Niet echtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo daar zijn we weer... Ik heb iets gemist?
quote:
quote:
Heb je nog meer oude klassiekers die je gezien moet hebben ?quote:
Hmmmz, bergen. Maar ik weet niet wat jij al gezien hebt en wat je precies mooi vind?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je nog meer oude klassiekers die je gezien moet hebben ?
Gewoon alle oude maffia filmsquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmz, bergen. Maar ik weet niet wat jij al gezien hebt en wat je precies mooi vind?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo daar zijn we weer... Ik heb iets gemist?
quote:
Geen idee, nieuw enzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Niks boeiends geloof ik....
[..]
why the blush?
Die Franse films?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon alle oude maffia films
Beetje in de style van die vorige waar je mee kwam
Nopequote:
Top, meteen ff downloadenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die Franse films?
Le Samouraï
Le Cercle Rouge
Bob le Flambeur
Ook aanradertjes:
The Long Good Friday
Get Carter
The Italian Job
En dan wel de originele versies natuurlijk, niet de remakes.
Dank je wel. Ik was er gister al. Maar nu zie ik weer andere namen dan gister.quote:
Bienvenue dans le hosseltopiquequote:
Geniet ervan!quote:
wij zijn allemaal heel lief en er is hier nooit ruzie of gezeik onderling.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik was er gister al. Maar nu zie ik weer andere namen dan gister.
Altijd een beetje eng om dan een topic binnen te vallen
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
wij zijn allemaal heel lief en er is hier nooit ruzie of gezeik onderling.
Hey heb je een vuurtje voor mij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja is het zo erg? Hosseltopic? Miauw zei dat het hier erg gezellig is
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]behalve dan dat je dawg altijd mag slaan
![]()
Is het ook, daarom post ik hier al zo'n lange tijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Elektrische vonk ontsteking?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een electrisch fornuis?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Je mag het ook het kumbajaaaa-kusjekroeltopic noemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een inductiekookplaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een electrisch fornuis?
Ik kan niet op die dingen koken. M'n moeder heeft er ook zo 1quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een inductiekookplaat
Wel een goed gemeende swaffel van dawg toch?quote:
Het gaat allemaal wat sneller jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet op die dingen koken. M'n moeder heeft er ook zo 1![]()
Gib mir Gas!
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet?? Ook niet als ik heeel zielig kijk???
hmm. misschien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet?? Ook niet als ik heeel zielig kijk???
gentleman.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!
Echt?? Voor mij??quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het moet, fiets ik door de regen naar de supermarkt om aardbeitjes voor je te regelen!
quote:
AAAAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDD........friendzoned!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDD........friendzoned!![]()
![]()
![]()
De warmte stijgt naar m´n kopquote:
Ga jij even in het zonnetje zitten, spelbrekerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen of vrouwen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja
Vind het gewoon leuk om mensen happy te maken
Nee hoor.. is stage up voor die kerelquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Bang voor een beetje regen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou ook wel van een aardbeitje namelijk
klopt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Larisssa het volgende:
Zoenen is niet fijn met iemand die rookt
Zodadelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij even in het zonnetje zitten, spelbreker
Maakt me niet uit, ik vind kinderen altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moet het altijd eigen kinderen zijn dan?
Aanstellerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik vind kinderen altijd
Terrasje? Je bent op zakenreis? Hier is het geen terrasjesweer hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZodadelijkZuipen en dineren op een terrasje op kosten van de baas!
stel je aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:41 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Mijn ex rookte, echt zo goor
Zoenen is niet fijn met iemand die rookt
Hebben we al gehad zonne milfquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij zo'n kinderman bent, maakt mij niet tot een kinderman. Anders neem je een milf!
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:43 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Terrasje? Je bent op zakenreis? Hier is het geen terrasjesweer hoor
Dit. Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.
Ja, toch wel opgelucht, de laatste keer zat 'ie een beetje te klagenquote:
over joysa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 3 nachten goed gedroomd.Dus wel goed.
geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
hij woont op malta en maakt ons dagelijks jaloers met temperatuurplaatjes, bbq-plaatjes, strandplaatjes en nog meer.
Functioneringsgesprek ja, niet dat andere gesprekquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Dat ene gesprek? Waar je over appte?
Nee JIJ vindt dat zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan. Het is gewoon zo
Nee dank jequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan neem je er 2! Ook 2x zoveel kinderen!
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droom bijna nooit. of nouja, ik weet ze nooit meer. al kon ik me er laatst wel een herinneren, echt de meest vage droom ooit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog nooit over joy gedroomd.
Maar beter ook.
Vertel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droom bijna nooit. of nouja, ik weet ze nooit meer. al kon ik me er laatst wel een herinneren, echt de meest vage droom ooit.
Blijft toch een mening.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik denk dat vele niet rokers dat ook vinden
huh? ik rook niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy rookt ook niet he.
Of wel? Of een beetje
ben je echt zo dom of doe je net alsof?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik denk dat vele niet rokers dat ook vinden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Functioneringsgesprek ja, niet dat andere gesprek
Hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ok ik hou mijn mond
Maar beter dat het goed ging
ik weet ze ook bijna nooit meer.... behalve een "nachtmerrie" 2 weken geleden... toen ik erachter kwam dat ik lucide droom... ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droom bijna nooit. of nouja, ik weet ze nooit meer. al kon ik me er laatst wel een herinneren, echt de meest vage droom ooit.
True, prima dat zij het ranzing vindt, maar dan moet ze niet zeggen dat het voor iedereen zo is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval een tijd niet gerookt.Dus dan kan je er soort van wat over zeggen.
Koest.. Af! Lig! Rolquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
ben je echt zo dom of doe je net alsof?
Wat heb jij gegeten? Jij hoeft niet zo onaardig te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
dit past niet echt in een kumbajaaa kusjekroel topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik rook allang weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou je nog steeds bij hoeveel je hebt bespaard?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten? Jij hoeft niet zo onaardig te doen
Ik ken vele niet rokers die dezelfde mening hebben ja
quote:
nee, nog niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel.Of ben je hem al weer vergeten?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas jij ook niet inquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
dit past niet echt in een kumbajaaa kusjekroel topic
Kusjekroel topic? Dan zit je echt verkeerd hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
dit past niet echt in een kumbajaaa kusjekroel topic
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit. Had het zelf niet beter kunnen verwoorden
whuuuttt vaaagquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
ging over mijn ex. die kwaad was omdat ik het uitgemaakt had, probeerde me weer opnieuw te verleiden en toen ik 's morgens (in de droom) wakker werd en me omdraaide, lag ze naast me. en naast haar onder de dekens een of andere kerelterwijl ze zoiets zei als: die had je nog tegoed, lul!
zoiets was het. echt debiel dus.
Nou iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kusjekroel topic? Dan zit je echt verkeerd hoor
heet je ex karma ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
ging over mijn ex. die kwaad was omdat ik het uitgemaakt had, probeerde me weer opnieuw te verleiden en toen ik 's morgens (in de droom) wakker werd en me omdraaide, lag ze naast me. en naast haar onder de dekens een of andere kerelterwijl ze zoiets zei als: die had je nog tegoed, lul!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
Je bent welkom hoor! Gaan we cocktails zuipenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Goed ik heb nu pauze
De deadline die ik had, is geen deadline meer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kusjekroel topic? Dan zit je echt verkeerd hoor
Barb, je liegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je mag het ook het kumbajaaaa-kusjekroeltopic noemen
Niet waar!quote:
liever jou voor mij alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]o jammer.. wou je net vragen, maar dan niet
![]()
Ja dat snap ik, maar dan hoeft zij niet gelijk zo onaardig te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
feit blijft dat een mening geen feit is.
dat bedoelen ze.
In mijn laatste droom over mijn ex was ze vastgebonden, en helemaal naar de tyfus, een soort zombie, overal open wonden, niet in staat om te bewegen, en toen ik haar wilde redden bleek dat ze niet vast zat, maar dat het een val was, en toen vermoordde ze me, maar ik kon niets terugdoen omdat ik haar heen pijn wilde doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
Ik ben nog liefquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan hoeft zij niet gelijk zo onaardig te doen
Hou op, ze willen me nu een tijdje gaan huren waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vaagZeker omdat jij weg moet.
*badumm-tsssjjjquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je boven hun ui kijken, daar staat hun naam
hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn laatste droom over mijn ex was ze vastgebonden, en helemaal naar de tyfus, een soort zombie, overal open wonden, niet in staat om te bewegen, en toen ik haar wilde redden bleek dat ze niet vast zat, maar dat het een val was, en toen vermoordde ze me, maar ik kon niets terugdoen omdat ik haar heen pijn wilde doen.
Voor joy is dat heel lief hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Een vriendin van miauw
Lief dat jij het zo aardig vraagt
dat hou je hequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan hoeft zij niet gelijk zo onaardig te doen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hou op, ze willen me nu een tijdje gaan huren waarschijnlijk![]()
Ik wil weg hier
Ok hoiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Een vriendin van miauw
Lief dat jij het zo aardig vraagt
ik ken die nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rival kende ik al, was dat niet van hier?
dat is misschien nog wel het engstequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
Maar daar werd ik wel met een relatief goed gevoel uit wakker eigenlijk.Viel nog best mee.
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rival kende ik al, was dat niet van hier?
bestaat singles niet meer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezelligquote:
Ok hoiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezellig
Wat is de huurprijs van jou precies?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hou op, ze willen me nu een tijdje gaan huren waarschijnlijk![]()
Ik wil weg hier
Mjah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn gewoon de R&P SC-hoerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.
Waarom pas je hier niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezellig
Ik denk niet dat je het kunt betalenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is de huurprijs van jou precies?
Ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi!
maar als ik het goed begrijp ben jij dus een beetje de bitch van dit topic? no offence
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
Mjah.Laatst wel een bijzondere gehad.
je moeder bemoederd je teveel en dat ben je zat....... simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"per ongeluk". volgens mij was het gewoon een complot. zodat jij je liefde voor joy kon bewijzen door vpn en zulks te regelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel voor joy, die had perongeluk een IP ban.
twiquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
En je bent een meisje, hoeveel DMs heb je al gehad?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"per ongeluk". volgens mij was het gewoon een complot. zodat jij je liefde voor joy kon bewijzen door vpn en zulks te regelen.
die rechtsonder bedoel je? Ik heb er 1 gehadquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
En je bent een meisje, hoeveel DMs heb je al gehad?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
je moeder bemoederd je teveel en dat ben je zat....... simpel
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
"per ongeluk". volgens mij was het gewoon een complot. zodat jij je liefde voor joy kon bewijzen door vpn en zulks te regelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik las eerder vandaag ergens een post van iemand die zei dat je stom was ofzo, vandaarquote:
Nu nog ééntje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef Larisssa het volgende:
[..]
die rechtsonder bedoel je? Ik heb er 1 gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben met twi. Maar open relatie, omwille van kaneelstokje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Larisssa het volgende:
Zijn hier ook stelletjes
Joysa en murdera denk ik?
We kennen elkaar in real life ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Larisssa het volgende:
Zijn hier ook stelletjes
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
AF JONGENS, IK ben degene die helemaal complotten smeedt enzo.![]()
Laat mij nou eerst eens proberen uit die friendzone te komen.
NEE TWI IS VAN MIJ!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben met twi. Maar open relatie, omwille van kaneelstokje.
Iedereen doet het hier met elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:03 schreef Larisssa het volgende:
Zijn hier ook stelletjes
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nu nog ééntje.Nee dat heb ik uit kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel hoorquote:
De partypooperquote:
ff denken....quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik las eerder vandaag ergens een post van iemand die zei dat je stom was ofzo, vandaar
friendzoned.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Okjullie komen zo voor elkaar op. Vandaar dat ik dat dacht
Schattig he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:05 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Okjullie komen zo voor elkaar op. Vandaar dat ik dat dacht
Doe maar weer zoquote:
Ja! Dat inderdaad!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ff denken....
Sammetje zei vanmorgen dat ik stom was, en men mij over mocht rijden oid
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even een moment stilte voor onze gevallen broeder
Heb je mail gestuurdquote:
oh. ik dacht bijna dat je het was vergeten vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond hier eten![]()
http://www.thejointrestau(...)bid/990/Default.aspx
http://www.thejointrestau(...)uments/Food-Menu.pdf
Wagyu Kobe beef![]()
JeeeeJquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja geweldig, ben je toch nog een beetje schattig
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond hier eten![]()
Wagyu Kobe beef![]()
IK GA MEEquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond hier eten![]()
Wagyu Kobe beef![]()
Dat laatste zei ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ff denken....
Sammetje zei vanmorgen dat ik stom was, en men mij over mocht rijden oid
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja geweldig, ben je toch nog een beetje schattig
Gelukkig weet ik beterquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem ben ik helemaal niet zo stom hoor, en zeker niet stom genoeg om overheen te rijden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.
Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
stiekem ben ik helemaal niet zo stom hoor, en zeker niet stom genoeg om overheen te rijden
Wat voor een vlees?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef dawg het volgende:
evie! wij gaan binnenkort ook een lapje vlees eten ergens heh.![]()
Dat zie ik dan wel weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.
zonder namen zegt dit niks natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.
Tuurlijk, alles is mogelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog van gedachten veranderen hè, of jij
Het doet de eendjes ook pijn als je eroverheen knalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
vandaar de "oid"... ik wist het niet meer exact..... alleen nog dat het van binnen pijn deed
laat Joysa het maar niet horenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een paar anderen in dit topic waar ik op zou willen rijden.
Meteen weer van het negatieve uitgaan he jijquote:
Als ik het had kunnen voorkomen, dan had ik dat gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doet de eendjes ook pijn als je eroverheen knalt.
Niet waarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen weer van het negatieve uitgaan he jij
Dus dat moet maar negatief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet waar![]()
Ik ben gewoon realistisch.
Nee, want ik heb hongerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. ik dacht bijna dat je het was vergeten vandaag.
Weet ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het had kunnen voorkomen, dan had ik dat gedaan.
Dat beest moet niet midden in de nacht op een autoweg zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |