Goed bezigquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Goed ik heb nu pauze
De deadline die ik had, is geen deadline meer
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kusjekroel topic? Dan zit je echt verkeerd hoor
Barb, je liegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Je mag het ook het kumbajaaaa-kusjekroeltopic noemen
Niet waar!quote:
liever jou voor mij alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]o jammer.. wou je net vragen, maar dan niet
![]()
Ja dat snap ik, maar dan hoeft zij niet gelijk zo onaardig te doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
feit blijft dat een mening geen feit is.
dat bedoelen ze.
In mijn laatste droom over mijn ex was ze vastgebonden, en helemaal naar de tyfus, een soort zombie, overal open wonden, niet in staat om te bewegen, en toen ik haar wilde redden bleek dat ze niet vast zat, maar dat het een val was, en toen vermoordde ze me, maar ik kon niets terugdoen omdat ik haar heen pijn wilde doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, nog niet.
ging over mijn ex. die kwaad was omdat ik het uitgemaakt had, probeerde me weer opnieuw te verleiden en toen ik 's morgens (in de droom) wakker werd en me omdraaide, lag ze naast me. en naast haar onder de dekens een of andere kerelterwijl ze zoiets zei als: die had je nog tegoed, lul!
zoiets was het. echt debiel dus.
Ik ben nog liefquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan hoeft zij niet gelijk zo onaardig te doen
Hou op, ze willen me nu een tijdje gaan huren waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vaagZeker omdat jij weg moet.
*badumm-tsssjjjquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je boven hun ui kijken, daar staat hun naam
hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn laatste droom over mijn ex was ze vastgebonden, en helemaal naar de tyfus, een soort zombie, overal open wonden, niet in staat om te bewegen, en toen ik haar wilde redden bleek dat ze niet vast zat, maar dat het een val was, en toen vermoordde ze me, maar ik kon niets terugdoen omdat ik haar heen pijn wilde doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |