde. Ze krijgen er ook geen gevoelens van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Grappig dat je Brad Pitt als voorbeeld aanhaalt. Dat is nou hét voorbeeld van een man die eigenlijk helemaal nit bloedmooi of knap is, maar door zijn uitstraling en charisma voor veel vrouwen een heul aantrekkelijke man is.
En eens, 1) een verzorgd uiterlijk kan veel doen bij de vrouwen, 2) en het kan jezelf een boost geven
Jij weet beter wat vrouwen aantrekkelijk vinden dan een vrouw zelf?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Nope, daar worden ze niet nat van. Verzorgd is verzorgd, het stoot niet af, maar is ook geen meerwaarde. Ze krijgen er ook geen gevoelens van.
2) Goed hoor, een zelfvertrouwen boost door je kledingHoe fake is dat. Hierdoor raak je juist eerder in die maalstroom dat je eigenlijk niet goed genoeg bent. Op zwaar onbewust niveau begin je die kleding nodig te hebben
Kleding is alleen de optrek snelheid. Zodra ze er achter komt wie je bent zit je op dat niveau/snelheid van wie je echt bent.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet beter wat vrouwen aantrekkelijk vinden dan een vrouw zelf?
Wat ben je toch een treurig zelfoverschat menneke
Ik ken ook coureurs die met een clio sneller zijn dan anderen met een Audi A3. Toch is de A3 in het voordeel.
"Het kan veel doen bij vrouwen", impliceert alsof ze er gevoelens voor heeft. Laat me het volgende vertellen: Een brad pitt onder de modder is nog steeds even aantrekkelijk voor de vrouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik reageer er niet eens op. Iemand die beter weet hoe ik als vrouw en vriendinnen en vrouwelijke kennissen denken over een verzorgd uiterlijk, valt niet mee te praten.
Het produceert net zo gevoelens bij vrouwen als dames in korte rokjes bij mannen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"Het kan veel doen bij vrouwen", impliceert alsof ze er gevoelens voor heeft. Laat me het volgende vertellen: Een brad pitt onder de modder is nog steeds even aantrekkelijk voor de vrouwen.
Het gaat er bij mij nog steeds om wie er in dat korte rokje rond loopt. Verder zijn vrouwen veel minder visueel ingesteld, en zijn wij mannen over het algemeen zelfs oppervlakkiger hiermee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het produceert net zo gevoelens bij vrouwen als dames in korte rokjes bij mannen.
Een kree onder de modder is niet net zo aantrekkelijk als een kree in een pak met gestylede haartjes.
En omdat we hier geen Brad Pitts maar vooral krees hebben, heeft het totaal geen zin je op de Brad Pitts te focussen.
Ik gebruik je eigen argument van een paar topics terug; PROBEER het gewoon es een week. Nette kleertjes, gestylede haartjes, mooie schoenen. En zie het verschil in reactie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij nog steeds om wie er in dat korte rokje rond loopt. Verder zijn vrouwen veel minder visueel ingesteld, en zijn wij mannen over het algemeen zelfs oppervlakkiger hiermee.
Laat ik het zo zeggen: Ik ga er vanuit dat Kree zich wel weet te verzorgen en normaal te kleden. Ik denk niet dat dat het "probleem is", of het zou wel heel erg moeten zijn.
Als het helpt is het prima natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat je niet afhankelijk moet zijn van je uiterlijk?
Ben ik met je eens, maar als het helpt, waarom niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |