abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2012 @ 00:25:20 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_114255123
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef jakosi het volgende:

[..]

Wat denken jullie hiervan uit een ander topic??
Haha, grappig. Ik zie dit nu omdat ik zie wie er mij quote.

Om hier nog aan toe te voegen: uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik nog nooit ook maar de moeite genomen heb om een vrouw van een one-night stand terug te bellen, laat staan dat daar een relatie uit voortkwam. Been there, done that. Geen eer meer te behalen, poppetje gezien, kastje dicht. Etc.
The End Times are wild
pi_114258765
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 00:24 schreef jakosi het volgende:

[..]

Wat denken jullie hiervan uit een ander topic??
Individueel bepaald. Ik woon bijna 3 jaar samen met iemand die ik na de eerste afspraak, waarbij ze is blijven slapen, zo heb leren kennen. Juist omdat het klikte en het zo vertrouwd voelde, wat er geen reden om te wachten.
  maandag 16 juli 2012 @ 07:24:48 #53
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114258801
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 00:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Om hier nog aan toe te voegen: uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik nog nooit ook maar de moeite genomen heb om een vrouw van een one-night stand terug te bellen, laat staan dat daar een relatie uit voortkwam. Been there, done that. Geen eer meer te behalen, poppetje gezien, kastje dicht. Etc.
Ondanks dat ik het op een iets nettere manier afhandel, gaat voor mij ook altijd het kastje dicht. Geen eer meer aan te behalen.
pi_114261843
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het op een iets nettere manier afhandel, gaat voor mij ook altijd het kastje dicht. Geen eer meer aan te behalen.
Na hoeveel dates kan jij er dan wel het bed mee in?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 16 juli 2012 @ 11:11:20 #55
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114262182
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Na hoeveel dates kan jij er dan wel het bed mee in?
Ten eerste beslis ik in een vrij vroeg stadium of ik in een meisje relatiemateriaal zie. Zie ik in haar potentieel relatiemateriaal, maar is zij al direct te verleiden tot seks, dan is tot nu toe telkens gebleken dat bij mij hierdoor de spanning en het gevoel voor haar verdween. Ik verkeer dan in de mogelijk onterechte overtuiging dat zij bij andere mannen ook zo makkelijk overstag gaat. Ik vind het juist leuk als zij op dat gebied in het begin wat terughoudender is, dan heb je wat om over te fantaseren en merk ik dat de spanning alleen maar toeneemt en daarmee het gevoel exclusiviteit. Kortom, ik vind het niet erg als er een stuk of 4 of 5 dates geen seks plaatsvindt, zolang ik maar het gevoel heb dat er vorderingen gemaakt worden. Als het dan eenmaal zover is, is het natuurlijk wel vuurwerk. Werkt dit voor jou anders?
  maandag 16 juli 2012 @ 11:19:35 #56
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114262365
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is dus een topic voor Firefly en volgers? Een tegengeluid mag niet, andere meningen mogen niet, in herhaling vallen al helemaal niet.

Een andere mening kan ook verhelderend werken, je eigen gedachten eens een andere kant op sturen, ande mogelijkheden onderzoeken. Over uit je comfort zone stappen gesproken.

Dit topic is daar kennelijk niet voor. In ieder geval niet voor vrouwen, want die gaan geen vrouwen versieren, dus wat weten ze er nou van?

Ik volg het voorbeeld van Evie maar eens.
nee tegengeluid mag niet..sommige hier hebben alleen hun eigen mening en de rest is onzin of je hoort bij reptilians
pi_114279647
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ten eerste beslis ik in een vrij vroeg stadium of ik in een meisje relatiemateriaal zie. Zie ik in haar potentieel relatiemateriaal, maar is zij al direct te verleiden tot seks, dan is tot nu toe telkens gebleken dat bij mij hierdoor de spanning en het gevoel voor haar verdween. Ik verkeer dan in de mogelijk onterechte overtuiging dat zij bij andere mannen ook zo makkelijk overstag gaat. Ik vind het juist leuk als zij op dat gebied in het begin wat terughoudender is, dan heb je wat om over te fantaseren en merk ik dat de spanning alleen maar toeneemt en daarmee het gevoel exclusiviteit. Kortom, ik vind het niet erg als er een stuk of 4 of 5 dates geen seks plaatsvindt, zolang ik maar het gevoel heb dat er vorderingen gemaakt worden. Als het dan eenmaal zover is, is het natuurlijk wel vuurwerk. Werkt dit voor jou anders?
Elke vrouw kan ooit wel een keer overstag gaan om op de eerste dag seks te hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114312654
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

nee tegengeluid mag niet..sommige hier hebben alleen hun eigen mening en de rest is onzin of je hoort bij reptilians
Tuurlijk mag tegengeluid maar mensen die alle dingen als PUA en RSd op een hoop gooien en er maar een mening over vormen zonder er iets over te weten mogen van mij wegblijven want dit levert zinloze discussies op.
pi_114312682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef jakosi het volgende:

[..]

Tuurlijk mag tegengeluid maar mensen die alle dingen als PUA en RSd op een hoop gooien en er maar een mening over vormen zonder er iets over te weten mogen van mij wegblijven want dit levert zinloze discussies op.
Wat is het verschil dan?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 15:15:43 #60
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114318035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 13:07 schreef jakosi het volgende:

[..]

Zinloze discussies ontstaan als mensen zo vastgeroest zijn in hun denkpatroon dat ze niet meer open staan voor nieuwe of andere ideeën of meningen.

Dit topic is daar het toonbeeld van!
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114323875
Ik ben zeer open minded want ik test van alles in de praktijk uit en kijk wat wel of niet werkt bij mij en anderen. Als je dingen niet probeerd en al een mening hebt vind ik het close minded.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:28:11 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114327805
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:39 schreef firefly3 het volgende:
Net las ik iets over "de phantom approach". Dat je een vrouw krijgt door helemaal niets tegen haar te zeggen. Best wel interessant. Zelf praat ik ook steeds minder, maar bij de phantom approach praat je gewoon een hele tijd niet. Best wel "next level" gedoe is dit.
Das een trucje wat je een hoop seks maar weinig diepgang oplevert...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114328384
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het één sluit het andere niet uit. Sterker nog, het hoeft niet eens een bepalende factor te zijn. Hoeveel ervaring heb je er zelf mee of je vrienden om deze correlatie te kunnen maken?
pi_114329384
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mijn seks is altijd diepgaand.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:01:12 #65
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114329540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het één sluit het andere niet uit. Sterker nog, het hoeft niet eens een bepalende factor te zijn. Hoeveel ervaring heb je er zelf mee of je vrienden om deze correlatie te kunnen maken?
Relaties baseren op het behouden van geheimen werken niet zo. Al kan het ook gewoon aandacht voor de vrouw/luisteren naar de vrouw zijn de eerste dates natuurlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114329996
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Relaties baseren op het behouden van geheimen werken niet zo. Al kan het ook gewoon aandacht voor de vrouw/luisteren naar de vrouw zijn de eerste dates natuurlijk.
"The phantom approach" is maximaal voor het eerste uurtje. Niet door hele dagen/weken niets te zeggen.
pi_114331395
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:11 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik wacht hoogstens 1 a 2 dates tegenwoordig, meer ook om haar geen gevoel te geven dat het niet alleen om de sex draait. Maar desondanks vind ik de klik belangrijker, geen klik, geen sex.

Een eventuele relatie kan prima werken na meteen sex, geeft alleen maar aan, dat jij blijkbaar zeer aantrekkelijk eruit ziet. Het is ook de manier waarop: als ze meteen begint dat ze een relatie wil, mij ophemelt, en dan het bed induikt, schrikt dat meer af, dan dat ze vriendelijk doet, met mij het bed induikt, en dat zegt dat ze mij leuk vindt, maar misschien nog geen relatie wil. In het laatste geval moet je nog steeds je best doen, wil je nog vaker in haar gezelschap verkeren (jij dus niet), en de concurrentie dus uitschakelen. Ook een vorm van spanning.

Wat betreft spanning eraf gaan, heb je bij een relatie na 4 of 5 dates wachten wellicht ook: dan heb je haar eindelijk en weet je ook weer hoe dat is. Misschien was ze dan harder to get geweest, als na 10 verdere dates je op de sex en haar uitgekeken bent ben je eigenlijk net zo ver...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_114331486
Firefly ik wil nog wel wat tips van je.

Je las over die band en leuke meid die feestje wilde geven.
Nou die meid zelf is geen kans (hoewel ik heel gezellig met haar heb zitten chatten even via facebook, maar met dat vriendje is het wel dik aan)

Hoe nu verder?
Do what you love, love what you do!
pi_114333655
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef kree het volgende:
Firefly ik wil nog wel wat tips van je.

Je las over die band en leuke meid die feestje wilde geven.
Nou die meid zelf is geen kans (hoewel ik heel gezellig met haar heb zitten chatten even via facebook, maar met dat vriendje is het wel dik aan)

Hoe nu verder?
Geef haar geen aandacht meer, behalve als je met haar wilt flirten. M.a.w: denk het meest aan jezelf. Ga ondertussen op andere vrouwen af en ga uit je comfort zone zodat je jezelf nog verder kunt ontwikkelingen. Vrouwen "ruiken" het overigens als je keuze hebt.
pi_114334077
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef firefly3 het volgende:

Vrouwen "ruiken" het overigens als je keuze hebt.
Ja, maar dat maakt ze niet per se receptiever naar jou toe. Ze kunnen ook denken; die losse flirter is niet serieus genoeg naar mij toe/voor mij honderd anderen. En als ze zelf niet zo'n sterke versierdster is, zal het ook niet van haar komen om jou te krijgen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 21:31:47 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114334479
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar dat maakt ze niet per se receptiever naar jou toe. Ze kunnen ook denken; die losse flirter is niet serieus genoeg naar mij toe/voor mij honderd anderen. En als ze zelf niet zo'n sterke versierdster is, zal het ook niet van haar komen om jou te krijgen.
De knappere meisjes zijn meestal wel de betere versierdsters.
What can change the nature of a man?
pi_114334720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Coco98 het volgende:

[..]

De knappere meisjes zijn meestal wel de betere versierdsters.
1 - lang niet altijd
2 - kree heeft die keuze niet echt
3 - je hebt ook knappe vrouwen die naar ietd serieuzers op zoek zijn, dan kan deze benadering tegen je werken
4 - uiterlijk is lang niet alles
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114335029
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze vind het wel fijn als je er tijd in investeert, dan gaat het wel goed.
pi_114335151
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

1 - lang niet altijd
2 - kree heeft die keuze niet echt
3 - je hebt ook knappe vrouwen die naar ietd serieuzers op zoek zijn, dan kan deze benadering tegen je werken
4 - uiterlijk is lang niet alles
Het is geen "tactiek" om haar te krijgen, maar om zelf nog aantrekkelijker te worden in het algemeen en in een grotere visvijver te kunnen vissen.

Wat ik merk is dat mijn vijver ook nog steeds alsmaar groter wordt en mooier, er zit hier geen limiet aan lijkt het. Het is uiterlijk + innerlijk vind ik, en op uiterlijk kan je het snelst controleren. Op innerlijk kost tijd. Dus daarom (hoe hard het ook klinkt), filter ik eerst de minder mooie er uit.
pi_114335192
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze vind het wel fijn als je er tijd in investeert, dan gaat het wel goed.
Waarin? In een ander?

Geef advies op maat; kree is niet de player die een bezette vrouw bij wie ie in de friendszone zit, gaat scoren... ;-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')