Ok hoiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:56 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Een vriendin van miauw
Lief dat jij het zo aardig vraagt
ik ken die nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rival kende ik al, was dat niet van hier?
dat is misschien nog wel het engstequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
Maar daar werd ik wel met een relatief goed gevoel uit wakker eigenlijk.Viel nog best mee.
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rival kende ik al, was dat niet van hier?
bestaat singles niet meer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezelligquote:
Ok hoiquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezellig
Wat is de huurprijs van jou precies?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hou op, ze willen me nu een tijdje gaan huren waarschijnlijk![]()
Ik wil weg hier
Mjah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn gewoon de R&P SC-hoerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef dawg het volgende:
[..]
rival en evie is nog singles. just like me. en barb ook trouwens.
Waarom pas je hier niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi, ik ben rival... eigenlijk pas ik hier niet maarja, ik zit er nu al en vind het hier gezellig
Ik denk niet dat je het kunt betalenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is de huurprijs van jou precies?
Ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi!
maar als ik het goed begrijp ben jij dus een beetje de bitch van dit topic? no offence
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
Mjah.Laatst wel een bijzondere gehad.
je moeder bemoederd je teveel en dat ben je zat....... simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"per ongeluk". volgens mij was het gewoon een complot. zodat jij je liefde voor joy kon bewijzen door vpn en zulks te regelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel voor joy, die had perongeluk een IP ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |