Haha, grappig. Ik zie dit nu omdat ik zie wie er mij quote.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat denken jullie hiervan uit een ander topic??
Individueel bepaald. Ik woon bijna 3 jaar samen met iemand die ik na de eerste afspraak, waarbij ze is blijven slapen, zo heb leren kennen. Juist omdat het klikte en het zo vertrouwd voelde, wat er geen reden om te wachten.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat denken jullie hiervan uit een ander topic??
Ondanks dat ik het op een iets nettere manier afhandel, gaat voor mij ook altijd het kastje dicht. Geen eer meer aan te behalen.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Om hier nog aan toe te voegen: uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik nog nooit ook maar de moeite genomen heb om een vrouw van een one-night stand terug te bellen, laat staan dat daar een relatie uit voortkwam. Been there, done that. Geen eer meer te behalen, poppetje gezien, kastje dicht. Etc.
Na hoeveel dates kan jij er dan wel het bed mee in?quote:Op maandag 16 juli 2012 07:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het op een iets nettere manier afhandel, gaat voor mij ook altijd het kastje dicht. Geen eer meer aan te behalen.
Ten eerste beslis ik in een vrij vroeg stadium of ik in een meisje relatiemateriaal zie. Zie ik in haar potentieel relatiemateriaal, maar is zij al direct te verleiden tot seks, dan is tot nu toe telkens gebleken dat bij mij hierdoor de spanning en het gevoel voor haar verdween. Ik verkeer dan in de mogelijk onterechte overtuiging dat zij bij andere mannen ook zo makkelijk overstag gaat. Ik vind het juist leuk als zij op dat gebied in het begin wat terughoudender is, dan heb je wat om over te fantaseren en merk ik dat de spanning alleen maar toeneemt en daarmee het gevoel exclusiviteit. Kortom, ik vind het niet erg als er een stuk of 4 of 5 dates geen seks plaatsvindt, zolang ik maar het gevoel heb dat er vorderingen gemaakt worden. Als het dan eenmaal zover is, is het natuurlijk wel vuurwerk. Werkt dit voor jou anders?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Na hoeveel dates kan jij er dan wel het bed mee in?
nee tegengeluid mag niet..sommige hier hebben alleen hun eigen mening en de rest is onzin of je hoort bij reptiliansquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is dus een topic voor Firefly en volgers? Een tegengeluid mag niet, andere meningen mogen niet, in herhaling vallen al helemaal niet.
Een andere mening kan ook verhelderend werken, je eigen gedachten eens een andere kant op sturen, ande mogelijkheden onderzoeken. Over uit je comfort zone stappen gesproken.
Dit topic is daar kennelijk niet voor. In ieder geval niet voor vrouwen, want die gaan geen vrouwen versieren, dus wat weten ze er nou van?
Ik volg het voorbeeld van Evie maar eens.
Elke vrouw kan ooit wel een keer overstag gaan om op de eerste dag seks te hebben.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ten eerste beslis ik in een vrij vroeg stadium of ik in een meisje relatiemateriaal zie. Zie ik in haar potentieel relatiemateriaal, maar is zij al direct te verleiden tot seks, dan is tot nu toe telkens gebleken dat bij mij hierdoor de spanning en het gevoel voor haar verdween. Ik verkeer dan in de mogelijk onterechte overtuiging dat zij bij andere mannen ook zo makkelijk overstag gaat. Ik vind het juist leuk als zij op dat gebied in het begin wat terughoudender is, dan heb je wat om over te fantaseren en merk ik dat de spanning alleen maar toeneemt en daarmee het gevoel exclusiviteit. Kortom, ik vind het niet erg als er een stuk of 4 of 5 dates geen seks plaatsvindt, zolang ik maar het gevoel heb dat er vorderingen gemaakt worden. Als het dan eenmaal zover is, is het natuurlijk wel vuurwerk. Werkt dit voor jou anders?
Tuurlijk mag tegengeluid maar mensen die alle dingen als PUA en RSd op een hoop gooien en er maar een mening over vormen zonder er iets over te weten mogen van mij wegblijven want dit levert zinloze discussies op.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
nee tegengeluid mag niet..sommige hier hebben alleen hun eigen mening en de rest is onzin of je hoort bij reptilians
Wat is het verschil dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag tegengeluid maar mensen die alle dingen als PUA en RSd op een hoop gooien en er maar een mening over vormen zonder er iets over te weten mogen van mij wegblijven want dit levert zinloze discussies op.
Zinloze discussies ontstaan als mensen zo vastgeroest zijn in hun denkpatroon dat ze niet meer open staan voor nieuwe of andere ideeën of meningen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef jakosi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag tegengeluid maar mensen die alle dingen als PUA en RSd op een hoop gooien en er maar een mening over vormen zonder er iets over te weten mogen van mij wegblijven want dit levert zinloze discussies op.
Das een trucje wat je een hoop seks maar weinig diepgang oplevert...quote:Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
Net las ik iets over "de phantom approach". Dat je een vrouw krijgt door helemaal niets tegen haar te zeggen. Best wel interessant. Zelf praat ik ook steeds minder, maar bij de phantom approach praat je gewoon een hele tijd niet. Best wel "next level" gedoe is dit.
Het één sluit het andere niet uit. Sterker nog, het hoeft niet eens een bepalende factor te zijn. Hoeveel ervaring heb je er zelf mee of je vrienden om deze correlatie te kunnen maken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das een trucje wat je een hoop seks maar weinig diepgang oplevert...
Mijn seks is altijd diepgaand.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das een trucje wat je een hoop seks maar weinig diepgang oplevert...
Relaties baseren op het behouden van geheimen werken niet zo. Al kan het ook gewoon aandacht voor de vrouw/luisteren naar de vrouw zijn de eerste dates natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het één sluit het andere niet uit. Sterker nog, het hoeft niet eens een bepalende factor te zijn. Hoeveel ervaring heb je er zelf mee of je vrienden om deze correlatie te kunnen maken?
"The phantom approach" is maximaal voor het eerste uurtje. Niet door hele dagen/weken niets te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Relaties baseren op het behouden van geheimen werken niet zo. Al kan het ook gewoon aandacht voor de vrouw/luisteren naar de vrouw zijn de eerste dates natuurlijk.
Ik wacht hoogstens 1 a 2 dates tegenwoordig, meer ook om haar geen gevoel te geven dat het niet alleen om de sex draait. Maar desondanks vind ik de klik belangrijker, geen klik, geen sex.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ten eerste beslis ik in een vrij vroeg stadium of ik in een meisje relatiemateriaal zie. Zie ik in haar potentieel relatiemateriaal, maar is zij al direct te verleiden tot seks, dan is tot nu toe telkens gebleken dat bij mij hierdoor de spanning en het gevoel voor haar verdween. Ik verkeer dan in de mogelijk onterechte overtuiging dat zij bij andere mannen ook zo makkelijk overstag gaat. Ik vind het juist leuk als zij op dat gebied in het begin wat terughoudender is, dan heb je wat om over te fantaseren en merk ik dat de spanning alleen maar toeneemt en daarmee het gevoel exclusiviteit. Kortom, ik vind het niet erg als er een stuk of 4 of 5 dates geen seks plaatsvindt, zolang ik maar het gevoel heb dat er vorderingen gemaakt worden. Als het dan eenmaal zover is, is het natuurlijk wel vuurwerk. Werkt dit voor jou anders?
Geef haar geen aandacht meer, behalve als je met haar wilt flirten. M.a.w: denk het meest aan jezelf. Ga ondertussen op andere vrouwen af en ga uit je comfort zone zodat je jezelf nog verder kunt ontwikkelingen. Vrouwen "ruiken" het overigens als je keuze hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef kree het volgende:
Firefly ik wil nog wel wat tips van je.
Je las over die band en leuke meid die feestje wilde geven.
Nou die meid zelf is geen kans (hoewel ik heel gezellig met haar heb zitten chatten even via facebook, maar met dat vriendje is het wel dik aan)
Hoe nu verder?
Ja, maar dat maakt ze niet per se receptiever naar jou toe. Ze kunnen ook denken; die losse flirter is niet serieus genoeg naar mij toe/voor mij honderd anderen. En als ze zelf niet zo'n sterke versierdster is, zal het ook niet van haar komen om jou te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen "ruiken" het overigens als je keuze hebt.
De knappere meisjes zijn meestal wel de betere versierdsters.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt ze niet per se receptiever naar jou toe. Ze kunnen ook denken; die losse flirter is niet serieus genoeg naar mij toe/voor mij honderd anderen. En als ze zelf niet zo'n sterke versierdster is, zal het ook niet van haar komen om jou te krijgen.
1 - lang niet altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De knappere meisjes zijn meestal wel de betere versierdsters.
Ze vind het wel fijn als je er tijd in investeert, dan gaat het wel goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt ze niet per se receptiever naar jou toe. Ze kunnen ook denken; die losse flirter is niet serieus genoeg naar mij toe/voor mij honderd anderen. En als ze zelf niet zo'n sterke versierdster is, zal het ook niet van haar komen om jou te krijgen.
Het is geen "tactiek" om haar te krijgen, maar om zelf nog aantrekkelijker te worden in het algemeen en in een grotere visvijver te kunnen vissen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - lang niet altijd
2 - kree heeft die keuze niet echt
3 - je hebt ook knappe vrouwen die naar ietd serieuzers op zoek zijn, dan kan deze benadering tegen je werken
4 - uiterlijk is lang niet alles
Waarin? In een ander?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze vind het wel fijn als je er tijd in investeert, dan gaat het wel goed.
Nee, in haar. Dat je nog iemand anders ziet en/of uit gaat ondertussen gaat haar niets aan zolang je nog geen relatie met haar hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarin? In een ander?
Geef advies op maat; kree is niet de player die een bezette vrouw bij wie ie in de friendszone zit, gaat scoren... ;-)
Maar iemand vraagt advies om een specifiek persoon te krijgen. Ik weet wel dat vrouwen voor jou inwisselbaar zijn, zeker als er mooiere in het spel zijn, maar zo werkt het niet voor iedereen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is geen "tactiek" om haar te krijgen, maar om zelf nog aantrekkelijker te worden in het algemeen en in een grotere visvijver te kunnen vissen.
Wat ik merk is dat mijn vijver ook nog steeds alsmaar groter wordt en mooier, er zit hier geen limiet aan lijkt het. Het is uiterlijk + innerlijk vind ik, en op uiterlijk kan je het snelst controleren. Op innerlijk kost tijd. Dus daarom (hoe hard het ook klinkt), filter ik eerst de minder mooie er uit.
thank god for that!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar iemand vraagt advies om een specifiek persoon te krijgen. Ik weet wel dat vrouwen voor jou inwisselbaar zijn, zeker als er mooiere in het spel zijn, maar zo werkt het niet voor iedereen...
Dit is misschien zelfs voor jou te hardquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar iemand vraagt advies om een specifiek persoon te krijgen. Ik weet wel dat vrouwen voor jou inwisselbaar zijn, zeker als er mooiere in het spel zijn, maar zo werkt het niet voor iedereen...
In jouw wil tot groeien, zou ik es in dr diepte in plaats van breedte investeren. Probeer een vrouw voor je te winnen, helemaal als er veel competitie is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, in haar. Dat je nog iemand anders ziet en/of uit gaat ondertussen gaat haar niets aan zolang je nog geen relatie met haar hebt.
De wonderen zijn de wereld niet uit, altijd het onderste uit de kan halen. Hoe moeilijk het ook lijkt. Zo zet ik soms ook de lat zo bizar hoog dat het onmogelijk is, maar ik ga er toch wel voor zodat ik sneller groei.
Dat ik dat niet doe heb je voor jezelf ingevuld voor mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In jouw wil tot groeien, zou ik es in dr diepte in plaats van breedte investeren. Probeer een vrouw voor je te winnen, helemaal als er veel competitie is.
Dat maakt je veel sterker dan 1op1 veel vrouwen lrren kennrn.
Je hebt zelf gezegd dat je "op naar de volgende" gaat als ze niet snel genoeg hapt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat ik dat niet doe heb je voor jezelf ingevuld voor mijKwaliteit van de interactie is belangrijker dan aantallen idd.
Zo zwart wit is het niet. Bekijk het filmpje overigens. Daar wordt ook verteld over die 'wanhoop' waar je eerst uit moet voordat je haar kunt krijgen. Zodra je haar op een voetstuk begint neer te zetten: gelijk andere vrouwen ontmoeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je "op naar de volgende" gaat als ze niet snel genoeg hapt.
Ja ok maar gaf niet meer aandacht als ff beetje vragen (ging ook over andere dingen niet over flirterig ofzo)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geef haar geen aandacht meer, behalve als je met haar wilt flirten. M.a.w: denk het meest aan jezelf. Ga ondertussen op andere vrouwen af en ga uit je comfort zone zodat je jezelf nog verder kunt ontwikkelingen. Vrouwen "ruiken" het overigens als je keuze hebt.
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok maar gaf niet meer aandacht als ff beetje vragen (ging ook over andere dingen niet over flirterig ofzo)
Maar denk dan meer aan dat feestje met leuke vriendinnen van haar haha
Dat is nu wel weer een goeie tip, maar die staat haaks op "zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten". Helemaal als ze allemaal op dezelfde plek zijn; ze zien het als wanhopig proberen te versieren, gebrek aan interesse of andere negatieve punten. Zeker als je snel lichamelijk wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed bezig, kies de leukste uit en ga er 100% voor. (Klinkt wel simpel overigens, maar probeer op dat moment je puur daarop te focussen, om er hard voor te gaan voor 1 meid).
Zo breng jij het echter wel.quote:
Ik zal dat filmpje es bekijken. Eerdere filmpjes die jij hier postte vond ik weinig interessant tot volslagen onzin (die 2 gasten die in die kamer tegen elkaar zaten op te scheppenquote:Bekijk het filmpje overigens. Daar wordt ook verteld over die 'wanhoop' waar je eerst uit moet voordat je haar kunt krijgen. Zodra je haar op een voetstuk begint neer te zetten: gelijk andere vrouwen ontmoeten.
Werk aan je uiterlijk. Tof gekleed, goed kapsel (ga es naar een goeie kapper), evt. zonnenbankje, etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef kree het volgende:
het is wel verdomde lastig hoor.
Maar misschien is het een voordeeltje dat ik sowieso in de aandacht sta omdat ik in die band speel.
Weet alleen niet wat ik precies moet daarna.
hmm haha en dit baseer je op wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werk aan je uiterlijk. Tof gekleed, goed kapsel (ga es naar een goeie kapper), evt. zonnenbankje, etc.
Dat maakt je echt wel aantrekkelijker voor vrouwelijke fans van jullie band.
Algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmm haha en dit baseer je op wat?
Ik ben geen supermodel hoor maar gewoon gemiddeld en meer ook niet.
Maar denk nou ook weer niet dat dit het is waarom het allemaal maar niet lukt.
Ik wil geen meid die alleen op een stoere boy valt qua uiterlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling.
Juist omdat je geen supermodel bent, moet je het hebben van kleding, kapsel en algemene verzorging. Daar valt heel wat aan te verbeteren. DOE dat dan ook en blijf niet eeuwig zeiken "waarom het allemaal maar niet lukt".
Ga een keer in pak uit, zoals Barbusse al eens heeft gezegd in het versiertopic en zie het verschil in resultaat/reactie.
Lastig als je vooral uitgaat in alternatieve kroegen/dansholenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
Ga een keer in pak uit, zoals Barbusse al eens heeft gezegd in het versiertopic en zie het verschil in resultaat/reactie.
JUIST dan! Kijk eens wat de reacties zijn. Vooral van de vrouwen die jou al kennen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig als je vooral uitgaat in alternatieve kroegen/dansholen
Al kun je daar ook best eens in pak binnenstappen natuurlijk
Begin je weer; "ik wil niet..."quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil geen meid die alleen op een stoere boy valt qua uiterlijk.
Maar ok je hebt wel een punt mss ontmoet je die echte lieve meid daardoor toch eerder.
Maar dat bewijst dan wel de kortzichtigheid van meiden, want ik val ook op meiden die er niet uit zien als een supermodel en ook zelfs nog wel degene die niet een standaard leuke meid uiterlijk hebben of zelfs nog een niet standaard karakter.
Kan het niet eens verwoorden wat dat dan is, want is gewoon een gevoel
Af en toe iets anders doen trekt altijd aandacht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
JUIST dan! Kijk eens wat de reacties zijn. Vooral van de vrouwen die jou al kennen.
Juist, om aandacht te genereren werken dat soort dingen zeker. Ik heb ook een verzamelingetje dingetjes, al trek ik zelf al de aandacht omdat ik de enige blondie ben.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Af en toe iets anders doen trekt altijd aandacht.
Ik heb een horloge waar mensen helemaal de weg van kwijt raken omdat het niet meteen duidelijk is, hilarische gesprekken om gehad
Grappig, die zou ik juist eerder vertrouwen dan een strakgetrokken doorgesnoven managers/salesperson.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Een bankmedewerker die in een afgetrapte spijkerbroek en een T-shirtje mij een service wil aansmeren, neem ik ook niet serieus.
Jij bent alto, bleek eerder. Dan zoek je eerder naar iemand binnen je eigen groep, en dat schept vertrouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, die zou ik juist eerder vertrouwen dan een strakgetrokken doorgesnoven managers/salesperson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |